nouuuu vergeet ik helemaal een nieuwtje te vertellen.. Dhani geef ik fruitdrink in zo'n klein flesje..want met zn antilekbeker loopt hij alleen maar te gooien..en nu dacht ik vanmiddag laat ik hem is in zn wipper zetten en het hem zelf laten proberen..en ja hoor..hij drinkt er zelf uit...staat op de foto..maar ja moet steef weer op de compu zetten voor me haha..
Was er weer ff.. FF beetje bij gelezen...weet et alleen nu niet meer. Met Alyssa gaat het al iets beter, alleen heel dat ritme wat er bij haar in zat met het eten en slapen is helemaal in de war gegooit, ze komt nu zelfs om half 4 s´nachts om de fles..pff En ik krijg er bijna geen fruit of groentehap meer in, paar hapjes... Hoop dat het snel weer beter gaat. Moet er weer vandoor, schoonouders komen zo eten. knuffel doei doei
Geweldig sonnie, leuk he... ze kunnen echt steeds meer, echt leuk. Alyssa kan al een minuutje alleen zitten..
Als ik het zo hoor denk ik inderdaad dat die vrouw ermee te maken heeft en zijn vader gewoon belet om jullie en zijn kleinzoon te zien. BAH ! Bij mij is dat ook de reden geweest dat ik mijn vader 17 jaar niet heb gezien, gelukkig is dat nu weer ok omdat die 2e vrouw van hem nu uit beeld is. Misschien komt het ooit nog goed maar ik snap ook dat het een keer ophoudt met proberen van jullie kant, je kunt niet aan de gang blijven En : Miranda heeft gelijk, ze weten niet wat ze missen
Achossie arme alyssa..gelukkig gaat het al wat beter met haar.. Veel plezier vanavond Eliesja Leuk dat je tussendoor toch nog ff bij ons langskomt
wij hadden ook gehoopt dat ze in de eerste maanden zouden bij draaien..dan heeft dhani ook het besef nog niet echt..maar nu reageert hij al echt op mijn ouders of op mijn opa en oma..dat zal hij niet hebben met steef zn ouders.. Maar idd ze missen een hoop en dat hebben ze toch echt zelf in de hand gehad.. Jeetje wat erg dus jij hebt je vader 17 jaar niet gezien Lijkt me echt moeilijk..
Gelukkig is het bij mij nu ok en ziet hij Loïs graag en omgekeerd . Ook is zijn 3e (!) vrouw erg lief. Ik hoop dat ze bijdraaien en dat ze spijt hebben van zoiets idioots. We leven geen 300 jaar
jeetje derde vrouw al..maar beter dat jullie elkaar nu wel weer zien en dat lois haar opa leert kennen en omgekeerd natuurlijk Wat is iedereen rustig zeg.. 8) Tinus waar hang jij eigenlijk uit..bent al tijdje niet hier geweest..offuhh heb ik je soms gemist ergens tussen de teksten door.. Veertje is hier ook al tijd niet geweest..hoe is het? Ga nog maar ff zappen ofzo..steef is douchen en daarna ga ik dhani in badje doen..flessie en dan gaat hij lekker naar bed toe
Ja idd rustig... Cyenna ligt sinds half 6 op bed en slaapt nog steeds... Heb net Lotte gekeken en vanavond kwam er weer voetbal op tv, dus niet leuk M'n zusje komt ook strakjes. Had 2de kerstdag foto's gemaakt van haar met dr vriend en die komt ze ff halen. Voor de rest heb ik ook nix te vertellen hihi
hmm echt een boefje die Alyssa.. Ze schud nu al nee met haar hoofdje als ze iets niet wil.. Hapje, nee, flesje nee, danoontje, NEE, jee dat is normaal favoriet, maar nu, alles nee..
Hallo, Zo 1 dag gewerkt en weer weekend! Sonnie, je pil is nu niet meer veilig als het in de 1e of 3e week gebeurt. Dus maar ff veilig. Was je nog weer ziek, omdat alles eruit kwam? Anders beterschap meid! Leuk hoor die foto's weer! Lin, wat fijn dat alles goed is met de kleine, leuk hoor neefje of nichtje voor Lois! Wat n eigenwijsje die Alyssa, haha. Ze weet wel wat ze wil! Fijn dat ze alweer wat beter is! Leuk Miran dat adidaspakje! Ik heb vd week ook 2 paar adidasschoentjes voor Tijn gekocht. Zwarte slofjes met witte streep en witte schoentjes met zilveren streep. Leuk spul hoor!
Hmm waar is iedereen nu? Ben ik er een keertje, is iedereen bankhangen zeker!? Mijn man is ff klein boodschapje doen, dus ben ff alone...hihi
Haaaaai, klotejochies zeg met die rotjes...zielig voor saar en Bo...niet liefff! Mr Q heeft nu een difrax fles ...zo'n uitgerekte donutmodel en die kan hij met melk erin ook zelf vasthouden...houdt leker makkie vast en zitten schiet ook steeds meer op...voor het badderen had ik hem effe in zijn nakie op ons grote bed en hij hield het zitten aardig lang vol, dus dat gaan we ff blijven oefenen... verder weinig nieuws Tinus is idd al een poosje afwezig. Misschien bij dr familie in..uhm groningen? ja groningen was het toch?
He Eliesja! Alyssa is al een echt dametje haha. En Quinten ook al zitten! Weet ook niet waar Tinus is... Cyenna was half 8 ongeveer wakker en om half 9 lag ze er weer in En ze slaapt zowaar zonder dat we 1x naar boven moesten om de speen erin te doen
heel ff maar hoor, hooguit een minuutje en dan floep naar voren langzaam of kaboink naar achteren, vandaar dat ik het steeds effe op het bed test hihi...maar oefening baart kunst
heey leuk roos! dat zal ivan vast heel leuk gaan vinden strakjes...is het een kindje van een vriendinnetje van je?
Met Ivan alles super, gister nieuwe babyfoon besteld want we hadden er 1 gekregen en helaas laat die ons soms in de steek. We hebben de Alecto DBX 88 besteld en morgen komt ie binnen, We gaan ook op zoek naar waar de Chicco Ufo het voordeligst is en dan heeft Ivan ook een mooie loopstoel. Voor de rest voel ik me niet helemaal lekker en duik ik nu mijn bed in dus TRUST! allemaal en dikke kuzzzzzzzzzzzzzzzz