Het is inderdaad het kindje van een vriendin van mij! Ben zoooooooooooo blij want ze was 16 dagen over tijd en er is dus gisteravond een hormoonbandje geplaatst en het was dus hopen of de ween vandaag opgewekt konden worden want haar baarmoeder zat nog helemaal dicht. Gelukkig kon ze vandaag aan het infuus en heeb ze na heel lang wachten hun kindje in hun armen.
er is er een jarig dat kun je wel zien dat ben IK hoera hoera Sam weigert om groente te eten, ze vindt het echt niet lekker en houd haar mondje stijf dicht. fruit en danoontje gaat er in als zoete koek. hoe doen jullie dat met de groente?
Leuk Roos gefeliciteerd met de kleine meid..leuk voor Ivan En beterschap..doe rustig aan hoor Nee miekie ben niet weer ziek..dit was nog eerste of tweede kerstdag..maar vroeg het me vanmorgen af en dacht vraag het hier ff..nog niks onveiligs gedaan hoor hihi gelukkig..
Gefeliciteerd mama van sam Heb je beetje leuke dag gehad? ownee je viert het het weekend toch..want je vriend ging boodschappen doen en keken ze hem zo gek aan van jeetje zo'n kar vol net na de feestdagen..ja..dat was jij toch?
ja dat was ik. ben wel goed verwend. heb een digitaal fotolijstje gekregen. en een tafelgril en de cd van lucia silvas.
Leuke kado's .. We hadden hier toch net iets goors joh..we zitten sinds gisteren aan de negerzoenen..even tijdelijke verslaving hoor haha..maar nu mocht steef net de laatste van mij..achteraf ben ik daar echt blij om.. Is hij halverwege komt er toch iets diks zwarts te voorschijn..zo vaag wat het nu is..maar ziet er zo goor uit..lijkt op een haar..maar daar is het net wat te dik voor ..hij heeft de negerzoen ook maar niet verder meer opgegeten..
Whaha lekker hoor Gefeliciteerd mama van Sam! Anders moet je eens proberen wat appelmoes door de groenten heen te doen. Misschien lust ze het dan wel Cyenna lust sowieso wel de groenten, maar met appelmoes erdoor heen vindt ze het nog lekkerder. Jullie schreven pas over die potjes met vis. Die had ik een tijdje terug ook gegeven en idd stinken Geef het ook maar niet meer hihi.
Hi meiden... ik ben nog steeds niet helemaal opgeknapt, maar duik toch maar even achter de pc... Leuke foto zeg van mr Q en dhani... en die van Cyenna geweldig.... Zal zo ook even nieuwe foto's in mijn album plaatsen... Met Valentino gaat alles helemaal super.. Hij heeft 2 tanden, maar je mag ze absoluut niet zien of aanraken...hihih... gekke jongen. Dus helaas nog geen foto... Verder kan hij goed zitten en probeert zelf te gaan zitten als hij ligt. Maar dat lukt nog niet helemaal. Vandaag zijn we een stukje gaan fietsen, en hij in het fietsstoeltje voorop.. Prachtig vindt hij het....
ja vies he potjes vis Hey ja appelmoes door het eten..kan ik ook wel eens doen..maar ja aan de andere kant..zo lust hij het ook..dus hoeft het niet..straks went hij aan appelmoes door zn eten en wil hij niks anders meer zoals mn buurjongetje.. kan natuurlijk gewoon is een paar lepels appelmoes geven ofzo..hmm naja boeiend voor jullie haha..
hey mamaantje.. Balen joh dat je je nog steeds niet lekker voelt..beterschap zo valentino gaat goed zeg..wat een mannetje ook he..al voorop de fiets..geweldig
Het gaat echt idd allemaal snel. Ben benieuwd naar foto's mamaantje! En beterschap ook! Ik doe de appelmoes ook niet altijd geven hoor. Was eigenlijk gekomen omdat ik het eten iets te lang in de magnetron had opgewarmd en met de appelmoes was het weer wat afgekoeld haha. Ook lekker belangrijk Maar ik geef het dus ook maar af en toe er door heen.
hihi echt zo grappig dat je valentino's tandjes niet mag aanraken of bekijken.. beterschap nog ff he!