Haaaaiii Suus, hoe zijn de bruine bonen bevallen? Bruine bonen zijn Iman's lievelingsgroente. Ik denk dat jullie nog nooit zo'n vies gezicht gezien hebben dan vanavond toen Iman sperciebonen kreeg hahaha... Ze heeft ze al eens gehad maar dat is weer een tijdje terug. Ze schudde er helemaal van en ging toen heel hard huilen. Na een paar hapjes ging het beter en ging ze jengelen als t niet snel genoeg ging. Gek kind. En Miekie, hier ook verborgen t talenten qua taal
nee ging goed eigenlijk hihi... ik heb zo ooit eens heel erg gelachen om davina...ik had een schijfje citroen in mijn cola light en ze wilde ook citroen proeven hihi.... dat gezicht van dr vergeet ik nooit meer hahahaha...vet zuur natuurlijk hihi
Hahaha arme meid... Heb je haar niet gewaarschuwd van te voren? Mmm ik heb even in de gids gekeken, maar het is niet zo heel geweldig vanavond... Maar geloof dat mijn man the gladiator voor de 634e keer wil kijken... pffff CSI miami komt wel, maar ik ben meer van de 'echte' CSI haha... En de tvmakelaar...
leg maar uit wat zuur is als je nog nooit zuurs hebt gehad... gewoon proeven.... en of het lekker is of niet moet ze zelf bepalen.... ze lust nu overigens wel zure dingen hihi
Hoiii.. Hoef dus niet meer voor je te kijken he suus..is al geregeld Had de hele middag lekker vrij..mn zusje kwam op dhani passen..ben ik ff naar amstelveen geweest Ze had zin om op te passen..nou zeg ik geen nee tegen natuurlijk.. Ga ff eten maken..we eten vandaag Argentijnse Steak, sperzibonen en krieltjes..jammie.. Dhani had vanavond worteltjes..was ook te zien op het shirtje van mn zusje fijne avond
Nou de spruiten en de andijvie samen waren wel een succes. Ze vond het erg lekker. Hier wordt ook nog niet gepraat. Alleen lekker veel brabbelen. Maar goed komt vanzelf....... Zo vanavond lekker op de bank hangen. Fjine avond iedereen en misschien tot morgen.
dhani eet nog niet met ons mee eigenlijk..geef hem nog steeds een potje.. Vanavond wilden we hem een smulpapje geven zoals elke avond..normaal kijk ik elke keer op de datum als ik hem iets geef..vergat het nu dus..dus flesje al in de magnetron..op een gegeven moment valt mn oog op het geopende pakje..zie ik dat het houdbaar is tot eind nov. 2006 Gelukkig zag ik het op tijd en hadden we nog een nieuwe verpakking die wel nog houdbaar is.. Zoooo net weer een buro verkocht via marktplaats is dat ook weer weg..ruimt echt op hier hoor ga ook ff tv kijken en bakkie doen.. doeiiii
nou ik heb niks te melden geloof ik oh jawel de kids zijn toen strakkies samen in bad geweest. Q had voor de kerst een badstoeltje gekregen en die hebben we vandaag eens uitgeprobeerd. Leuk hoor weer! en Vien met haar waterpistooltje hihi..ik zal zo even een fotootje in mijn album plaatsen..
Leuk suus..ben benieuwd naar de foto Maar kan Quinten al zitten dan? wij wilden ook zo'n badstoeltje maar dan moest je kindje zelf kunnen zitten stond erbij..dhani kan wel ff blijven zitten maar niet super lang..
dhani ziet de honden trouwens aan voor een stel schapen Als de honden naar hem toe komen, dan pakt hij ze altijd vast..en sinds vandaag horen we dan ineens behhh uit zn mond komen haha..gek kind
Sonnie, ik heb Iman vandaag gedouched in de bumbo, het ging super en ze vond het zelf ook wel ok geloof ik hihi... Ik had een badeendje naast haar gelegd en ze viel bijna uit de bumbo zo graag wilde ze eraan komen hahaha
haha gaaf Linda..ging dus goed Pas op he ze kunnen uit de bumbo vallen..tenminste dhani wel als hij iets van de grond wil pakken hij heeft de grond al paar keer van dichtbij gezien
Super foto Suusje! Ik wil op den duur ook zo'n stoeltje! Ja Sonnie, ik hou haar in de gaten... Want ze zijn zo glad ook he... Glijden er zo uit!