Wat ben ik blij, dat jullie maar 2 pagina's verder zijn! Was al bang dat jullie weer heel wat hadden afgekletst... ben eigenlijk ziek, maar toch maar ah werk geweest, we hadden nl al 2 zieken...maar goed. Nu weer ff rustig aan doen. Leuke banners hoor! En Tinus, ook alvast beterschap. Tijn begint ook al te niezen...hoop niet dat hij ziek wordt... IK heb mn bestelling vd h&m nog niet binnen...
Ik was kwijt! maar heb mezelf weer gevonden dus haiiiii kreeg vandaag een kerstkaart binnen haha lekker op tijd he?
ook hoi Suus! Ja, idd een beetje laat ja. Tijn kan nu zo goed als zitten! Kan steeds langer zn evenwicht houden! Dus kan meneer strax mee op de fiets en gezellig eten aan tafel, joepie!
Zo die Tijn gaat goed hey ga ff eten maken..we eten iets nieuws.. chinese beef shanghai..zit in zo'n knorr pak..ben benieuwd.. Eetse allemaal en alvast fijn weekend
En lekker? Ik heb stokbrood met sate op, was ook lekker. Lijkt helemaal niet of ik aan het diëten ben zo. Mijn H&M pakket was ook binnen. Echt hele leuke kleertjes, allemaal jammer dat ik maat 74 heb gekocht, want dan past ze er voorlopig nog niet in Ik ga morgen denk ik kijken voor z'n badding, waar ze dan mee in bad kan zitten. Net als wat jij hebt Suus, voor Quinten. Hee goed zo Tijn! En gefeliciteerd met je 8 maandjes! Nog plannen voor vanaaf of het weekend? Wij hebben 2 verjaardagen en dan nog ff shoppen voor zo'n badding...
Ja het was lekker..zit wel veel knoflook in dus lekker stinken hihi.. Leuk miran dat ook je h&m pakket binnen is gekomen.. Stom he weet wat ik besteld heb en toch helemaal hyper als ik dat pakje krijg Leuk zo'n badding..gaan wij denk ik volgende maand voor kijken..wil dat dhani ff wat beter kan zitten eerst.. Vanavond gaan we niet zo veel doen..steef moet ff wat dingen doen voor zn werk en ik geloof dat hij een begin met je banner ging maken miran en ik ga denk ik ff hier blijven en verder op internet neuzen..ach je moet wat he.. Morgenmiddag op verlaat kraamvisite en zondag gaan we even naar mijn opa en oma de auto showen 8) Miekie vanaf wanneer gaf jij Tijn brood tussen de middag? En geef jij ook pap? zag bij de supermarkt dat ze bambixpap hadden vanaf 7 maanden..groeipap heet het geloof ik..geef jij dat ook?
kun je halen bij de prenatal miran..in div kleurtjes voor ik dacht 17,99... maar weet niet meer zeker eigenlijk..hadden toen meerdere dingen gekocht en was al van voor de kerst...maar in ieder geval dus bij de prenatal...vandaag zaten ze weer samen in bad..zo schattig... vol zwitsal schuimbad. en vien gaf hm steeds handjes met schuim kado...en mr Q paktte het dan steeds aan en zat er echt mee te spelen....echt anders dan liggend in het bad...vien vond het vroeger ook zo leuk...ze had toen dezelfde, maar een andere kleur. Ik had eerst een andere, maar die heb ik teruggebracht...was een ander model met kleine zuignapjes onderop, maar floeptte gewoon omver...zat niet goed vast en liet binnen no time los...deze is echt super en kende ik dus al van 4 jaar terug en zuigt zich echt vet goed vast en alleen los te krijgen als je aan de speciaal daarvoor bestemde lipjes trekt. Dus als je er eentje zoekt, dan raad ik je deze aan... zit in een kartonnen doos en heet Bath-ring.. je hebt ze in geel en limegroen en blauw ...misschien nog andere kleuren. ik doe wel ff een fotootje in mijn album...
Thanx Suus, ga ik morgen ff naar Prenatal! Wel gevaarlijk dan als bij die andere telkens die zuignapjes losschoten Lieff dat ze ook zo leuk met elkaar omgaan die twee. Hihi wens Steef dan maar succes met het maken van m'n banner. Ik gaf Cyenna ook al brood, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Ze doet telkens zo moeilijk (en dan doe ik ieniemienie stukjes en in de melk gesopt), dat ik dan bang ben dat ze stikt M'n moeder had het donderdag ook nog geprobeerd, maar toen trok ze ook hele rare gezichten Dus nog maar ff wachten. Geef nu 's middags Nutrixpap, vindt ze ook heerlijk.
Leuke foto miran! ja die andere was echt niet goed,,,keiharde kleine nopjes zaten eronder en ging gewoon niet vast..dus maar het vetrouwde merkje gekocht...ik wist namelijk dat die wel goed was uit eigen ervaring, maar kocht die andere omdat die limegroen met blauw gemixed was... stom eigenlijk, want het zit toch onder water, maar wist dus eerst niet dat die ik vroeger had nu ook in andere kleuren was, want vroeger had je alleen donkerblauw en geel en rood...en die kleur blauw vond ik niet leuk, maar de kleur blauw die ik nu heb wel
Hihi gelukkig heb je nu dan de goede Ja.. ga morgenochtend gelijk kijken (als ik iets in m'n kop heb haha) Pff ik slaap de laatste tijd echt slecht, zo irri Kan niet in slaap komen.. en als je dan eindelijk slaapt, gaat zo die wekker weer... Of Cyenna Hopelijk gaat het dit weekend beter...
oh balen zeg! misschien even proberen overdag bij te slapen..of een lekker ontspannen badje van tevoren nemen?
Ja.. is misschien ook een idee. Lekker ff in bad... Als het vanaaf weer niet lukt, zal ik dat morgen eens proberen. Ohnee morgenaaf verjaardag toe.. Altijd zo'n gesjouw dan met Cyenna... Misschien ga ik morgenmiddag wel.. kan ik 's avonds thuisblijven met d'r.... En zielig als je haar dan weer wakker moet maken als je naar huis gaat.. Nou ja.. zie wel hihi.