Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

owow Linda als ze maar niet hetzelfde als dhani gaat krijgen..zo begon dhani ook ineens te doen..maar na een paar weken komt het weer goed ;)

2. Niet meer actief

Goeiemorgen trouwens..watis het hier nog errug rustig :D

Nog leuke plannen voor vandaag?

Wij niet..lekker rustig daggie 8)

En hebben jullie al plannen voor het weekend?

Wij ook niet..ff de stad in en that's it... 8)

nou ga ff bordje brinta opeten..jammiejammie :D

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat naar zeg Linda dat je een jaar medicijnen moet slikken, hopelijk blijft het daar bij.

Wat een leuke foto's van die boze koppies van Dhani en Mr Q :)

De plannen voor vandaag zijn dat we even bij een vriendin op haar werk langs gaan en dat is heeeeel toevallig bij Ikea om de hoek :)

Morgen ga ik met een vriend een dagje naar Keulen om te shoppen yesss dan koop ik de Baby-GAP store leeg want dat kun je hier nergens kopen 8)

Wat doen jullie met oud en nieuw ? Of hadden jullie dat al gezegd :oops:

4. Niet meer actief

Hey Lin..

Gaaf joh shoppen in Keulen..alvast veel plezier en shopse he ;)

Dus dat wordt vandaag ook meteen ff bij ikea binnen wippen..leukkkk :)

Hadden we al gezegd ja, tenminste de meeste, wat we gaan doen met oud en nieuw :p maar wil het nog wel keer zeggen hoor..
    Gewoon met zn drietjes en de honden thuis :D

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Dan heb ik er vast overheen gelezen maar das dan jouw schuld Son haha
    Ik ga naar schooonouders en daar komen ook schoonzus met man en kind en andere schoonzus. Loïs kan daar gewoon naar bed. Mijn schoonzus heeft trouwens een echo gehad en alles is goed dus het ziet er naar uit dat Loïs in augustus een neefje of nichtje krijgt :)

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Gefeliciteerd Linda!
    En veel plezier morgen!

Wij gaan vandaag niet zoveel doen. Vanmorgen al naar de dierenarts geweest voor controle voor 1 van m'n poezels. Die had vorige week keelontsteking, maar alles is weer goed gelukkig.
    Vanmiddag waarschijnlijk ff langs schoonouders met Cyenna in de wandelwagen ;)

Ze ligt nu op bed.. Oh volgens mij hoor ik haar nu, dus ze is wakker :p

Kheb ook ff geshopt op de h&m site :oops:
    Wat een leuke dingen hebben ze weer hihi. Slecht voor de portemonnee...

Wij blijven ook thuis met oud&nieuw.

Oh balen Lin van Iman.. Hopelijk slaapt ze vannacht weer goed...

7. MirandaT

\:D/ Oh Cyenna is vandaag 7 maanden \:D/

8. Niet meer actief

:confused: jeetje 7 maanden alweer..pfff..
    Gelukkig maar dat het beter gaat met je poes ;)
    Ff foto maken he als ze in de wandelwagen zit..ben wel benieuwd :D

Gezellig Linda met de hele bubs oud en nieuw vieren..wel handig dat ze daar gewoon naar bed kan..
    En natuurlijk gefeliciteerd...onwijs leuk voor ze :D

en ja verder niks te melden..dhani ligt te slapen..dus ga maar ff aan de schoonmaak..
    toedelss

Ownee heb nog ff een vraagje aan de pilgebruiksters onder ons..
    Eerste kerstdag 's avonds heb ik keurig mn pil ingenomen..was weer eerste pil nieuwe strip..half uur later kwam alles er uit dus mn pil ook natuurlijk..maar weten jullie in hoeverre de pil nu niet meer veilig is..ik heb de volgende dag 's avonds gewoon weer volgende pil ingenomen..ik slik trouwens microgynon 30..
    Misschien dat jullie een antwoord hebben en anders google ik straks wel ff..

nou nu ben ik echt ff weg

oja miran have fun bij je schoonouders.. ;)
    Lijkt me echt leuk als je gewoon normaal contact hebt met je schoonouders..wil ik ook :(

9. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Geen idee...voor de ckrheid maar extra veilig doen dan denk ik?...maar staat wellicht op je bijsluiter iets met in die week vergeten niet erg in die week weer wel bla bla hahaha...

vandaag doen we niks
    morgen naar amsterdam naar mijn mammie..en even buikslotermeerplein over & samen met haar viskoekjes bakken, want dan worden ze altijd lekkerder dan wanneer ik het alleen maak.

oud en nieuw blijven we thuis, en een vriendinnetje van me komt ook en dan gaan we sushi in elkaar flansen en lekker veel andere hapjes vreten waaronder de viskoekjes... en als vina naar bed is misschien mijn nieuwe spel spelen...dvd-trivial-pursuit...
    nou tegen 11.45 uur vina wakker maken en inpakken en dan naar buiten vuurwerk afsteken hihi

mr Q slaapt wel door denk ik..deed vien tenminste ook en hij hoort nu meestal ook weinig als hij slaapt. dus da's geen probleem, maar vina vindt het veel te leuk om mee te doen, dus die maken we wakker..en anders zou ze toch wel wakker worden van al die knallen, want die heeft die vaste babyslaap niet meer natuurlijk.

10. MirandaT

We zijn weer terug van wandelen, boodschapjes en schoonouders.
    Sonnie, zou het nooit goedkomen met jullie en je schoonouders? :(
    Missen ze jullie mooie ventje... :(

Meestal staat er idd wel wat op de bijsluiter.
    Volgens mij moet je het nu wel extra veilig doen.

He Suus die Trivial pursuit dvd hebben wij ook. Maar eigenlijk doen we nooit meer spelletjes. Kunnen we ook wel gaan doen met oudejaarsavond :)

Cyenna ligt nu te slapen in de wandelwagen :rolleyes:
    Zal ff snel foto maken hihi.

11. MirandaT

12. MirandaT

En m'n stoere meisje hihi.

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nou ze ligt er heerlijk bij...leuk kleurtje heeft de wagen...En jullie weten wel dat ik een kleurenkenner ben haha...
    Die 2e foto is ook vet! Think Pink!

nou als de rest nou ook even dat spel koopt haha, dan kunnen we op oudejaarsavond allemaal dat spel spelen en elkaar online stiekem de antwoorden doorgeven ;)
    Ik heb het nog nooit gespeeld miran... hoop dat het leuk is en de vragen wat te doen zijn... anders is het steeds uhmmmmmm NEXT! Het is wel met kaartjes ook en een bord, maar een gedeelte ook op dvd.. je hebt er ook een disney versie van, maar wij gaan voor de versie voor intelligente mensen zoals bijvoorbeeld uhm tjah IK..

14. MirandaT

Haha ja vragen waren volgens mij wel te doen. T'is al weer een tijdje terug dat we het gespeeld hebben.
    En wij hebben dan idd dezelfde. Zijn tenminste geen vragen van toen we nog niet geboren waren.
    Is met die oudere triviant wel. Iig die wij toen thuis nog hadden.

Ja mooi kleurtje he hihi. Lekker fel. :)

15. TellMe

TellMe Niet meer actief

Miranda, wat een lieve foto in het roze stoeltje ... en dan dat Adidas pakkie met die schoentjes ! Om op te vreten is ze :D

Son, hebben je schoonouders Dhani dan nog nooit gezien ? Wat rot voor jullie :(

16. Niet meer actief

Stoere outfit Miran..gaaf joh ;)
    En in die wagen is ook leuk :D grote meid al

Hmm spel ken ik nog niet..steef is niet zo van de spelletjes..naja niet dat soort spelletjes zeg maar haha :p Maar die speel je op je dvd ofzo?

Nee denk niet dat het nog goed gaat komen..wij hebben wel kerstkaart gestuurd, maar niks terug gehad..zn zusje laat ook niks meer van haar horen..we zouden twee weken geleden bij haar langsgaan maar ze zou nog bellen hoe laat omdat ze ook moest werken..niks gehoord :(

Nou dat is juist het probleem, omdat het mn laatste strip is had ik doosje inclusief bijsluiter al weggegooid..maar ik dacht als iemand het hier weet zou dat mooi zijn :)

Getsie viskoekies..had trouwens dhani visrisotto gegeven..gatver wat stinkt dat..een dag erna stonk ging ik zijn was wassen..stonk het helemaal naar die vis..blech..maar ja ik lust ook echt geen vis..

Wat wij vanmiddag weer hadden.. :rolleyes: de honden lopen smiddags vaak in de tuin..kunnen ze lekker rennen en spelen..gooien die jochies die ook steeds op de speeltuin bezig zijn met vuurwerk..rotjes over het hek :confused: :evil:
    Ze weten dat die honden daar lopen want ze stonden op zo'n huisje wat achter ons hek staat dus dan zie je ze lopen..die sporen echt niet..ben echt zo kwaad geworden..maar ja ik op mn sloffen en hun goeie schoenen en iets sportiever waren iets sneller :rolleyes:
    En nu zijn de honden dus bang voor die rotjes..wilde ze uitlaten..durven ze niet de deur uit :( Ik kan daar zo kwaad om worden..prima als ze vuurwerk willen afsteken maar niet in mijn tuin waar mijn honden lopen :evil: Zoooo das eruit..thanxx hihi

17. Niet meer actief

Nee Lin nog nooit gezien :( Ze hebben hem voor het eerst gezien op de kerstkaart die we gestuurd hebben

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Dat vind ik echt erg, dat ze je mannetje nog niet eens gezien hebben pfff voor hun kleinkind kunnen ze toch wel eroverheen stappen ?! Wat er gebeurd is weet ik niet hoor maar grrr ik vind dat zo lullig. Maar misschien bemoei ik me nu teveel met zaken die me niet aangaan :confused:

19. MirandaT

Wat een rotjochies :evil:
    Arme honden :(. Echt zielig, nu gewoon er ook bang voor.
    Jammer dat je ze niet te pakken kreeg...

Vind het ook echt rot voor jullie :(. Ze weten niet wat ze missen... *knuff*

20. Niet meer actief

Het is steef zn echte vader..maar niet zn echte moeder..en wij denken dat zijn vader zijn kleinkind wel wil zien maar dat hij wordt tegenhouden door zijn vrouw..dat merken we weer aan verhalen van zijn zusje(halfzusje)..als steef belt wordt de hoorn er op gekwakt..dit was nog paar maanden geleden..nou dan niet hoor..het houdt een keer op..we hebben ze meerdere kansen gegeven om te komen maar als ze niet willen ja wat dan :(
    Ow en lin in het kort..hun probleem is dat wij te snel zijn gegaan..relatie..zwanger..en huis kopen..daar vallen ze nog steeds over..naja zn stiefmoeder dan..

Share This Page