He lieve mama's Even weer update van mij! Voor de nieuwschierige in me album staan 2 nieuwe foto's! Zo ziet ons jongetje er nu uit. Ook eet hij nu verschillende dingetjes. Liga vind hij erg lekker! Hihi
Fijn dat het zo goed ging bij de magnetiseur en beter dat je bloeddruk nu wat lager is. Ik vergeef het je Linda! Pff, denk dat ik zo echt mn nest induik. Begin echt ziek te worden, zit hier met koppijn, tranende ogen en een loopneus, lekker hoor. Maar eigenlijk moet ik wel hier blijven, anders kan ik jullie vanavond niet meer bijhouden....
Hey Keejbie, gaat alles goed met jullie? Nog geen internet? En heb je al weer werk gevonden? Ik zal de foto's ff bekijken...
och wat een scheetje! Lijkt alweer heel anders! Leuke foto's hoor! Gaat alles goed met m? Liga is ook lekker!
Ja alles gaat prima! Ons jongetje zegt ook al Papa trouwens haha echt zo schattig! Nog geen internet ben wel van plan het nu aan te gaan vragen maar moet nog ff wachten op het pctje he! Hihi Jaaa nog geen werk maar denk dat ik dit jaar weer naar school toe ga
Ik wil graag niv 4 doen van secretarieel, Ja idd hihi dus heb sonnie al ff gepbt om te vragen wanneer ze even tijd heeft Kan niet wachten om weer lekker met jullie te kletsen!
Ja, leuk man. We kletsen heel wat af hier hoor. Zou wel leuk zijn als je er weer wat vaker bent. We hadden het vandaag net nog over je.
Maareh ik duik zo echt mn bedje in, ben een beetje ziek aan het worden. Dus ik hoop dat het niet doorzet. ff een paar pcmolletjes en dan maar plat.
Oh beterschap Miekie! Hopelijk valt het mee! Hee Keejbie, leuk dat je er weer ff bent! Lieff koppie heeft Demiën! Echt schattig! En Sonnie, wat een superleuke foto's van Dhani, hihi op die laatste foto heeft ie ook zo'n leuk koppie. Cyenna is helemaal in love Cyenna ligt vanaf half 6 al op bed en slaapt nog steeds Heb haar nog helemaal niet echt gezien vandaag Arme ik Ze is waarschijnlijk moe, omdat haar mamma haar vanmorgen zo vroeg had wakker gemaakt En lekker kletsen hoor met z'n allen, hihi gezelli. Beter dan dat er niks gepost is als je ff niet bent geweest Oh gaaf Son, vanavond de nieuwe auto! Ben ook errug benieuwd! Wat voor kleur? Ik heb vanavond spaghetti gegeten, was lekker. Miekie succes ook met Sonja Bakker (ji schreef dat toch ) Hier gaat het goed, ben sinds maandag alweer 1,5 kilo kwijt. Vanavond komt weer: 'wie is de mol'. Leuk! En Prison Break natuurlijk
Hey Miran, Nee ik doe niet aan SB. Gewoon minder snoepen, veel water en fruit en veeeel bewegen. Wat goed zeg al anderhalve kg. Zet m op he! Lekker hoor spaghetti, hmmm. Nou Tijn ligt erin en ik ga er achteraan. Morgen weer werken. Snotterdesnotter. Ik hoop niet dat ik jullie virtueel aansteek. Trusten meiden!
Miekie BETERSCHAP ! Wat rot zeg dat je zo beroerd bent Keejbie wat is Demien veranderd en groot geworden, mooi ventje is het Komt Froukje nou weer vanavond ? Nouja, in ieder geval Prison Break om half 10, he Miran Lin heb je al afkick verschijnselen ?
Ik word ook supersuperverkouden hier...maar wil toch wel even graag Linda bedanken voor de schitterende banner! Linda superbedankt meid!
de auto is gaafffffffffff en snellllllllllllllllllllllllllllllllllll... Misschien kom ik strakkies nog online, maar mn ouders en zusje zijn hier nog.. doeiiii