Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

maar goed jij bent de oudste van ons twee..maar ik de verstandigste dus ik stop al :p

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hahaha...he he...zou tijd worden!...

3. Niet meer actief

nee nog nooit gezien..maar zal er is op letten als we op het strand zijn..wie weet gaat er een hele nieuwe wereld voor me open ;)

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    grrrrrrrrrrrrrrrr.....jaaaaaa

5. Niet meer actief

hehe..

6. Niet meer actief

Doeiiii

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    heey son,,...je wordt geroepen.....denk dat het steef is boven....ga maar even kijken! vergeet niet je pc af te sluiten...

8. Niet meer actief

jaja je mag het laatste berichtje zetten.. ;)

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    LAAT ME DAT DAN OOK DOEN! AAAAAAAAAAAAH

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    jaaaaa gelukt...! :);)

11. Niet meer actief

Had je gedacht :p ..
    Moest de boel nog ff afsluiten en uitdoen..hondjes voorzien van een koekie en dacht ga ff dwarsliggen..daar ben ik een ram voor he..dus bij deze... ;)

12. Niet meer actief

Eigenlijk ben ik dus gewoon over mn slaap heen..zooooo irritant is dat..net ook ff lading cassis achterover gewerkt..is natuurlijk ook niet bevordelijk.. :(

13. Niet meer actief

Maar om hier nou een beetje tegen mezelf te lullen is ook zo overdreven :(

14. Niet meer actief

OkOk dan kruip ik maar lekker warm naast mn mannetje..zal nu toch wel warm zijn dat bed hihi..

Doegdoeg maar weer dan voor de zoveelste keer...

Morgen..offuhhh vandaag eigenlijk weer een dag..

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hihi en nog lekker geslapen Son?

16. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    HIHI die liggen nog lekker te slapen de nachtbrakers.

Kanonnen zeg wat kunnen jullie lullen. :confused:

Wij zijn vanochtend bij Sylvie wezen kijken en wat is het een mooie dame zeg. :D

Zit nu op de babyfoon te wachten en John is boodschappen doen en Ivan ligt prins heerlijk te slapen in de box.
    Hoop dat de babyfoon snel gebracht wordt want dan kan ik nog even roze shoppen voor Sylvie in de uitverkoop want helaas is het toch een keizersnede geworden en is de uitverkoop denk ik volgende week wel al een stuk minder.

Oh ja, vanochtend is onze wasmachine helaas overleden. :cry:
    Kan wel janken met al die extra uitgave de laatste tijd kan dit er eigenlijk even niet meer bij...... :cry: :cry: :evil:

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Oh balen Roos :(
    En wasmachines zijn zo hard nodig...
    Kan die niet meer gemaakt worden?

Veel plezer met shoppen!

18. Niet meer actief

ow shit roos..maar is hij niet meer te maken..uhh vroeg miranda ook al dus val in herhaling haha..
    Klein weer dan he..heb je niet ff foto van haar..vind ik namelijk leuk om te zien :p

Nou we hadden echt een spooknacht..zal je altijd zien..lag er net kwartiertje in begon 1 vd honden te spugen :( ..toen ik die zooi had opgeruimd (we hebben overal laminaat, behalve op de trap en de mat in de gang en jahoor waar kotsen ze altijd op :rolleyes: zucht)..hoorde ik dhani..was gewoon aan het brabbelen tegen zn knuffels..heb zn speen er maar in gedaan..maar nee hoor..bleeft echt tot vier uur brabbelen en hij was ff aan het testen hoe hard hij kon gillen..maar goed hij ging niet huilen maar was gewoon klaar wakker..toen hebben we hem maar fles gegeven..ging er helemaal in..zou je denken die is toch wel keer moe..nope..fout gedacht..hij heeft hooguit half uurtje geslapen en toen begon het gebrabbel weer..dus om half 8 weer een fles gegeven..toen heeft hij geslapen tot half 10 :D Gek kind ook haha.. Oja en tussendoor bleef die ene hond maar spugen..dus hadden we ook nog..ach ja..

Hebben jullie het gehoord van dat weeralarm vannacht? getsie...hoop dat het mee gaat vallen..

Oww en natuurlijk weer geshopt vandaag..weer een leuk broekje en truitje bij H&M gekocht voor Dhani..maar dit keer zag steef het hoor..ikke niet schuldig hihi..en een zwembroekje hebben we gekocht voor hem bij V&D..die andere pastte hij niet meer..
    En nog een dvd..en nog wat kleine dingetjes..
    En bij reisburo boeken gehaald..gaan we is ff kijken waar we heen gaan en wat we willen :D

Steef is nu boodschappen aan het doen..strakkies lekker eten..en een lekker rustig avondje

Oww linda loopt nu lekker te shoppen in Keulen..ben benieuwd waar ze mee thuis gaat komen :D

Miran..jij nog wat leuks gedaan vandaag?

19. Niet meer actief

Roos ze hadden bij H&M leuke roze dingetjes..ook allemaal in de uitverkoop..maar goed je zal wel terug zijn inmiddels..en geslaagd?

20. Niet meer actief

Oja toen we net thuiskwamen lag er toch een dikke catalogus Spring 07 van H&M op de deurmat..owww en ik ben al zo verslaafd aan die winkel..wat doen ze me aan :rolleyes:

Deel Deze Pagina