Vanmiddag hebben we nog iets meegemaakt..zo heee Mister Q en Dhani the Man hadden bonje... Ze hielden een loopwagen race en nadat ze allebei in hun ufokar waren gestapt, kon de race beginnen. De mama's moedigden hun zoontjes aan. Hup doorkarren! Halverwege ging het mis! Ze botsten per ongeluk tegen elkaar op en kwaad dat ze waren. Ze gaven elkaar de schuld. Mama Sonnie en Mama Suus konden nog net tussen beiden springen, maar de boze blikken vlogen over en weer zie hieronder:
Haha Suus Maar ben er weer.. Prison Break is weer afgelopen. Linda hopelijk gaan je medicijnen helpen! En je liedje heeft geholpen Suus! Ze slaapt hihi.
Whahaha gekke mutsen hier Ik ben er ondertussen uit hoe mijn 'ziekte' heet hahaha: Ziekte van Graves... Ja die dokter was een rare vent hoor... Ik verstond hem bijna niet.
nooit van gehoord linda2 @ sonnie: steef is zeker nog met zijn spullen bezig? meestal zijn jullie al met de honden op pad?
jaja steefie is nog steeds bezig om zn laptop in te richten..en ja telefoneren kan ie nu niet meer he haha..
Goeiemorgen... Fijne tijd he Iman komt nu al 2 dagen zo vroeg voor de fles... En maar niet te vergeten hoe vaak ik er al uit ben geweest om haar een speen te geven... Uiteindelijk haar dan een flesje gegeven en het ergste is nog, ze drinkt m ook nog helemaal leeg en dat terwijl ze om 12 uur, toen ik naar bed ging, nog een fles met nutrix gehad heeft... Tsja hopelijk is het een fase! Zo ik duik nog even terug!