dhani heeft trouwens geslapen tot tien voor half 1 en werd toen pas wakker..vond het nog netjes van hem..was echt een herrie hier voor de deur en hij slaapt aan de voorkant.. Hoe is het bij jullie gegaan?
hier heeft mr Q overal doorheen gepit en werd om 9 uur wakker... vanmorgen dan maar Dhani was een lichte slaper toch? dus best knap dan van hem..sliep hij na 01.00 wel weer makkelijk?
Hai hai Iman werd rond 12:20 uur een beetje wakker... Speen erin en heb haar niet meer gehoord! Toen de hardste knallen geweest waren ging ik even bij haar kijken, maar ze lag met de armen omhoog helemaal in coma!
GELUKKIG NIEUWJAAR! Hier ook alles goed gegaan. We hebben Cyenna ook niet gehoord, dus die heeft heerlijk doorgeslapen. En van het feest hebben we gelukkig ook niet veel last gehad En we zijn geen miljonair geworden We hadden helemaal niets haha.
Lekker dat quinten doorsliep en Iman ook natuurlijk.. Nee hoor dhani is geen lichte slaper..we hadden hem misschien ook beter in onze kamer ff kunnen leggen..wij slapen aan de achterkant en daar was niks..iedereen ging bij ons op de hoek staan en knallen maar..dus het zat er gewoon in.. Maar goed we hebben hem het vuurwerk laten zien en hij vond het bere interessant..dus vond het op zich wel leuk dat hij ff wakker werd Om 1 uur is hij weer naar bed gegaan en geslapen tot negen uur 8)
Dat is dus allemaal goed gegaan met de kleintjes Slaapkoppies zijn het Loïs werd ook wakker om half 1 van het vuurwerk voor de deur en toen heb ik haar eruit gehaald en ze vond het vuurwerk geweldig om te zien. Om 1 uur zijn we teruggebracht naar Amsterdam en om 2 uur sliep ze weer in haar eigen bedje. Fles gegeven om 8.15 en daarna is ze weer gaan slapen tot 10 uur Helemaal goed
Neeeee gelukkig geen inbreker gezien ! Ik was wel weer even bang hoor toen ik moest plassen vanmorgen
haha die cyenna..lachebekkie Gelukkig maar dat jullie niet veel last hebben gehad van het feest.. Ow en hier ook geen miljonair hoor..we hebben tien euro gewonnen..maar wel met het lot met eindcijfer 6 op het eind..hadden we genomen ivm geboortemaand dhani jammer dat het ons niet meer heeft opgeleverd haha
leuke foto van cyenna niks gewonnen met de oudejaarsloterij @ son...vertelde je me eens dacht ik namelijk...dat jij een lichte slaper was en dacht dat dhani dat dan misschien ook was, maar maakt niet uit...hij heeft nu al zijn 1e vuurwerk gezien
mijn buuf is al druk in de weer...pfff.....stofzuigen,dweilen,kerstboom eruit...druk druk druk...en ik? uhmmm niks hihi
toen ie zo slecht sliep werd hij idd heel snel wakker Suus..dus vandaar dat ik dacht dat hij net zo licht sliep als mij..maar nu slaapt hij weer zoals voorheen dus ik kan zelfs weer stofzuigen als hij slaapt in zn kamertje De oude dhani is back hihi Wij zijn ook alweer druk in de weer hier..weer verder met de zolder We hebben nu ff pauze..steef is ff naar de Mac ..jammie jammie.. Ik wil morgen alle kerstspullen gaan opruimen..Wanneer gaan jullie dat doen? Maar het kan trouwens ook zo zijn dat het vanavond al weg is..met mij weet je het nooit
Fijn dat alles goed is gegaan verder. Hier ging ook alles oke! Was gister erg gezellig, heb alleen wel een beetje hoofdpijn vandaag, hah, ha. Hoort er allemaal bij. Vandaag lekker nix doen...heb net maar even wat besteld bij de H&M. Hebben trouwens 10 euro en 13,50 gewonnen. Helaas geen miljonair. Owww, lekker MC! Hmmm, lust ik ook wel!
Wat een verhaal trouwens Linda met die inbreker. Jeetje leek mij ook doodeng! Gelukkig was het rustig vannacht.
Bah en dan morgen weer aan het werk....ik hoef maar 2 daagjes vd week, dus valt mee. We zullen vd week wel even op nieuwjaarsbezoek. Hebben we dat ook maar weer gehad.
Zag er lekker uit die Sushi Suus! Dat heb je leuk gemaakt hoor. Jammer dat we het niet kunnen proeven...