ja zeker...was ook echt heel raar,...ook omdat ik me had ingesteld op net als bij vina 24 uur aanmodderen
ik moest eigenlijk twee nachten blijven..maar dhani deed het zo goed en ik wilde zo graag naar huis dat we de volgende dag 's avonds laat nog naar huis mochten.. Of vroeg je het niet aan mij hihi
ja niet zo handig van hem...hij kreeg het ook erg benauwd en die hartslagdaling...kijk je ligt daar en iedereen roepen naar je dat je kracht moet zetten om hem te redden, maar gaat langs je heen..later besef je alles helemaal en hoe kantje boord het was... ik moest een "randje wegpersen" en dan konden ze aan de slag, maar mocht eerst in de auto de hele tijd juist niet persen haha, dus mijn lichaam moest effe omschakelen...
Haha jawel Sonnie. Ga er voortaan wel namen bij zetten Ik mocht m'n kraamdagen daar blijven en Cyenna mocht bijna 3 weken nadat ze geboren was mee naar huis.
Ja schrikken dan Suus Ik had een kwartier geperst en toen was ze er ook al. En weeën waren op zich wel te doen, behalve op het eind niet meer. Had trouwens alleen maar beenweeën
maar ze mocht nog wel snel mee naar huis eigenlijk he Miran? vaak hoor je ook anders..maar ze deed het eigenlijk meteen goed toch?
Ja, ze kon nog niet echt goed drinken en ze sliep zowat bijna de hele dag. Toen heeft ze nog een tijdje een sonde gehad.
ik had een weeenstorm..pff..dat trok ik echt niet meer op een gegeven moment..je komt dan echt niet op adem..de ene wee is nog bezig en de volgende begint al weer owww en persweeen terwijl je niet mag persen..das erg
Maar voor de rest was ze helemaal ok. En ze was wel wat gelig, maar de waarde waren niet hoog genoeg voor de blauwe lamp gelukkig.
Helemaal geen last gehad van weeënstormen, lijkt me echt erg idd. Ik had gewoon tussen elke wee wel 4 of 5 minuten rust. Op een gegeven moment sliep ik bijna tussen een wee in. Dus wat dat betreft had ik echt geen klagen.
is een sterke meid charissa van veertje is helemaal vroeg gekomen he..die is toch in maart al geboren?