doe ik ook weleens, wakker maken en dan naar huis...gaat wel goed eigenlijk. gelukkig maar..anders ben je zo gebonden aan dagbezoekjes altij. Komen er overdags ook leuke mensen?
Ja weet ook eigenlijk wel dat ik het gewoon moet doen, anders zie je idd maar erg weinig mensen, want ben dan de enige denk ik hihi. En het is bij opa en oma (broertje van m'n man is jarig en woont nog thuis ) en daar staat zelfs een bedje voor dr.. Moet maar niet zo moeilijk doen Heb je nog wat leuks te vertellen ?
Nee dus Ohja woensdag laat ik weer foto's maken van Cyenna bij iemand die het als hobby doet, dus da's wel leuk.
Wat zijn jullie toch rustig geweest vandaag weer 8) Dat badding is geweldig zeg, als ik dat zo zie baal ik dat ik geen bad heb ... Eh en waar was iedereen ? Nou ik was vanmiddag ff kado kopen (Burberry baby slaapzak, lekker decadent ) voor zwangere schoonzus en naar haar zoontje gaan kijken bij zijn zwemles. Daarna hebben we daar gegeten en nu zijn we net thuis. Mijn schoonzus had ook zo'n loop-kar-ding-stoeltje dus die heb ik nu geleend voor Loïs. Wij hebben alleen wel vloerbedekking en een ienieminie huis maar ik ga morgen tcoh eens kijken wat ze er van vindt Miran ik heb Loïs net ook uit de auto gehaald en wakker moeten maken en ging best goed. Slaapzak aan en gelijk weer in bed gelegd en ze sliep gelijk verder, gaat inderdaad best goed, Suus heeft gelijk Veel plezier morgen op de verjaardag Waar is iedereen nu weer ? hihi En Linnnnn waar ben je! Earth calling Linn, come in Lin Heb je nog steeds je loge die msn verslaafd is ? Miekie wat een bikkel dat je bent gaan werken, khoop dat je je snel weer beter voelt en dat Tijn niet erger verkouden wordt !
Nee, die in m'n album staan waren toen een keer bij de C1000. En vorige week zo'n 2 euro foto laten maken bij Bell photo. Die kan ik volgende week vrijdag afhalen.. Maar als je de andere foto's ook wil (en allemaal dan), kost dat 180 euro Die bij de C1000 waren dan goedkoop... 50 euro.
Kan ook onder de douche lin... heb je een diepe douchebak? op vakantie als er geen bad was deden we vientje altijd in de douchebak...stop erin en voila!
scheelt wel ff dan miran...en wat vraagt je kennis ervoor en wat is haar stijl? doet lois nog opdrachten lin?
Nee hebben we ook niet *snik* we hebben helemaal geen douchebak. Ik wil een Biba Bad kopen als ze wat groter is, daar kan ze tot een jaar of 7 in geloof ik. Is geschikt voor mensen met een kleine badkamer of die helemaal klein behuisd zijn, nou en dat zijn wij Kij maar eens : http://www.bibabad.nl
Loïs heeft geen opdrachten meer gekregen omdat ze sinds ze foto's hebben gemaakt bij het buro niet meer op de site staat Stom he, ik vergeet ze steeds te bellen erover. Ben ruim 2 maanden geleden al langsgeweest en ze hebben haar van de site gehaald met onze amateur foto's en ze zouden dan binnen een week de foto erop zetten die ze daar gemaakt hadden. Das dus nooit gebeurd. Nou ehhh tja dan komt er natuurlijk ook nooit een nieuwe opdracht ... Ze staat nog wel steeds op wehkamp.nl en kidswereld.nl met de uitverkoop nu
Ja ik ga ook bellen en anders ga ik dr gewoon bij een andere inschrijven want ze vond het zelf erg leuk ze bleef lachen toen voor die camera De meeste opdrachten zijn toch in Amsterdam dus ik vind het ideaal en ook nog eens leuk om te doen.