volgens mij is hij niet ontstoken....voel nu niks...mits ik er met mijn kauwgom tegenaan kom...zit ook een gaatje namelijk
Tijn kruipt ook nog niet, hij probeert het wel eens, maar hij staat veel liever. Mamaantje je had Valentino toch al n x mee op de fiets? FOTOOOOO!
Dan zal het wel meevallen Suus, ik kon er niet van slapen had toen echt pijnscheuten vanuit mn hoofd, was echt kl#ten! Wanneer moet je heen?
Heeft iemand van jullie ook een mamafiets? Zo ja wat voor merk en hoe bevalt ie? Wil graag een nieuwe fiets, heb nu echt zo'n kroegkrot.
Gave foto's sonnie. Gijs kruipt bij lange na nog niet. Hij vind het vreselijk intressant op zijn buikje en hij doet dus ook niet anders. en rolt wel van buik naar rug en van rug naar buik. Gijs kan wel een beetje vooruitkomen (beter gezegd achteruitkomen) als hij op zijn rug ligt dan zet hij kracht op zijn beentjes waardoor het onder lijf omhoog komt hij tilt nu ook een stuk van zijn bovenlijf op dus zo verplaatst hij zich. het is wel een slim manneke hoor! hihi
Haha, grappig zeg die Gijs! Ze zeggen ook vaak dat jongetjes in het algemeen wat later zijn met dingen toch? Maar die lois is wel een hele snelle meid!
in januari..dus dat is deze maand...dus moet moed verzamelen en bellen om te vragen wanneer ik kan...Ik heb zelf in mijn hoofd volgende week woe of vrijdag...zucht.... (dan kan mijn mama mijn handje vasthouden )
Mijn verstandkiezen moeten eruit volgende week donderdag..ja donderdag dacht ik..in ieder geval 11 jan ik ben blij dat ik die wortel al heb gehad, bij mij duurde het ook zolang.. Steef belde net..we gaan vanavond de auto halen..meteen ff geregeld dat hij morgen met de motor naar zn werk gaat.kan ik de stad in met onze nieuwe bolide
Ja ze zeggen dat jongetjes langzamer zijn dan meiden. Maar ik vind Valentino toch aardig snel gaan..hihh... Ik zal het weekend even een foto maken van meneertje op de fiets. Jullie zijn wel allemaal lekker bezig met die tandartsen... getsie...