hey Lin hebben ze die stoel ook in het blauw..vidn hem echt gaaf..maar ga dhani daar niet in zetten haha
Nee gek he mijn benen gaan er niet van slapen, ik zit ook vaak achter de computer zo, zullen ze wel zo gewend zijn. Ik zal ff de link zoeken waar ik dat stoeltje heb gekocht, dan kun je zien welke ze nog meer hebben.
suus is altijd bij me..is het niet op het forum dan is he twel ergens anders hehe oke mooie tijd half 11..dat mag wel van mij
ze wennen er natuurlijk aan..in het begin sliepen mijn benen ook altijd..nu niet meer..slaapt stuk lekkerder hihi.. ja wil wel ff weten welke ze nog meer hebben..misschien ga ik je wel naapen dan
thanx Lin..zitten wel gave bij..kosten idd wel wat..maar goed dan heb je wel wat he..als steef nou is thuis komt kan ik het hem ff laten zien Hij zegt wel dat ie aan het werk is maar ondertussen is het al half 11 haha
ja ik zie het maar, ik weet niet eens hoe ik mijn album moet aan maken, wat ben ik toch een computer analfabeet
Zo kom even melden dat ik hier toch illegaal rond hing, maar nu is het legaal want ik heb het gemeld... hihi Doeiiiiiiii tot morgen!