ja dat is echt geluk hebben dat je zo`n flessenwarmer net hebt aangeschaft! las net iets bij de Lounge over stroomuitval en een baby boom over 9 maanden ha ha ha ha
Hoi mede mama's Ik ben eergister weer met de pil begonnen, maar nu zei m'n huisarts dat het met 2 weken wel weer veilig is, is dat zo? Hopelijk weten jullie er een antwoord op.
snel kom ik jullie hier lastig vallen want morgen is mn meisje er.. ik mag dan in augustus bevallen maar ik was echt in juli uitgerekend
@ Mensi: Voor zover ik altijd begrepen heb, is de eerste strip nog niet geheel veilig.. Ik zou uit voorzorg ook nog condooms gebruiken de eerste maand!
Ons kleine mannetje is erg afhankelijk van zijn mama. Als ik um maar heel ff in de box legt begintie al te huilen. Iedereen kan hem pakken maar bij niemand wordie stil behalve bij mij. Zodra ik hem heb gepakt issie meteen stil en blijftie me de hele tijd aankijken en klamptie zich als een gek aan me vast! Andere mamas ook last van?! Mamaantje idd wil zo snel mogelijk weg hier. Het word steeds gekker. Het is altijd wel vreemd geweest hier zelfs toen ik zwanger was zocht een buurman ruzie met me Maar lekker niet op in gegaan bennie gek! Woensdag heb ik de afspraak, ik ga eerst nog ff overleggen van te voren met me hulpverleenster wat ik ga vertellen. Want ja, ik wil graag dat ons kleine mannetje in een fijne buurt opgroeit en lekker buiten ken spelen met de buurtkindertjes. Miekie wat rot van je Kies!! Ik moet er ook 1 laten trekken heb er ook last van maar durf niet :S Idd Sonnie hoe was de bbq? Zo ik ga me kleine man is ff voeden en in badje doen misschien wiltie dan eindelijk ff een dutje gaan doen. Geef um alwel ff meer voeding want cb zegt wel dit en dat.. Maar me kleine jongetje heb meer nodig dan wattie krijgt
Halloooo Daar ben ik weer... Nou het was een ontstoken zenuw en dus moest ik een wortelkanaalzenuwbehandeling (leuk woord voor galgje) ondergaan! Ik heb wat zitten janken en gillen!! Maar dat doet zeer!! Bah, ik raad het niemand aan. Heb ibuprofenpoeder 600 meegekregen, dus kunnen we fijn aan de medicatie...maar ja wat moet dat moet! Dus heb een erg fijn weekend gehad, NOT! Ik zal zo lekker op bed, hopelijk kan ik nu wel wat slapen!! Christel, heeeel veeel succes morgen! Zet m op!!! Miranda, wat vervelend voor je dat de stroom eraf was!! Wel een geluk met zo'n flessenwarmer! Tijn zit vandaag voor het eerst op 4 voedingen!!! Gaat goed dus! Mensi, mij zeiden ze ook dat de eerste strip dan nog niet veilig is! Vraag het anders hier op het forum aan de vk! Toen Tijn 5 weken was heeft mijn zus hier een avond opgepast en zijn we met zijn 2en weggeweest. En as zaterdag gaat hij voor het eesrt uit logeren, spannend!!! Mad succes met de druppels, ik hoop dat ze werken!! Nou dames, ik ga zo lekker op bedj. Fijne avond verder!!! En tot de volgende x!!
Ohh Miekie wat balen voor je, ik hoop dat je er nu vanaf bent ! Keejbie, Loïs heeft niet echt dat ze alleen aan mij hangt, ze wil niet graag alleen in de box liggen maar als iemand anders haar oppakt vindt ze het ook goed. Je moet wel veel met haar rondlopen zodat ze om zich heen kan kijken. Ik heb dit dus niet echt meegemaakt nog. Dat van de pil weet ik niet zeker maar er staat mij iets bij van een bijsluiter dat je de eerste maand ook nog condooms moet gebruiken. Loïs heeft sinds een paar dagen dat ze na de fles keihard gaat huilen ik denk dat ze dan pijn en kramp heeft en dan wil ze ook niet boeren. Ze drinkt de fles denk ik veel te snel op, maar tussendoor stoppen wil ze ook niet want dat gaat ze ook huilen. Hebben jullie dit ook weleens gehad ?
succes cristel, wel spannend hoor! Jeetje miekie wat vervelend zeg, zit nu helemaal te rillen...grrr, idd veel liever 10x bevallen!! Onze kleine meid heeft nog niet echt last van vastklampen aan 1 persoon. Ze wil wel graag bij je zijn, want als je ze in de box legt, gaat ze blerren.. en zegt ze bijna; ik wil niet!!! ff vraagje voor degene die bv hebben gegeven en die aan het afbouwen zijn: hoe reageren de kleintjes bij jullie hierop?? Huilen ze nu meer, hebben ze nu meer krampjes door de flesvoeding. wat is jullie ervaring. Ik heb zelf wel een rot gevoel doordat ik ook ga afbouwen en straks geen bv meer ga geven, weet niet waarom want flesvoeding is net zo goed, maar heb zelf het idee dat ze verandert in een huilend kind met krampjes.. Vandaag begonnen met 3 flesvoedingen en de rest nog bv, maar vandaag was het alleen maar huilen!! Ben al ongeveer 3 weken met flesvoeding bezig, eerst 1 per dag, toen 2 en sinds vandaag 3 dus. Voel me gewoon schuldig en mischien is daar wel geen reden voor en heeft ze vandaag een regeldag ofzo. Hoe zit dat bij jullie????
Hallo Ladies, Charissa is niet eenkennig en als ze in de box ligt vermaakt ze zich prima. Ze had vandaag een kwebbeldag, ze ligt steeds geluidjes te maken en op haar manier te kletsen, vooral tegen haar eigen handjes en de mobiel boven de box, echt zo schattig. Charissa drinkt haar fles ook erg snel, dus halverwege haal ik de fles er even uit voor een boertje, met een hoop comentaar van mevrouw. Ze word op haar manier een beetje nijdig. Ze heeft hierdoor wel minder krampjes en spuugt minder. Vrijdag weer lekker een weekje op vakantie kijk er weer erg naar uit. Veel liefs Vera
Hey Linda, De eerste maand is de pil idd onveilig en kun je het beter met condooms doen. Mijn eerste strip zit er gelukkig op en begin deze week met de tweede en als goed is issie dan weer veilig. Al ben ik wel een beetje bang hoor!! Dat van het huilen als je de fles eruit haalt om een boertje te laten doen en dan wilt ze niet boeren dat ken ik en ook na het flesje snel te hebben leeggedronken blijven ze huilen. De mijne doet dat ook en wij zijn vandaag begonnen met 20 cc meer te geven en nu huiltie nog wel als je de fles er uithaalt omdattie dat niet leuk vind maar na de fles is die EINDELIJK weer is een beetje uitgeput. Dus als ik jou was Linda zal ik der gewoon iets meer aanbieden en kijken of ze dan wel "vol" zit en dus niet meer huilt na de fles. Dames ik heb weer een nieuw fototje ff snel van ons mannetje in me album gezet hij groeit als kool hehehe
@ miekie... Jeetje geen prettige ingreep bij de tandarts, maar misschien ben je nu snel van de pijn af. Ik heb vanavond ook de knoop doorgehakt, en ga afbouwen met de borstvoeding. Mijn mannetje heeft er de laatste week duidelijk niet genoeg aan en slaapt zelfs niet meer de hele nacht door. ( wat hij eigenlijk al een maand wel deed). Ook gaat het voeden steeds meer tijd in beslag nemen en heb ik het idee dat hij de hele dag wil eten. Daarom heb ik maar besloten om de laatste voeding Nutrilon te geven. Volgens het pak mocht hij 180 cc hebben, maar hij kreeg er maar 150 cc op met moeite. En prompt hij viel helemaal voldaan in slaap. Hij had wel een beetje moeite met het tempo van de fles, want dat gaat toch heel anders dan de borst. Ik hoop dat ik de goede beslissing heb genomen en dat meneertje een lekkere nacht heeft.
Christel veel succes morgen, en we lezen wel hoe je het hebt ervaren. Ik heb bij het vk forum de vraag gesteld en de vk zei idd dat de pil na 2 weken veilig is, m'n huisarts zei dit nl ook. Ik bel de assistente vd ha nog wel een keer op.
De pil veilig na 2 weken?!?!? Lijkt me toch echt vreemd hoor :S Heb het hier gevraagd bij de vk en die zei eerste strip onveilig en de tweede is weer veilig.. Mamaantje als die voldaan in slaap valt doe je toch iets goed he!! Nou meid zet um op met je ukkie hehe Gewoon ff aankijken hoe het loopt de volgende nachten als die het beter doet met dat laatste flesje erbij is dat toch helemaal super?!
hoi dames goede morgen allemaal, Zo even een berichtje vanuit groningen. Hier is alles goed. Ook bij mijn ouders slaapt ze s'nachts goed door. Maar ik heb een vraagje zijn er al meer dames die voeding geven om de 5 uur. Yanouck wordt niet meer wakker vaak na 4 uur. En ja vind het eigenlijk wel jammer om haar iedere keer na 4 uur weer wakker je maken. Het gevolg voor mij is dan wel dat mijn borsten echt op knappen staan vooral die borst waarbij het al 10 uur geleden is. Mijn moeder gaf me toen een tip en zei dat het dan beter was om haar dan maar aan beide borsten te laten drinken en dat gaat al weer een stuk beter uiteindelijk. Miekie hopelijk is het nu voorbij met je kies. Zelf ben ik ook als de dood voor de tandarts en ga liever ook niet. Vrijdag gaan we ff weer naar het cb om Yanouck te laten wegen en dan gelijk advies te vragen welke voeding ik voor haar moet hebben. Want als ik weer werk ga ik niet afkolven. Want zaterdag 9 september is het weer gedaan met de pret. Dan moeten we weer beginnen. Maar moet wel zeggen heb er wel ontzettend veel zin in.
@Eliesja, Cyenna heeft nooit echt last van krampjes gehad toen ik overging op flesvoeding, maar zij kreeg ook al flesvoeding in het ziekenhuis, omdat het wel een aantal dagen duurde, voordat m'n bv op gang kwam. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft? @Tinus, bij Cyenna is het ook verschillend wanneer ze komt. Soms om de 3 uur (meestal wel) en soms dan slaapt ze weer de 4 uur voorbij zeg maar. Ik ga haar niet zelf wakker maken, want dan drinkt ze toch niet goed. Dan kan ik haar beter houden liggen. Ik kom nu nog aan 6 voedingen op een dag. 'S nachts slaapt ze trouwens wel door. Normaal komt ze dan 's morgens rond half 7 / 7 uur. Alleen vanmorgen was het al om half 5 hihi. Ik heb nog tot 19 september verlof en dan nog 3 weekjes vakantie. Ik begin dan 9 oktober weer voor het eerst.
Nog geen ervaring mee Tinus helaas! De mijne krijgt nog om de 4 uur al wil die dat niet accepteren en geef ik um tussendoor dus nog om de 3 uur Hehe dankjewel Miranda!Jouw meisje is ook erg schattig om te zien!! Jaaa hij heeft zulke mooie kleertjes. Wel allemaal in de kleurtjes legergroen, felblauw, felgroen enz.. Wilde um een beetje stoere outfitjes geven Hihi Ennuhhh ja ik ben dus helemaal happy met dat het iets kouder is zodatie de stoere kleertjes ook aan ken