Hmm idd Linda, Juist om die reden durf ik nog niet zo snel te zeggen is goed Pas maar op hem. Ook nog is het feit dat ik um die 8 daagjes heb moeten missen maken het me extra moeilijk aangezien ik me jongetje geen minuut van me vandaan wil hebben en issie dat wel dat voel ik me al snel "paniekierig". Jaaa het is wel een stootje voor je relatie maar aan de andere kant maakt het je relatie ook wel erg sterk met zo'n wondertje. Helaas is dat niet ons enigste probleem. Mijn moeder heeft heeeel veel invloed op onze relatie op dit moment. Als ik alleen thuis ben en er gebeurd weer is wat dat ze tegen me loopt te schreeuwen ofzo.. Blijf ik daarmee zitten tot Ivo thuis is en doe ik mijn beklaag bij hem. Andersom precies zo. We kunnen het er alleen met elkaar over hebben en omdat we beide ZEER snel geirriteerd zijn door haar doen we geirriteerd tegen elkaar en hebben wij onderhand woorden dankzij me ma.. Dus ja, ik hoop dat me hulpverleentster snel terug van vakantie is en dat die afspraak 9 augustus een btje goed verloopt. Want 1 ding is zeker. Ik laat me gezinnetje niet kapot maken dankzij me moeder!! Dus we moeten hier echt snel vandaan Maarja dat kan ik wel 100 keer zeggen, maar als er telkens niets gebeurd schiet het ook niet op!
Het doet me goed om te horen dat meer kleintjes dit gehad hebben en dat het bij de meeste opeens over was! Vandaag gaat het -afkloppen- heel goed en ligt ze al de hele tijd in haar bedje te slapen
Sweetangel, wat knap dat ze het vandaag al zo goed doet!!! Hopen dat het nu doorzet! Marijke gefeliciteerd met je kleine mannetje!! Ja dames, je zult nu wat meer moeten gaan plannen. Je kan niet meer zomaar spontaan even weg gaan. Je moet echt dingen met zijn 2en gaan en blijven doen. Maar ook met je vriendinnen, vergeet die ook niet!! Afgelopen zaterdag heb ik een hele leuke avond gehad met de meiden!! Eerst lekker uiteten geweest, daarna terrasjes opgezocht en later nog de kroeg in geweest! Het was enorm gezellig erg veel gelachen!! Voelde me weer even vrouw ipv moeder idd. Kwam ook door aandacht van sommige jongens, Hhahaha hadden gelijk alweer sjans! Was echt erg gezellig en hebben ook afgesproken dat we dit veeel vaker gaan doen! Nou ik ga ff sporten, tot later!!!
Wat gesjellie Miekie! En wat fijn sweetangel ook al is de dag niet voorbij. Het is al een beginnetje he Nou onze jongen doet het goed. Hij groeit goed zei ze en ze vond hem al erg sterk hehehe Jaaa dat hadden we zelf al wel ontdekt! Over 2 weekjes moeten we terug komen voor zijn eerste prikje. Zal me benieuwen hoe dat gaat
Net moest ze wakker worden voor de voeding van 15:00 uur, maar ik kreeg haar gewoon niet wakker!!! Met veel pijn en moeite heeft ze 35 cc gedronken en toen was ze weer K.O. Heb nog nooit meegemaakt dat ze zo goed slaapt! Blijkbaar bevalt het hoe ze nu ligt (de kraamhulp heeft haar strak ingepakt in bed gelegd)
Wat een GEWELDIG nieuws Layla!!! Eindelijk kan hij in zijn eigen bedje slapen, thuis waar hij hoort! wat fijn voor je, geniet ervan!!! Sonnie en Eliesja, gaat alles goed met jullie???
Ha dames..... Zo eindelijk een goede week. Met Yanouck gaat alles goed. Maar dit keer eens voor mezelf. Morgen en donderdag 2 sol.gesprekken met kapsalon... Yes hopelijk dus nog goed nieuws en dan geen ww.....
Gefeliciteerd marijke... En Layla... fijn voor je meis... genieten van de rest van je kraamtijd. Joh uiteindelijk moeten we allemaal weer een weg vinden in het nieuwe ouderschap. Het zal voor mij al een boel schelen als ik ga stoppen met borstvoeding geven. Nu is het zo'n gedoe om even weg te kunnen. @ Keejbie...rotsituatie voor jou zeg, hopelijk komt alles snel goed en vinden jullie een eigen plekkie voor je gezinnetje.
Goede morgen dames... Me kraamverzorgster zal zo wel weer aanbellen... Hee Keejbi woon je nog bij je ouders? Ik wel in ieder geval. Is wel moeilijk he af en toe! Gelukkig ga ik over een maandje in Amstelveen wonen dus dan hebben me 2 moppies en ik lekker ons eigen plekkie Ik hoop voor jou dat je dat dan ook heel snel hebt! Tja Linda, mijn kleine is ook een nachtbrakertje en wil dan ook alleen maar bij mij slapen. Ik had hem vanochtend een uurtje later weer in z'n eigen bedje gelegd en toen sliep hij gelukkig wel door xxx Marijke
Tinus heel veel succes met de sollicitaties!! Laat je ff weten hoe het is gegeaan?? Miranda gefeliciteerd met je prachtige meid! Ze is baby van de maand geworden!!
Dat vind ik heel rot voor je Keejbie dat gedoe met je moeder en ik hoop ook echt voor jullie dat jullie een plekje voor jullie zelf krijgen ! En begrijpelijk ook dat je je schatje niet kunt missen, kan me goed voorstellen als je hem niet gelijk mee naar huis mag nemen na de bevalling dat dat heel moeilijk is. Lijkt me echt vreselijk. Gelukkig gaat ie nu niet meer weg de komende 18 jaar minimaal Fijn dat het zo goed met hem gaat he ! Dat ie al erg sterk is enzo
Leuk he Mieke dat je dan weer sjans hebt met uitgaan! Het lijkt me dan ook zo stoer om te vertellen dat je mama bent 8) Ik ga binnenkort ook weer met een paar vriendinnen de kroeg in, kan niet wachten ! Maar toen ik laatst met een vriend naar een musical was geweest wilde ik ook weer snel naar huis haha Layla, wat fijn dat je je kindje mee naar huis kunt nemen ! Tinus, succes met de sollicitaties ! EN : Sweetangel, helemaal super dat het zo goed gaat ineens, dat inpakken heeft dus ook wel resultaat, ik heb dat bij Loïs ook gedaan na 2 weken ongeveer, toen ze zo onrustig werd met dr armen en dat werkte toen ook zo goed. En ook dan hebben ze dat na een tijdje niet meer nodig en slapen ze lekker zelf gewoon uren door
Ja Marijke ik woon nog thuis.. Alleen bij me mams. Maar ben druk bezig met allerlei dingetjes dus hoop hier snel weg te zijn want het is niet af en toe vervelend. Het is 24 uur vervelend. Miranda wat tofff Gefeliciteerd met je meisje als baby van de maand hehe IK wil ook Ja idd Linda hopelijk de aankomende 18 jaar niet hehe Hij is vandaag ook weer zo lief. IK was zo onzettend moe ben in slaap gevallen met de kleine man in me armen. En ja hoor het kleine mannetje sliep ook hahaha
Zo de eerste soll. zit erop. Ze laten me eind deze week iets weten. Maar donderdag avond heb ik er nog eentje. Dus we wachten maar weer af. Meer kun je toch niet doen. Zo eindelijk weer een beetje fatsoenlijk weer. Maar die regen hoeft ook weer niet. Maar ja het is ook nooit niet goed.... haha....
Hallo, ik kom hier ook gezellig meepraten. Ik ben een juli mama. Jasper is vorige week zondag om 15.45 geboren en is helemaal gezond.
Hoi Jenny, welkom hier! En nog gefeliciteerd met je zoon! @Miekie en Keejbie, dank je wel. Ik ben ook errug trots @Tinus, succes met de volgende sollicitatie, hopelijk wordt je aangenomen!