Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hey suus ook weer back in town ;) Ennuh lekker geshopt dus ook :)

ow ow het is wat met die voetballende mannen..blij dat ik niet zo'n vent meer heb hihi..

Ja is ook een leuke foto Linda2..maar zo voor de hand liggend zeg maar..is niet een kiekje van eigen bodem of hoe je dat ook zegt haha..naja je snapt me wel..Maaruh kom trouwens op veel verschillende websites die foto tegen dat je op haar kan stemmen..maar vind de puur natuurlijke nog het mooiste..je snapt me wel he hihi :p ..

Net vloog hier de tuintafel ff door de tuin..we dachten die blijft wel staan mooi niet..maar in de schuur hebben we niet echt ruimte omdat steef zn motor er staat..nu staat die tafel maar boven op alle andere dingen in de schuur :(

En het is alweer laat :) Steef is filmpie aan het kijken en ik heb mn compu opgeschoond vwb de foto's...zo hey die stonden echt overal verspreid :confused: Maar goed nu aardig geordend..
    heb alleen 1 mega fout gemaakt..kreeg paar keer melding..en ik dacht gewoon dat het was dat die foto dus al in het mapje voor kwam..ja duhhh met die naam..maar goed daar kwam ik later achter..dus heb paar keer op Ja overschrijf alles geklikt..dus paar foto's zijn dus weg :( Weet gelukkig niet welke..ga er ook niet over in zitten want kan ze toch niet terug halen 8)

2. Niet meer actief

En miran..bedankt voor de tip..ga gelijk kijken.

3. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    ik vind die foto juist niet voor de handliggend...dat anne geddes fotootje...moet je maar kunnen en het moet ook maar lukken... maar wel heel mooi hoor...

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nou hopen dat het ff doorwaait, dan hebben wij er zometeen een tuinset bij ;)

5. Niet meer actief

Te laat..staat al opgestapeld in de schuur :p

Maar die foto is volgens mij gewoon bij fotograaf gemaakt hoor..die maken ze in ieder geval ook bij portrait place..

6. Niet meer actief

WE gaan zo de honden uitlaten..steef zei net blijf lekker hier ga wel alleen..maar vind het wel spannend zo met die harde wind dus ga lekker mee..ben benieuwd haha..misschien vlieg ik wel bij je over Suus 8)

7. Niet meer actief

op mn tapijtje haha

8. Niet meer actief

hmm of met mn bezemsteel..kan ook natuurlijk..als het maar hard genoeg waait..
    Uhhhh gaat weer nergens over sonnieponnie :rolleyes:

9. Niet meer actief

WE gaan de honden uitlaten en dan naar bed toe..
    Morgenochtend vroeg weer op..zouden rond half11 bij mn ouders zijn..gezellig ff op de koffie :)

Meiden welterusten en alvast een fijne zondag..maar kom morgen nog we lff koekeloeren..

doeiiii

10. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    nee had een vriendin gemaakt van haar...die neemt nu ook opdrachten aan, want ze heeft van haar hobby een baantje gemaakt..zoiets begreep ik eruit ...en ze maakt erg leuke foto's en echt niet duur... totaal niet de portrait place prijzen...ik geloof meerdere foto's voor 35 euro las ik ergens...

11. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    oei spannend hoor met de honden buiten...of jullie hebben straks twee keigave vliegers...of je vliegt idd zelf een rondje...
    heb daar zelf nooit last van...ik sta als een huis haha...

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Wat een storm gisteravond, hier op de gracht is zo'n mega grote oude boom omgewaaid OP een rijdende auto. Die jongen kon er nog wel zelf uitkomen dus hij heeft echt mazzel gehad. Brandweer en politie volop hier dus en een herrie :) En nu is de boom in stukjes :(

Linda, dat babyGAP is zo leuk ! Nu kun je het dus alleen nog in London of Parijs kopen :( Of op Ebay.
    Een vriend van me had veel voor me gehaald in New York maar dat is nu allemaal te klein. Die foto in mijn album waar Loïs op dat stoeltje zit dat is ook een pakje van GAP. Het is zo'n geweldig merk.

Son ben je niet weggewaaid ?

13. Niet meer actief

Morguh ladies...

Nee Lin ben niet weggewaaid hihi..maar jee het stormde wel onwijs zeg..

Zo gewoon ff boom omgevallen :confused: Wel spannend hihi..gelukkig dat er niks met die jongen aan de hand is..

Ja Suus zal wel dat het goedkoper is of wat dan ook..maar met zo'n foto maak je natuurlijk dikke kans dat je wint..en het is ook een mooie foto hoor..maar moet je kijken hoeveel lieve andere leuke foto's ertussen staan die gewoon spontaan gemaakt zijn zeg maar..maar goed het maakt niet uit..maar dat is mijn mening..en echt niet omdat dhani nou perse moet winnen hoor..ik dacht gewoon doe een keertje mee..maar er zijn nog veel meer leuke foto's..heb wel paar favo's er tussen staan..die op deze manier totaal geen kans hebben..zijn al paar keer van dit soort foto's geweest die hebben gewonnen..en neem nou die van vorige maand die gewonnen heeft..dat noem ik nou is een spontane foto..gewoon zelf genomen..
    Haha maar goed draaf door :D

Nou trouwens vwb dhani..schiet mij maar lek hoor..zo slaapt hij weer paar nachten door en zo komt hij weer twee nachten de hele nacht door :confused: ..

We zouden naar mn ouders gaan..maar is nogal wat wateroverlast in hilversum geweest..waardoor systemen van connexxion gecrashed zijn..dus steef moet zo direct weg om daar te gaan kijken..hij is de enige bereikbare systeemspecialst..grrr..haha..maar goed hij zet me straks af met de honden en dhani bij mn ouders.. :D

14. Niet meer actief

Steef is met Dhani aan het douchen en dhani zit in zn bumbo..hij vind het helemaal geweldig :)
    Ben zo blij dat hij totaal niet bang is voor water..oke kan later ook een nadeel zijn natuurlijk :(

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goodmorning...

Hey Sonnie, overal staat dat de bumbo idd gewoon in de douche kan, maar in de gebruiksaanwijzing en op de doos van de bumbo staat: Dit is geen douchestoeltje....
    Maar bij jullie gaat dat dus ook goed?
    Ik wil Iman er ook in doen...

Lin, je bedoeld dat roze pakje... zoooo lief... Ja jammer he, eigenlijk moest je babygap gewoon ergens op internet kunnen bestellen (en niet EBAY)

Wat een noodweer vannacht he... Ze hadden weeralarm afgegeven voor het Noorden, nou ik woon in het Zuiden en het was echt niet normaal hier :confused:
    Trouwens alle mensen die op een hoekje wonen ;) Miranda, Sonnie... Vreselijk he, hoe die wind om het huis raast :( .... Werd er een paar keer wakker van vannacht!

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Er is wel een website van GAP en die hebben ook sale nu maarja ze leveren niet in Europa, zo jammer !

17. TellMe

TellMe Niet meer actief

Pff arme Steef ook dat ie dan nog moet werken op oudjaarsdag :(

18. sweetangel100

Jaaaa wie gaat er vanuit schuine ligstand zelf rechtop zitten? Ja ja ja... Gister zei ik nog dat het volgens mij nog lang duurt voordat er wat beweging in Iman komt, nou dat heeft ze zich wel persoonlijk aangetrokken hoor :)
    Maar 1 nadeel, ze kan er niet meer mee stoppen hahaha... Als zij geen buikspieren krijgt weet ik t ook niet ;)

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Haha dat doet Cyenna ook als ze in dr wipstoeltje zit :)

Hier zijn 2 schuttingen omgewaaid :(

Ach arme Steef.. moet ie werken..Hopelijk is ie snel klaar!

Gaan jullie nog wat doen vandaag? Nog last van vuurwerk?
    Hier zijn nog totaal geen knallen te horen. :D

Nou ik ga me ff met Cyenna bezighouden :)

20. sweetangel100

Hier wordt er al een week geknald... Schrok me elke keer dood... Maar het is ook niet zo'n frisse buurt waar ik woon :)
    Ben blij als dalijk iedereen het vuurwerk op heeft ;)

Share This Page