Wat was PSZ nu Suus? Met die hoofddoek vraag... Geen idee eigenlijk, maar het geeft mijn man wel een beter gevoel nu Voor mij was er niets anders gegaan.
nou zou idd lekker zijn als je minder naar je ouders zou mogen..dit wist hij natuurlijk van te voren.. Maar vind het knap van je hoor dat je je zo red..lijkt me echt niet makkelijk..
Ohhh hahaha wat ben k dom he ja PSZ heb ik nog niets mee te maken gehad Geen idee, misschien gescheiden en vrijer geworden of zo? Ja zeker een compliment
Ja de strijd is nog niet gestreden hier haha... Maar ja dat wisten we van te voren natuurlijk... En hij ook, dus daar is geen discussie over mogelijk.
Dat mag ze zelf weten, als mijn man haar gaat dwingen dan is DAAR de deur... Ik ben toch ook moslima zonder hoofddoekje... En mijn schoonmoeder heeft zelf ook tot misschien 10 jaar geleden geen hoofddoek opgehad.
Nou ik vind het tof dat je wel je eigen standpunten houdt hoor! hey liefies ik ga douchen en dan naar bedje toe...spreek jullie gauw weer
enneh morgen gaan we jou ondervragen son... en zo komt iedereen aan de beurt haha zodat we iedereen beter leren kennen...miranda was ook al geweest...dusss
Ohhh Sonnie die is heel leuk! Goed werk van Steef! Nou ik ga naar bed, ga ik daar allemaal vragen bedenken voor Sonnie! Morgen fris weer op uhm uhm... Tot morgen!