denk maar vaak terug aan de leuke tijden met je kraamhulp! dat helpt ook! en als je vragen hebt kun je ze natuurlijk ook altijd hier stellen! ervaring genoeg op dit forum ik moest ook zo huilen toen m kraamhulp weg was, wat een lieverd was dat zeg! je hoort wel eens andere verhalen maar wij hadden t ook echt getroffen hoor! sonnie fijn dat je de mogelijkheid hebt om lekker thuis te blijven! maar wel balen hoor van die stomme werkgever! Evi ligt nu al op bed... ben bang dat ze dan morgen ochtend weeer zo vroeg wakker is.... pfff dan komt ze rond middernacht nog voor een fles en dan is ze om 05:00 klaar wakker tot 07:00 ongeveer! en dat vind ik echt de rotste tijden om op te blijven. maar goed, ik mag zeker niet klagen want gelukkig gaat t al stukken beter met dr buik/ krampen etc. en ze wordt steeds rustiger. heb ook de box helemaal rustig gemaakt en alle speeltjes eruit gehaald. scheelt echt een stuk.
He dames..... Zo nou hier een goed bericht. We hebben weer werk voor 3 dagen in de week. In een kapsalon. En ook nog eens fijne dagen. Dus ja wat ik wil nu nog meer. Het is alleen wel iets minder dat het in een kapsalon is die in een bejaardentehuis zit. Maar goed het zijn wel altijd hele dankbare mensen. En de dagen dat ik vrij heb kan ik zelf thuis nog lekker wat doen. Joepie.... Zo en en dit weekend eindelijk na 5 maanden weer eens naar Groningen naar mijn oude thuis haven.....
Wat fijn voor je Tinus ! Gefeliciteerd ! Enne Sweetangel, veel sterkte de komende dagen maar het gaat goedkomen hoor Ik heb het ook gehad al had ik niet eens echt een band met de kraamverzorgster want ik had 3 verschillende in 1 week en dat vond ik iets minder. Oh ja, ik heb een nieuw fotootje van Loïs geplaatst, is van gisteren, ik vind haar zo lief in dr roze streep-gevangenis pakje
Hebben jullie kindjes ook zo last van die omslag van het weer. Valentino heeft het gewoon echt koud. Hij vindt het buiten ook maar erg vreemd met die wind, hihih... Hij is het gewoon echt niet gewend. Ook werd hij om 4.45 uur schreeuwend wakker, toen ik ging kijken had hij hele koude handjes. Heb hem toen maar even lekker in ons bed gelegd om borstvoeding te geven. Daarna is hij terug gegaan en ging weer slapen. Maar volgens mij werd hij gewoon wakker van de kou. Wat doen jullie je kindjes nu aan, die van mij heeft een rompertje pyjama en zomerslaapzak en een lakentje.. Het is nu ineens toch een graad of 10 kouder in zijn kamer.
Dank jullie wel dames... Ik ben er al iets rustiger onder, maar vind het nog altijd heel rot en vreemd dat ze morgenvroeg niet komt... Ik vind het ook moeilijk omdat ik iemand ben die telkens weer bevestiging nodig heeft bij de dingen die ik doe, en nu stopt dat opeens en word ik dus heel onzeker... Nou ja, we komen er wel doorheen Fijn dat ik hier mijn hart even kan luchten!! @Linda: wat is een Lois een mooie meid zeg!! Hele leuke foto!
Tinus, Gefeliciteerd!!!!! Wat goed joh dat je bent aangenomen!!! Wanneer moet je beginnen?! Miekie, idd hangerig. Die van mij ook en die grijpt me ook vast zodra me vingers bij um in de buurt komen paktie ze vast en laatie me niet meer los. Ook trektie aan me kleren enzo Als die eenmaal vast hebt komt mama niet meer weg Heel gezeik issut hier in de buurt. De een schopt het raampje van die in.. de Ander die heeft allemaal latex over de ramen van onze buren gegooit. Tsjaaa en de politie doet er niets aan. Woensdag heb ik het gesprekkie bij de woningbouw en dan gaat ik maar ook ff melden dak me in deze buurt niet meer "veilig" voel en dan moeten ze me toch echt een huisje gaan geven
Steven heeft z'n kleertjes aan in bed, en een enkel dekentje en lakentje over.Hij heeft ook wel soms koude handjes, maar ja die heeft hij ook altijd boven de dekens, ik heb gehoord dat kouwe handjes wel gezond zijn.Ik voel altijd in z'n nekje, als hij het daar warm heeft, heeft hij het lekker warm.
Sweetangel, het gaat je lukken hoor ! En : mooie foto heb je weer geplaatst van Iman, wat een lekker koppie met haar ook Keejbie, ik hoop voor jou dat je snel een leuk huisje voor jezelf krijgt wat dit is echt balen voor jullie. Loïs heeft het ook koud, ik kleed haar dik aan en ze ligt alweer onder een dikke deken. En inderdaad ... als ze wakker wordt heeft ze koude handjes en koud gezichtje. Onze kindjes zijn gewend aan de tropen nu dus we moeten met zn allen maar verhuizen naar Thailand ? hihi
Cyenna heeft het idd ook koud. Zij wil ook nooit d'r armpjes en handjes onder haar dekentje, dus die zijn altijd wel wat kouder. Met die warmte sliep ze in een rompertje onder een lakentje, maar nu heeft ze haar pyjama aan en onder een lakentje en dekentje. En dan heeft ze het lekker warm Sweetangel, het gaat je echt lukken hoor meis! Gefeliciteerd Tinus met je nieuwe baan! Lekker hoor! Keejbie, ik hoop ook dat je heeeel snel een eigen huisje hebt. Wat een scheetje is Loïs, Linda! Echt schattig!
Morguh meiden.. Miekie hoe is het nou met je kies? hopelijk gaat het al beter.. Gefeliciteerd Tinus met je nieuwe baan..per wanneer ga je beginnen? Hmm lekker buurtje Keejbie..hopelijk werkt de woningbouw mee en krijgen jullie snel je eigen plekkie.. Dhani heeft ook elke keer koude handjes..ligt ook altijd boven de dekens met zn handjes..hij ligt nu onder zn dekbedje en heb hem nog in een slaapzakje liggen..trek hem altijd rompertje aan en daaroverheen een luiertruitje met lange mouwtjes..ik doe zowiezo altijd zn broekje en sokken uit als hij naar bed gaat.. Vandaag hebben we bbq feest bij ons..we wonen pas sinds december hier en als bedankje voor alle klussers die geholpen hebben gaan we bbqen..wordt lekker druk..maar wel gezellig..gelukkig zit het weer mee vandaag..zonnetje komt hier al beetje door.. Mn ventje is boodschappies halen nu..ga ik ff boel beetje aan kant maken.. we hebben nog ff hoor..ze komen pas rond drie uur allemaal.. Jullie nog plannen voor het weekend??
Owww dus dat duurd nog wel ff Sonnie voor ze er zijn! Tsjaa Het is zeker geen fijne buurt. Het is hier echt asociaal.. Elke keer gebeurd er wel weer wat anders. Dan weer een auto in de vik, dan heb die ander zijn autobanden lek gestoken, dan zijn het weer eieren tegen de ramen en ga zo maar door. De politie is hier wel elke week alleen durven ze niets te doen tegen degene die het doen want ja daar is de politie zelfs bang voor.. Echt hoor. Als je de Politie belt en hebt over de Fazantweg.. Worden ze hilarisch en zeggen ze dat ze iemand sturen maar er komt nooit iemand opdagen. Maarja gelukkig is me buurvrouw gisteren naar de woningbouw gestapt om te zeggen dat ze niet langer hier wilt blijven wonen. Dus dat is al 1 melding en ik ga het ook gebruiken in mijn gesprek dat dit geen veilige buurt is voor mijn jongetje en ja als ze dan al zie dat er al een melding over staat zou dat misschien toch in me voordelen gaan werken Ons kleine mannetje slaapt nu ook in zijn pyamatje en zijn dekentje en laken. Had eerst ook alleen rompertje aan en het lakentje maar tis veeeel te koud voor mijn kleine man hehe
Halloooo, Hier weer een beroerde nacht gehad door die kl*tenkies!! Heb tot half 4 wakker gelegen... Tis nu wel ietsjes beter, dus ik hoop echt dat het morgen over is!!! Eliesja ik wens je alvast succes dinsdag bij de tandarts. Ik hoop dat het bij jou beter gaat!! Tinus gefeliciteerd!!! Heb je toch nog weer wat gevonden. En ach bij die ouwe mensjes is toch ook wel weer gezellig!! Veel plezier Sonnie met de bbq, gezellig hoor!! 8) Keejbie, gezeellig daar bij jullie hoor ik wel...hmm je eigen stekkie zou toch wel beter zijn in een veiligere buurt! Wens je succes met je gesprek volgende week!! Leuk dat je boekjes er zijn! Mijn album is er nog niet, zal eens even kijken of ze het geld al hebben afgeschreven. Tijn slaapt in pyama onder lakentje en dekentje! Hij heeft ook kouwe handjes, maar das juist gezond! Zolang de voetjes en het nekje maar lekker warm is!! Tijn is vandaag 3 maanden!!!! Sjonge jonge wat gaat dat hard zeg.... Linda ik zal je foto nog ff bekijken...doeidoei!!
Ohhh wat een schatjes zeg!!! Mooi pakje heeft Lois aan!! En wat een mooie bos haar heeft Iman zeg!! Echt mooie meisjes!!
Ja Valentino slaapt ook altijd met zijn handjes boven de dekens, en daarom zullen ze wel wat kouder aan voelen. Heb er gisteren ook een enkel dekentje bij gedaan, en hij voelt nu tegen de ochtend wat warmer aan. Je bent het ook helemaal niet gewend na al die tropische dagen, hihi... Vandaag heeft Valentino echt een slaap dag, hij ligt gewoon de hele dag al te knorren. Wordt even wakker om te eten en doezelt daarna weer in. We zijn zelfs boodschappen wezen doen en hij is van de auto in de kinderwagen weer in de auto gegaan. Op visite bij oma geweest enz. maar hij doet even een half oog open en gaat weer lekker pitten. Hij zal het wel nodig hebben, hihihi.. lekker hoor. Ik heb mijn album van Felicitas deze week ook binnen gekregen, dus ik kan beginnen aan mijn eerste geboortealbum. Ik heb al echt heel veel foto's maar ze zitten nog steeds in een doos. @ Keejbie.. nou ik zou ook maar maken dat je wegkomt uit die buurt.
Mijn kleine meid ligt met kleertjes in een slaapzak, onder een lakentje en deken werkt niet bij haar, want ze is zo aan het watertrappelen dat dr lakentje en deken helemaal weg getrapt zijn. ze heeft ook altijd koude handjes. Hoop idd dat het beter gaat bij de tandarts, ben nu al beetje nerveus ervoor..pff trusten allemaal
Pfff...nou de pijn houdt niet op!! Heb vannacht haast weer niet geslapen. Het trekt mijn hele kop in, tis niet meer te doen. Dus ga ik vanmiddag maar naar de spoed-tandarts!! Ik hoop niet dat het weer overnieuw moet. Heb hier zo'n hekel aan en angst voor... En juist bij die mensen zoals ik gaat het steeds weer mis....hoe kan het toch!! Moest ff zeuren hoor....ik beval nog liever 10x!!! Nou jullie horen het wel... Liefs Annemieke.
Sterkte Annemieke Hopelijk valt het mee vanmiddag en gaat de pijn ook echt weg... Wij hadden vanaf gistermiddag 5 uur tot vanmorgen 7 uur geen stroom Ook handig met zo'n kleine... Gelukkig had ik pas geleden zo'n auto flessenwarmer gekocht, anders hadden we een beetje een probleem gehad
he miekie! klote zeg van je kies! nou hopelijk heb je nu wel een goede tandarts die je van de pijn af kan helpen! hoop het voor je. hier alles oke! ik heb op internet druppeltjes besteld tegen darmkrampen die je alleen in duitsland kan krijgen van sab simplex... hopelijk gaat t werken! aaaah ik vind echt alle babies lief en leuk die ik hier op de foto`s zie! het zijn ook echt al allemaal individuen! zo leuk om te zien dat het al echte mensjes worden zeg maar! het hele kleine is er zo snel al af he? is bij evi nu ook al.... Tinus; gefeliciteerd met je nieuwe job! lijkt mij juist wel gezellig in t bejaardenhuis! lekker rustig maar die mensen vinden t ook altijd gezellig om een babbel te maken! Evi heeft ook koude handjes en wil ze ook niet onder de deken doen! maar koude handjes zijn inderdaad niet erg, zolang de rest maar lekker warm aanvoelt zeiden ze tegen mij! ik ga ff wat in huis doen! Evi is de hele ochtend aan t spoken geweest en wou niet slapen... nu ligt ze eindelijk te pitten dus kan ik wat gaan doen! jullie verder nog plannen nu t mooier weer wordt? sonnie hoe was je BBQ? wij gaan vanavond chinezen bij m schoonouders. gezellig! ze wouden eerst uit eten gaan en dat wij Evi thuis lieten met een oppas maar dit wil ik echt nog niet!! wanneer hebben jullie de kleine voor het eerst bij een oppas achter gelaten?? en vonden jullie dit moeilijk? Ben druk bezig te stoppen met de bv. kolf alleen nog de druk eraf en als Evi krampen heeft leg ik haar nog wel eens aan maar het gaat heel goed en ze voelen niet hard aan of iets!