ik heb er 60... en qua kaarten wel gewonnen, maar niet als emailgelukswensen erbij worden gerekend..dan heeft zij er 3 meer
is wel grappig..als je naar de 1e foto's van tijn kijkt en dan foto's van nu, dan is hij al heel erg veranderd...en zoveeeeel haaaaar zucht!
Email telt niet vind ik, haha. Ja het gaat snel he! Meneertje kwam een maand te vroeg en woog toen 2775gram en nu is hij rond de 9kg! Dus al 3 x zn geboortegewicht! Ja, lekker he zo'n bos haar! Heb het al een x geknipt, maar kan al bijna weer. Ik kan nu niet meer zo'n stoere hanekam doen. Iman heeft ook zo'n mooie bos haar!
Gijs zijn haar begint nu eindelijk te groeien! Hij is lang kaal geweest. Maar knippen zijn we nog lang niet aan toe.
Pff, ik voel me trouwens sinds gisteravond weer wat grieperig...bah. Koppijn, verkouden en last van mn rug... Misschien moet ik maar in de Lindaaahouding gaan slapen, wie weet helpt het.
Daan proficiat! Super zeg, wat gaaf! Iman's haar komt als het nat is tot over haar schouders, maar omdat ze krullen heeft zijn ze korter als ze droog zijn... Grappig om te lezen dat het bij sommige al kriebeld... Nu ben ik denk ik ook van hier als laatste bevallen of niet? ... Ik heb wel dat als ik een new-born zie dat ik zoiets heb van ohhh zo lief, zo klein... Dan zie je eigenlijk hoe groot Iman al is.
Nee joh ben nog niet getrouwd..maar lijkt me wel leuk..heb wel zin in een feessie \/ Owjee niet ziek worden hoor Miekie
Ik ga ff koppie thee doen.. O ja Lindaaa wat een gave stoel zeg voor Lois! Kan me voorstellen dat je die MOEST hebben!
Nou Lin hier kriebelt het niet hoor..moet er niet aan denken om weer zwanger te zijn..nee hier wachten we wel een jaartje of drie denk ik
Nee, wil ook idd niet ziek worden, maarja kun je nu weinig aan doen. Ja leuk weer een feessie, haha! Maareh, willen de mama's hier wel een 2e erbij strax? En de mama's die er nu 2 hebben, zouden die nog meer beebjes willen?
idd kun je weinig aan doen aan ziek worden..als het komt dan komt het he.. Hier willen we wel een tweede..maar wel als dhani ongeveer een jaartje of drie is..en dan nog maar afwachten of het lukt..zelf wil ik ook nog wel een derde..steef twijfelt nog een beetje..maar goed zover is het nog lang niet zou jij een tweede willen miekie?
Dank je wel allemaal We zitten zerlf te denken aan eind mei 2008. Dit omdat ik graag in mei of september wil, maar mei 2007 lukt natuurlijk niet meer, september zou kunnen, maar we willen eerst nog de doop van Evi regelen dus dat zou ook krap worden en ik wil niet 'snel snel' hoeven doen. En volgend jaar mei is Evi bijna 2 en dan beseft zij het ook wat meer en dat vind ik toch wel erg leuk als ze met papa naar voor kan lopen om daar samen op mij te wachten in de kerk Phoe, ik lees dat sommigen alweer kriebels hebben om weer zwanger te worden... Nou ik ook nog niet echt hoor, we hebben alleen een klein ongelukje gehad (omdat ik zo ziek ben geweest...) dus als het zo zou zijn, tja, dan zal het wel zo moeten zijn haha
Wij willen idd graag een 2e. Mocht dat allemaal lukken he. Vind het wel leuk als er 2 a 3 jaar tussen zit qua leeftijd. Dus we zien wel...
Nee overhaast nu gaan trouwen om mei 2007 te halen is niet leuk he..en het is natuurlijk ook veel leuker als evi het bewust mee maakt..spannend hoor..nou succes met al jullie voorbereidingen..
Ga ff broodje half gezond maken Dat is wit brood met kaas en tomaat en lekker veel Zaanse Mayonaise..jammie
Grappig dat iedereen er zo verschillend wordt gedacht over het termijn van een 2e. Wij hebben altijd gezegd dat we geen groot verschil willen tussen de kids mits dat mogelijk is natuurlijk. Wij willen ongeveer als gijs 2 jaar is dat de 2e er dan ook is of komt.