219, maar ik heb de zwarte genomen, wilde ook wel met een kleurtje, maar toen dacht ik, maakt eigenlijk niks uit en we hebben ook een zwarte draag maxicosi. we hadden de verkoper in de winkel het mooi voor laten doen, sam er in gezet was echt grappig om te zien. en toen thuis via het net besteld. kan niet wachten tot ze 9 kilo weegt.
Son gaat dus ook vreemd ! Ik heb ook al een foto van Loïs gemaakt in dr nieuwe autostoel, echt grappig om te zien. Maar ik laat haar toch nog maar even in de Cosi gewoon. Tot ze 9 kilo weegt of 9 maanden is.
Ik moet maandag naar het cb, ben ook benieuwd wat Cyenna weegt. Waarschijnlijk 7 kilo ongeveer. En ik moet dinsdag naar de tandarts om 2 gaatjes te vullen
ja ik wacht ook tot ongeveer 8 a 9 maanden... en hij zit op zich nog prima in de maxi cosi....maxi cosi priori staat wel al klaar, maar die moet nog even geduld hebben
Ik ben ook benieuwd naar Sam. Ik moet in Maart op controle bij de tandarts, gewoon halfjaarlijkse... Son, kom uit die lounge en begin maar eens bij te lezen... Als je soms dacht dat je op tijd naar bed kan vanavond heb je het mis!