Zooo, meneertje ligt weer op bedje! Ow leuk Sonnie, de nieuwe auto. Wat voor 1 was het ook alweer en wat voor kleur?
Miekie? waarom vond jij je wortelknaalbehandeling eigenlijk zo erg? de pijn erna of had je tijdens de behandeling ook pijn...weet je wat mij zo naar lijkt als ze een zenuw aanraken en je zo'n zenuwshoq-gevoel krijgt...dat je tegen het plafond aanschiet
wij vinden hem ook errug stoer taatje.. Oja liet gisteren aan steef die autostoeltjes zien van die site die linda doorgaf gisteren..zegt steef die valt af en die en die enzz...dus ik hoezo..zijn toch leuke kleurtjes..jawel maar past niet bij de auto..pfff
Gatver hebben jullie dat gelezen van dat babylijkje wat gevonden is.. In dat gebied ging ik altijd samen met mn zusje met de honden wandelen toen ze nog in Vlijmen woonden..je zal zoiets maar vinden..bah..en weer een babytje..snappen jullie het nou..ik niet meer hoor
Ach gossie, wat een lieve foto's. Knap hoor, de beentjes onder de kont! Ik dacht dat vrouwen altijd zo erg waren qua of het er wel bij past enzo. Maar die Steef kan er ook wat van, ha ha. Idd een gave auto zo te horen.
Geweldige foto van Dhani.... Wie van de kids kruipt er al ? Valentino heeft het echt nog niet door, wanneer hij zijn knietjes eronder wilt zetten gaat hij rollen. Dus rolt hij lekker door de kamer, hihihih.. Wij willen ook nog wel een tweede.. maar er wij willen er zeker twee tot drie jaar tussen hebben. Mijn zusje is 12 maart uitgerekend, dus binnenkort kan ik weer lekker kroelen met mijn kleine neefje of nichtje.
Lois kan al kruipen..is volgens mij de enige van hier.. Wat leuk mamaantje een neefje of nichtje erbij
Suus, ik heb de wortelkanaalzenuwbehandeling in 2 x gehad. 1e x omdat ik acute pijn had, kon er niet van slapen...toen hebben ze de behandeling zeg maar opgestart. Maar ik had dus zo'n pijn omdat ik er te lang mee rond heb gelopen en de zenuw dus ontstoken was. Mede doordat hij ontstoken was (lees AUW!) konden ze de behandeling niet verder afmaken. Dat deed dus ook enorm zeer en had gelijk 10 jaar van mn leven af denk ik. Toen zat ik echt tegen het plafond en heb Peter zn hand fijngeknepen. Ik beviel nog liever 10 x achterelkaar. De 2e behandeling, was alles weer rustig en hebben ze aardig verdoofd, tussendoor nog een extra verdoving gekregen. Ik voelde alleen de stiftjes die ze erin deden. Dat was even een rotgevoel, maar heb niet gevloekt, haha. Dus dat was te doen. Maar als jij de zenuw niet ontstoken hebt, en dat merk je gauw genoeg, en je bent goed verdoofd, zal het wel meevallen hoor.
Wat leuk Mamaantje, een neefje/nichtje erbij! Zou ik ook wel willen, moet mn zus eerst maar weer een vent zoeken, haha. Dus zal nog wel ff duren, helaas.