Maar ik vind ze nog niet mooi genoeg, ik wil nu weer iets met 2 foto's en roze snoepjes ofzo Ben alweer aant googelen voor nieuwe achtergrondjes
Veilig antwoord hahaha zou ik ook gezegd hebben hoor, maar wat jullie niet weten is dat de beide meiden stiekem al een paar keer naar Mr Q gebeld hebben ....
Ha ha nee ik heb er echt pas 420 ofzo, ik ben er pas veel later bijgekomen en ik wist eerst niet dat dit ook een forum was, ik keek alleen naar de week tot week info die hier staat toen ik zwanger was.
Whahaha Lin, VERSLAAFD? Suus, we moeten Sonnie nog ondervragen... Daarom is ze er ook niet, ze is bang
Ja Suus ik vind het ook heel jammer dat ik niet meepraatte toen al Ik had op 4 juni in de avond al weeen en 26 uur later was Loïs er pas. Dat soort dingen zijn leuk om te delen met jullie maarja wist ik veel van het bestaan van een forum, ik was alleen msn verslaafd.
heey Lin...das waar ook jij bent er ook...lin2 is al geweest, miranda ook, ik ook dussssssssssssss.....JIJ BENT! DAMES AFVUREN DIE VRAGEN uhmmm Lin...Heet je alleen Linda of heb je meerdere voornamen?
hahahahaha....we zullen niks over het sloeribestaan vragen dan goed nee gewoon leuke aardige en superintelligente vragen