Hallo, Jeeeeeetje....even 21 pagina's bijgelezen...pffff! Maar ben weer helemaal bij. Ik was 5 juni uitgerekend en Tijn kwam 5 mei. En 8 mei waren we allebei lekker thuis. Charissa is volgens mij iets van 19 april geboren en ze was volgens mij 2 of 3 juni ofzo uitgerekend. Haar moeder dan he... Wij wonen in een vrijstaande woning en de naam Tijn had ik al een paar jaar in mn hoofd. Heb m ergens gehoord en vond m gelijk leuk! Leuk Roos van je vriendin! Gefeliciteerd! Gaat alles goed met ze? Balen trouwens van je wasmachine.... Lekker Suus viskoekjes, heb je nog wat over? Ja Sonnie, leuke catalogus he, zal zo ook ff wat bestellen! Wel weer minder van Dhani en de honden. Hopen dat het vannacht weer beter gaat. Veel plezier met het uitzoeken van een vakantie. Mamaantje, beterschap nog en wat leuk dat Valentino al mee is geweest op de fiets! Ik zal s kijken of ik een foto van ons nieuwe huis kan plaatsen.
Heb een foto van de koopakte gemaakt. Dus hij is wat vaag, maar het staat in mn album. Tis een houten huis (larix) en de foto is vd achterkant gemaakt. Ik zal ff met eten bezig.
Zo! Weer ff vertellen wat ik gedaan heb. Ben naar het winkelcentrum geweest en heb daar lekker roze gekocht bij de HenM en voor mezelf een broek. Daarna mijn was naar mijn ouders gebracht en mijn moeder gaat wassen. Kan het morgen weer ophalen en dan neem ik gelijk even de lekker zelf gemaakte oliebollen en appelflappen mee naar huis. Heerlijk genieten. Ik heb van Sylbie wel foto's maar op mijn mobietje, heb vandaag wel gekeken of ik ze eraf kon halen maar die apparaten van kodak doen het niet meer met Bluetooth. ROT apparaten. Kon wel een stikje kopen waarmee ik ze op de comp kon zetten maar dt kostte weer 18 euro (moet er even over nadenken). Wasmachine gaan we waarschijnlijk bij BCC kopen want daar krijg je vanaf 1 Januari 5 %korting met je ANWB lidmaatschap. Vanavond gaan we lekker onze nieuwe babyfoon uitproberen. Watvoor babyfoons hebben jullie? KNUFFF
Miekie wat een onwijs gaaaaaaaaaaaaaaf huis. Dat is voor ons echt een droom maar helaas hier in de randstad niet te betalen en dus niet te realiseren. Aangzien John hier voor geen goud weg wil.........
Nou dan ga ik ook maar even wat eten. John zit achter zijn playstation en ik ga de broodjes maar is klaar maken. Tot vanavond misschien....
Ik ben er Wauw wat een supermooi huis Miekie! Hier zijn die ook niet te betalen helaas... He Sonnie ga je ook naar Fuerteventura Ik vind Tijn ook een superstoere naam. Had hem nog niet vaak gehoord. Ja dat H&M boek had ik ook paar dagen terug gehad. Heb gister via internet paar dingen eruit besteld hihi. Maar staan volgens mij dezelfde dingen in die onlineshop dan in die catalogus. Ik heb vandaag niets gedaan . Beetje schoongemaakt, was gedaan, opgehangen, opgevouwen en opgeruimd. Zometeen Cyenna in bad doen. Ze heeft wel een half uur geslapen nu. Hoor ze alweer boven. Roos, ik heb een Philips babyfoon, ben er ook heel tevreden over. Had eerst een Alecto (gratis bij babykamer) en dat was dus ook een hele goedkope en daar hoorde je de hele buurt op, dus was nix. |Nu die Philips en die is hartstikke fijn, helemaal geen klachten. Nou ik ga jullie maar weer verlaten, want Cyenna roept Doeiii
Wij hebben ook die wit-gele. Zo net Cyenna in het grote bad gedaan en alles was weer nat van het spetteren Eerst vond ze badje nooit echt leuk, maar nu haha. Suus hoe was het in Amsterdam? En Linda in Keulen?
Jullie verder nog goeie voornemens? Ik iig afvallen! De digitale weegschaal is binnen...ik ga nu 1 x in de week wegen. Gezonder eten, meer water drinken en lekker veel sporten!