Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Fijn dat je me ff voorbereid Suus op het vragenvuur hihi..kan ik me ff voorbereiden..
    Truste ;)

Goed van je hoor Lin..

Mn banner doet het jippie..maar steef gaat hem weer ff aanpassen..vind nl dat hij wegvalt in de achtergrond..achtergrond van zw pagina is ook licht

2. Niet meer actief

Welterusten ;) tot morgen

3. Niet meer actief

Weten jullie trouwens of er babygel bestaat :(: Bijvoorbeeld van Zwitsal? Niet voor elke dag hoor..maar soms als we op visite gaan..heb ik zn haar leuk zitten..maar dat is al vrij snel weer ingestort..dus ben wel benieuwd of zoiets bestaat?

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mmmm ben nog steeds aan het rondneuzen hier en ben echt moe... Volgens mij niet Son... Maar je zou een beetje gewone gel kunnen gebruiken, verdund met water?...
    Zoiets moet Zwitsal eens uitvinden :D

Maar ja, nu ga ik ECHT!

Tot morgen!

5. Niet meer actief

Ga slapen jij hihi ;)

Ja idd verdunnen met water..maar dacht als ze kant en klare hebben is dat makkelijker :D

Meteen ff banner testen..steef heeft er iets omheen gemaakt zodat de achterkant niet hetzelfde is als forum..

6. Niet meer actief

Ja beter..

Nou welterusten ;)

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Jullie zijn weer druk druk druk geweest gisteravond maar dit was wel leuk en interressant om te lezen, weer eens wat anders haha ;)

Lin, ik vind het ook knap hoe je het doet in je relatie, lijkt me niet makkelijk inderdaad maar je staat je mannetje ehh vrouwtje wel :D

Loïs is vannacht 2x wakker geweest, dat is echt een uitzondering, misschien last van haar 2e tandje ofzo

Suus wat een lieve foto's van Vien met pistoool en Q in zijn stoeltje :p

En Son je banner is echt gaaf weer !

Vandaag moest ik weer naar het ziekenhuis en mijn bloeddruk was veeeel te hoog, 155/115 en dat komt door de medicijnen. Ik krijg dus nu weer andere pillen erbij om dat te verlagen. Als ik namelijk stop met die medicijnen dan krijg ik weer eczeem. Gedoe weer dus.

Lin, hoest nu met jou en je medicijnen ? Werken ze ? Voel je je al beter ?

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goedemorgen!

Oeh Lin, heb je echt alles gelezen hihi... Wat een warverhalen he ;)

Wat rot van je bloeddruk... Pff pillen voor de bijwerkingen van andere pillen op te heven... Zo gaat ie lekker ;)
    Hopelijk werken ze!

Nou ik slik mijn pillen pas 5 dagen en merk nog niet veel... Alleen vervelende bijwerkingen, maar die moeten na een tijdje overgaan... En ik heb betablokkers voor de hartkloppingen, maar gisternacht had ik wel hartkloppingen... Terwijl de arts zei dat die betablokkers gelijk helpen... Nou ja, we wachten maar af!

Sonnie, je banner is mooi zo! Is idd beter met dat randje erom heen!

9. TellMe

TellMe Niet meer actief

Pfff dat klinkt ook heftig hoor bij jou met de betablokkers enzo
    Balen zeg. Ik hoop dat die bijwerkingen snel weggaan.

Ze hebben bij mij ook weer bloed geprikt en als dat niet goed was moet ik stoppen met de medicijnen. Als ik niets hoor vandaag mag ik ermee doorgaan maar dan 50 mg minder. Ik wil ze graag nog even blijven slikken want ik ben nu echt eczeem vrij en dat is zo fijn !

10. Niet meer actief

Goedemorgen 8)

Jeetje Lin, heb je dat weer dankzij je medicijnen :(
    Je zou toch ook vragen voor Lois? die had toch ook wat plekjes? En was het eczeem of niet?
    Ojee lois wakker geweest..hopelijk slaapt ze vannacht gewoon weer..

Ja he Lin2..mooier zo met het randje :D
    Steef is alleen zelf niet zo tevreden over de banner haha..gekkie..hij had geen crea inspiratie vond ie..dus best kans dat ik van de week weer een nieuwe heb..ach ik vind hem mooi :D

Miran, hoe gaat het nu met Cyenna? wil ze al wat meer slapen?

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Ik wil zo ff wandelen, tenminste als het droog blijft..verder de boel weg wassen..en eigenlijk wil ik ff naar het tuincentrum wat plantjes halen..is ineens zo kaal in huis zonder die boom enzo :rolleyes:

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    morguhh...vanmorgen om 10.00 pas wakker ...Vien en mr Q beginnen goed door te krijgen dat vroeg naar bed gaan en lekker lang doorslapen toch wel heerlijk is hihi...

nou ik ga ff opruimen.... rot van je bloeddruk Lin... kon er ook nog bij he :(

nou toedeloe

12. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    oh ja maandag komt er weer een einde aan het uitslapen...aaaaaaaaaaah......school begint dan weer * zucht *

13. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Goeiemorgen!

Gaaaf je banner Son!

Lin en Lin allebei sterkte..

Suus wat een gave foto's van je kindjes! Echt lieff!
    Handig zo'n badzitje!

Cyenna slaapt nu, dus gaat weer goed. En gisteravond heeft ze nog voor haar laatste fles 2 uur geslapen. Dus ze heeft het alweer ingehaald :)

Gister nog leuke foto gemaakt van Cyenna en 1 van onze katten Quinty:

Alleen bleef ze hem schoppen, dus kat was zo vertrokken hihi.

Ze heeft trouwens een nieuwe hobby :rolleyes: Rammen op het toetsenbord. Ik kan dus niet meer met haar op schoot ff forum bijlezen haha. Van wie zal ze het toch hebben? O:)

14. Niet meer actief

haha die cyenna..
    Leuke foto zo met die kat ;)

Lekker Suus van die uitslapers..

dhani hoorde ik om half 9..maar hij bleef lekker brabbelen tot negen uur..toen ging ie krijzen want meneer zat weer vast met zn armpjes tussen de spijlen :rolleyes:

Heb ruzie met een vent van marktplaats..wat een eikels zitten er tussen zeg :evil: We hebben een koloniale hoektafel te koop staan..op de bovenkant zitten hier en daar wat krasjes..maar niet heel erg..vind het zelf netjes om dat wel bij de advertentie te plaatsen..wil hij 10 euro voor de tafel geven :confused: hij wil niet meer betalen voor een bekrastte tafel..dus ik zei dat ik niet akkoord ging met dat bod..hele boze mail kreeg ik terug..wat ik wel niet dacht dat ik dan voor die tafel ging vangen..kon maar beter akkoord gaan met zijn bod..ja duhh ben niet helemaal op mn achterhoofd gevallen..dus hij heeft lekker pech :D

15. Niet meer actief

Heb ff jullie hulp nodig :D

Zaterdag gaan wij op verlaat kraamvisite bij kennissen..kindje is nu twee maanden..maar weten jullie een leuk kadootje?
    Wil geen bon o.i.d. geven..vind ik zo simpel..
    Zat zelf al te denken aan iets leuks bij H&M ofzo..

maar alle ideetjes zijn welkom, dus als jullie wat weten laat het me weten a.j.b.

16. Niet meer actief

Zijn jullie nou? 8)

17. Niet meer actief

Heb trouwens zo'n lieve foto van dhani..tenminste vind ik..zal ik is kijken of ik hem hier neer kan zetten..album zit vol nl :D

18. Niet meer actief

19. Niet meer actief

lief he..of ben ik bevooroordeeld hihi :oops:
    Dit pakje heeft hij voor kerst gekregen van zn overgroot opa en oma.. :D

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    lieve foto son

mr Q heeft laatst met de kerst iets heel leuks gekregen... is van Fisher price...een twinkelster, maakt de hele tijd lieve zinnetjes en liedjes...ik al zo ff een foto voor je zoeken..erg leuk ding..met een heel lief stemmetje steeds en kinderlachjes...

H&M zou ik niet doen.... waarschijnlijk zijn ze al zowat omgekomen in de gekregen kleertjes...Op een gegeven moment had ik zelf ook zoiets van Zucht weer kleren..

Nou goed, Mr Q showt hieronder even dat ding :)

Deel Deze Pagina