Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

op zijn laptop staan veel ingewikkeldere dingen..moet ik hier niet op hebben hor :p

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha dat is het betere werk ;)
    Suus, ben je vragen aan het bedenken? haha

3. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    En jou man is moslim maar moest je moslima worden om te kunnen trouwen, of had het ook zo gekund zonder eerst te "bekeren" Of was je nou niet getrouwd...ben het effe kwijt hoor

4. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Ja ik ben even een lijst aan het samenstellen hihi

5. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    jouw banner met je bloempjes is ook leuk geworden weer

6. Niet meer actief

ja wil ik ook wel es ff weten Lin.. :D

7. sweetangel100

Mijn man is moslim en ik hoefde geen moslim te worden om met hem te trouwen, was dit eerst ook niet van plan, maar om ook een gelijke opvoeding te krijgen voor Iman ben ik toch bekeerd. Natuurlijk ook omdat ik veel dingen geloof, trouwens niet alles hoor, ik ben geen hoofddoeken-type enz... Maar toch merk ik nu al, dat mijn man en ik veel strijd zullen krijgen in de toekomst om Iman...

8. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    son je bent over de 2000 en geeneens een feessie

9. Niet meer actief

mag ik ook ff wat vragen please please pleas?

10. sweetangel100

Waar is jou banner Suus?

11. Niet meer actief

Ach schijt doe het gewoon

Maar is het nou heel erg lastig om als nederlandse bij een niet nederlandse familie te komen? Moet je je veel aanpassen als je daar bent of gaat het vanzelf?

12. sweetangel100

Hahahaha Nee Sonnie je bent niet aan de beurt 8)
    Tuuurlijk mag dat ;)

13. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    lijkt me geen eenvoudige keuze geweest dan... ik had trouwens op de psz een vrouwtje die ook bekeerd was en zij had wel een hoofddoek op, echt anderhalf jaar zag ik haar ermee, vanaf dat mijn kindje erop ging en ineens had ze hem niet meer op... hoe kan dat dan?

14. sweetangel100

Ja het is heel anders, en ik heb best moeten wennen aan bepaalde gebruiken enz...Maar ik vind -al zeg ik het zelf- dat ik me goed heb aangepast en volgens mij vind mijn schoonmama dat ook, want mijn schoonzusje zei toevallig vorige week dat mijn schoonmoeder helemaal weg van mij is...

15. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    mijn banner? heb ik niet :( en ook nog niet in verdiept zucht...dit weekend misschien dan maar ofzo

16. Niet meer actief

Maar waarover zullen jullie strijd gaan krijgen dan? Hoe willen hun hun kind opvoeden dan?

Steef en ik liggen bijvoorbeeld aardig op 1 lijn vwb de opvoeding of komt dat gewoon omdat we allebei nederlands zijn?
    Klinkt ook zo stom want jou man is natuurlijk ook nederlands..maar je snapt wat ik bedoel toch..hoop ik :(

17. sweetangel100

Sorry wat is PSZ?

Trouwens ik hou ook vanzelf rekening met als ik naar mijn schoonmoeder ga... Geen rokjes, geen decollete enz... Maar na 2 jaar gaat datvanzelf :)

18. Niet meer actief

he ja suus idd..zit al over 2000..gaat ook snel zeg..feessie? nou hier dan alsnog :({|= :whistle:

19. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    hihi leuk om te horen dan he? maar weet je...kon je niet gewoon uhm niet-moslim worden en toch bepaalde dingen qua opvoeding zo doen zoals jullie het nu doen? ik bedoel...stel je was geen moslima (zo heet het toch) geworden, wat zou dan anders zijn gegaan dan nu? nieuwsgierig aagje ben ik he?

20. sweetangel100

Nou mijn man is veel strenger en behoudender... Hij kan nu bv al ruzie met me maken over of Iman uit mag of niet... Hallo ze is 5 maanden hahaha... Die strijd strijden we later wel ;)
    Ook zei hij deze week dat ik minder met haar naar mijn ouders moet gaan want daar ziet ze teveel van de vrije kant van de wereld :(
    Ja toen heb ik hem toch even goed de waarheid gezegd... Het zijn wel MIJN ouders waar hij het over heeft en die altijd voor ons klaar staan, met hulp, geld en raad... Dan had ie zich maar een Marokkaanse moeten trouwen!

Share This Page