oja vaste prik he prison break..elke keer denk ik zal ik ook ff kijken..maar vergeet het steeds. Op welk net komt het eigenlijk?
om half 10 toch? Geloof het of niet..maar ik ga straks is een poging wagen.. Stom eigenlijk he..voor dhani was ik niet achter de tv weg te slaan en nu moet ik me er vaak toe zetten om wat te gaan kijken
Ja half 10. Ik kijk ook niet veel tv.. Behalve Lotte dan en Deal or No Deal en Xfactor. En Prison Break dan.. Hihi toch nog aardig wat
pfiewww dus ben niet de enige suus..ow wist ik eigenlijk wel..met wie was ik anders altijd aan het msnen
en nu even een glaasje cola light pakken of nou ja eigenlijk pepsi max...is toch een beetje anders oh ja...vergat helemaal op een berichtje te reageren en schiet me nu pas te binnen ..dus bij deze: haaaai Eliesja..leuk dat je er ff was
ja met lotte loop ik nu flink achter...binnenkort ff een lottedag invoeren...of nou ja avond en dan ff veel terugkijken om weer bij te zijn
het enige wat bij mij meestal op staat is as the world turns..voorheen moest en zou ik het zien of moest opgenomen worden..nu boeit het me echt niet als ik het een keer niet zie..maf zeg Ik keek ook altijd the bold and the beautyfull..gelukkig komt dat het nieuwe jaar weer om zes uur..dan kan ik het wel wat vaker kijken
Zoooo leuk Lotte hihi. Pff Cyenna zit ons uit te proberen, telkens huilen, wij naar boven, zij big smile hihi.
haha boefje cyenna ga eens lief slapen...mama is met ons aan het kletsen..morgen ben je de eerste slaap kindje slaap daar buiten loopt een schaap een schaap met witte voetjes die drinkt z'n melk zo zoetjes slaap kindje slaap daar buiten loopt een schaap
Jullie gaan veeeeeeeeel te snel Suusje jij alleen al vult 4 pagina's Nou, ik vind dat Froukje zoekt een man ook zo een dom programma... Is ze wanhopig of zo Wie gaat dat nu via de tv doen? Misschien is ze zich wat aan het bijbeunen Miekie, ik moet een jaar lang medicijnen slikken en daarna afbouwen om te kijken of mijn schildklier het zelf weer kan. Zo niet, dan moet ik 'gewoon' levenslang die medicijnen pakken... Suusje, je moet het echt proberen met PSP, is zoooo leuk als je t kan... Ik heb op het pspforum wat lesjes gedaan en dan ken je de basistechnieken. Allemaal die ingewikkelde dingen gebruik ik toch niet! Nou Miranda, hier vannacht om 5 uur ook huilen en toen ik binnenkwam een big smile... Ze vond het wel gezellig zo midden in de nacht
ja ben benieuwd linda2 enneh...balen van die medicijnen...hopelijk wil hij het daarna weer zelf doen froukje twijfelde zelf eerst ook zag ik eens ergens, maar toen dacht ze Ach Why Not! en deed ze mee
nee hoor sonnie is er ook...maar hoezo suus..the bold schrijf je toch zo 8) nou ik laat dat crea gedeelte toch echt aan iemand anders over hoor..heb daar echt het geduld niet voor..