Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussion in 'De mama's' started by eliesja, Jun 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje

suusje VIP lid

Oct 7, 2005
    5,368
    0
    0
    Almere
    Leuke foto van Cyenna Miranda :)

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Son is een kinderbestekje niet leuk of een bordje en drinkbeker ? Ik had van de Teletubbies gekregen en vond ik erg leuk. Kleertjes krijgen ze inderdaad al zoveel. Je kunt ook een luxe zilverkleurig besteksetje kopen en de naam erin laten graveren, kostte wel 20 euro inclusief graveren .. weet niet of je dat er aan uit wil geven. Bijna alle juweliers verkopen dat wel. Of een leuke slaapzak ? Verder heb ik ff geen inspiratie :D

Oh ja en over die banner maken, mijn vriend wil het ook gaan proberen maar dat moet met PSP ofzoiets ? Kan ik dat ergens downloaden ? Lin of Son helppp hihi

En als je die banner hebt gemaakt hoe krijg je em dan hier geplaatst ? Met photobucket geloof ik ? Waar kan ik dat vinden en is dat simpel ?

Leuke foto's weer van Cyenna, Dhani en Mr Q :)

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik vind toch nog steeds dat we een keer moeten afspreken hoor meiden, wil de kindjes zo graag een keer bij elkaar zien en dan veeeel foto's maken :)

Ben trouwens net even wezen shoppen bij Osdorpplein ( ken je vast wel Suus ) en heb weer pyjama en slabben gekocht voor mevrouw. Ik was ook nog even bij H&M maar daar is echt alles leeggeplunderd door die sale :(

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi Lin,
    Je moet psp downloaden ja, maar is wel proefversie, die doet t maar 30 dagen en dan niet meer... Erna moet je een account maken bij photobucket en m daar uploaden. De link moet je dan in je profiel zetten en dan staat ie er! :)

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Weet je ook waar ik die trial versie van PSP kan downloaden Lin ?

6. sweetangel100

Nee geen idee, ik heb een 'hele' versie om het zo maar te zeggen hihi... Google even op Corel Pro Photo Shop 11

7. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Aaah hele lieve foto van Dhani!

Jaa ik wil ook wel eens afspreken met alle beebs ;), maar ja telkens komt het er maar niet van.

Idd bestekje ofzo is wel erg leuk! Kleertjes zullen ze idd al genoeg hebben. Succes ;)

Haha Sonnie, met dat marktplaats, hij dacht misschien helpt het wel dat dreigen ;)

Idd leuk ding wat Quinten heeft Suus! Al die speeltjes zijn ook zo grappig. Zou bijna alles wel kopen :)

8. Niet meer actief

Weet ff niet hoe het programma heet waar steef de banner mee maakt Lin..maar daar kun je wel veel meer mee dan met die andere en is geen trial versie..programma is alleen wel in het engels..Steef gaat het me ook leren :D

Ja die ster is ook leuk idd..en over die kleertjes ja jullie hebben gelijk..dacht zelf aan een boekje waarin het kindje zelf in voorkomt..maar levertijd is te lang, heb het zaterdag al nodig :( Dhani heeft ook zo'n boekje gehad en is errug leuk..
    Wil niet zo heel veel geld er aan uitgeven..zijn maar kennissen hihi..

Owjee heeft er 1tje stinkie gedaan..ga hem ff verschonen en dan ff naar tuincentrum..

9. Niet meer actief

owja en afspreken lijkt me nog steeds erg leuk en gezellig :D
    Had laatst toch al een lijstje gemaakt met wie wanneer kon..maar geloof dat we maar met zn vieren waren, Roos,Linda, Miranda en ik..maar is natuurlijk ook gezellie om het dan gewoon te doen..de rest wil misschein gewoon niet..anders blijven we het maar uitstellen?

10. sweetangel100

Ohh Sonnie, zo'n boekje is heel erg leuk!
    Iman heeft dat idd ook gehad...

Ik ben zoooo boos:
    Deze brief heb ik net naar UWV gemaild:

Op 26 juli 2006 ben ik bevallen. Tijdens mijn zwangerschapsverlof kreeg ik te horen dat er op mijn werk nachtdiensten werden ingevoerd. Ik als alleenstaande moeder kan geen nachtdiensten draaien en ik heb ander werk gezocht en gevonden. op 1 dec zou ik daar beginnen. Echter kreeg ik een postnatale depressie en de ziekte van Graves en was ik niet in staat om te beginnen op 1 dec. Zodra ik wist dat ik niet zou kunnen werken heb ik contact opgenomen met mijn nieuwe werkgever en hun hebben het contract ontbonden. Erna heb ik contact opgenomen met het UWV. Een medewerkster (helaas weet ik haar naam niet meer) vertelde mij dat als ik ziek was ik me TOCH moest in schrijven bij het CWI, dat ik WW moest aanvragen en dat ik me op de eerste WW-dag moest ziekmelden en dan zou de ZW het overnemen. Het CWI vond het heel vreemd, omdat ik helemaal niet beschikbaar ben voor de arbeidsmarkt, maar hebben het toch gedaan. Vandaag kreeg ik van het UWV een werkbriefje thuis. Aangezien ik niet kan werken en ook niet kan solliciteren heb ik het UWV weer gebeld. Nu vertelde een medewerkster mij dat ik helemaal geen recht op WW heb, omdat ik ziek ben en ik ook niet in de ZW terecht kan. Ik moet het werkbriefje met uitleg terug sturen en dan krijg ik een afwijzing van het UWV en dan moet ik naar de gemeente om bijstand aan te vragen. Ik heb de gemeente gebeld en hun vertelde me dat ik de bijstand NIET met terugwerkende kracht kan krijgen. Dit betekend dat ik door de onvakkundigheid van een medewerktster van het UWV pas morgen bijstand kan gaan aanvragen, aangezien ik altijd in de veronderstelling was dat ik ZW zou krijgen en ik dus het geld misloop waar ik recht op had van 1 dec tot vandaag.
    Dit vind ik een grove, hele grove fout, en ik wil hier eigenlijk een stap verder mee gaan.

Grrrrrrrrrrrrrrrrr

Doet Steef het soms met Adobe photoshop?
    Dat heb ik ook erop, maar is zooo moeilijk :(

11. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hallo allemaal!

Wat een mooie en leuke foto's weer zeg!

Lindaaa, vervelend zeg van je bloeddruk!
    Sterkte ermee meid, wel fijn trouwens dat je nu exceem-vrij bent! Hoe gaat het met Lois nu?

Lin2 wat een gedoe zeg!
    Ben je dus weer mooi klaar mee met dat gedoe.
    En dit alles heb je dus te danken aan een onnozele medewerkster die niet goed op de hoogte is, pfff...
    Lekker dan maar weer, sterkte hiermee.
    Ik hoop dat het nog wat uithaalt!

Vanmorgen even op nieuwjaarsvisite geweest en morgenvroeg weer. Hebben ook even een nieuw autostoeltje gekocht, dat ook weer klaar!
    Want de maxicosi wordt wel erg krap nu.

12. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Aha er zit 1 een verhaal te vertellen door de babyfoon. Dus ik zal meneertje even van bedje halen!

13. sweetangel100

Miekie, dank je...
    Heb jij dat autostoeltje gekocht waar je het laatst over had? Die wil ik ook gaan kopen nl...

14. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    een zwart/zilveren van babyrelax.

15. sweetangel100

Jup... Op aanraden van jou toen ben ik gaan zoeken en vind m mooi! Wij gaan die ook kopen!

16. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Ik hoop idd dat de stoel een beetje bevalt.
    Het was iig niet zo'n belachelijke dure prijs en de recenties waren goed. Ook op kieskeurig.nl en vrienden van ons hebben m ook.
    Dus we zullen zien.

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Lin2 mooie banner trouwens!

En Sonnie die nieuwe banner is ook gaaf!
    Heeft Steef weer even goed zn best op gedaan!

18. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163
    0
    0
    Friesland
    Hmm, en toen was iedereen weer weg....

19. Miekie

Miekie Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,163