Whahahahaha ik ben gespot! Kom even snel langs, heb me even de computer toegeeigend Mijn logeetje is nog steeds hier, laatste avond! Morgen kom ik weer meekleppen! DOeiiiiiixxxxxxx
Bah ik kom hier even klagen hoor... Ik weet dat het niet het einde van de wereld is, maar ik voel me zoooo slecht door die k*t ziekte van Graves... Ik blijk nu allergisch voor 1 soort van de pillen, ik krijg er een struma (opgezette schildklier) en jeuk overal jeuk... Ook hou ik vocht vast, ik lijk wel weer zwanger... Nu krijg ik een recept toegestuurd en kan ik per maandag overstappen op andere pillen... Maar ik voel me zooo slecht en ik weet dat het nog heel lang kan duren voordat ze me juist 'ingesteld' hebben Ik ben zooooo doodmoe en snachts kan ik niet slapen... Natuurlijk lees ik er dingen over op internet en nu blijkt dat als je Graves hebt tijdens je zwangerschap dat je kans hebt op een kindje met een groeiachterstand en een vroeggeboorte. Uhm wie kreeg ook alweer weeen met 26 weken en wie is bevallen van een dysmatuur kindje? Pfff ik maak me zorgen, want Graves tijdens de zwangerschap kan betekenen dat Iman ook Graves heeft en dat zou misschien de uitleg zijn waarom ze zo ongeloofelijk veel slaapt ondanks dat ze al 5,5 maand is... Sorry ik moest het even kwijt... Ik wil nooit klagen, want er zijn VEEL ergere dingen in de wereld, en ik ga hier niet dood aan, maar soms, soms wordt het allemaal even te veel, vooral nu ik me ook nog zorgen om Iman maak... Dalijk heb ik mijn kindje een levenslange ziekte meegegeven Sorrrrrrry voor mijn gezeur!
Lin, wat vreselijk klote voor je Maar voel je aub niet schuldig over Iman, want jij wist niet dat je het had toen je zwanger was. Kunnen ze Iman testen op deze ziekte ? Het hoeft niet zo te zijn he dat ze het heeft. Kindjes zijn allemaal zo verschilend, misschien heeft Iman gewoon meer slaap nodig dan een ander kindje. Ik weet nog wel dat ik me ook heel schuldig voelde over medicijnen die ik moest gebruiken tijdens mijn zwangerschap. Maar soms kun je er echt niets aan doen en jij wist niet eens dat je er last van had ! Probeer dat naast je neer te leggen hoor want daar heb je niets aan. Die gevoelens kun je beter omzetten in leuke gedachtes. Kijk maar wat een prachtig meiske je hebt ! Makkelijk gezegd natuurlijk want ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. En jeuk pfff ja dat is ZO naar. Weet er helaas alles van Daar is zo weinig aan te doen. Misschien dat het maandag al minder wordt zodra je de andere medicijnen gaat gebruiken. Ik hoop toch dat je nog een beetje hebt kunnen slapen de rest van de nacht en dat ze snel de juiste afstelling van medicijnen voor je vinden. En klagen is het niet ! Het is gewoon het even van je af typen en dat moet je gewoon lekker hier blijven doen als dat nodig is ! STERKTE MEIS.
Arme lin2...probeer je alsjeblieft niet zo druk te maken. Wie weet is alles goed met Iman...mr Q slaapt ook nog heel veel op een dag...hij is ondanks dat hij snachts meer dan klokje rond slaapt, overdag ook niet heel veel wakker... gewoon lekkere slaapkonten Klote dat je nog niet de juiste medicijnen hebt. En dat vocht vasthouden is ook geen pretje he? de zus van een vriendin van me had het ook en die was idd ook megaopgeblazen...ze kwam in het ziekenhuis terecht en daar hebben ze het vocht moeten verwijderen. En zeuren doe je echt niet hoor! gewoon van je afschrijven lin2... dikke knuff voor jou en natuurlijk een megaknuff van mr Q voor Iman (of wordt haar papa dan ongerust hahaha)
Hier ben ik weer, eens stuk vrolijker... Zag het gister echt eventjes niet meer zitten, maar het is al beter Dank jullie wel, jullie zijn schatten! Mijn logeetje is weg, dus vanavond ben ik weer van de partij hier
He Lin2 Gelukkig ben je alweer wat vrolijker, maar klagen mag hier altijd hoor! Het is ook niet nix wat je nu hebt. En echt kl#ten voor je dat de medicatie niet goed werkt... Hopelijk slaan de andere medicijnen wel goed aan. En vervelend ook dat je nu vocht vasthoudt. Hoepelijk heeft Iman hier niets van meegekregen! Hou je taai meid en veel sterkte! Wie had er weeen met 26 weken en heeft een dysmatuurkindje? Dat was jij toch niet? Heb dat even gemist denk ik....? Maar als er wat is, zijn we er voor je hoor! Sonnie, is druk aan het scheuren in haar nieuwe bak! Gave auto of niet? Fotooooo! Miran, heb je al lekker geshopt en de badstoel kunnen vinden? Is voor hier ook wel handig. Maar we gaan meestal samen met Tijn in bad. Vanavond lekker eten bij mn ouders! Hmmm, zelfgebakken patatjes! Al proef ik er niet veel van. Ben nog erg verkouden en mn oor zit ook al wat dicht. Strepsils en pcmol doen een boel.
Misschien een gekke vraag...maar waar zouden jullie het autostoeltje plaatsen? Achter de bestuurdersstoel of achter de meerijdersstoel? Wat is handiger of maakt het eigenlijk nix uit?
Ja haha Miekie dat was ik... Maar ik kletste toen niet mee hier, maar alleen in het andere topic. Ik heb in het ZH gelegen met 26 weken zwangerschap met weeen en bloedverlies en ben met 38 weken ingeleidt omdat Iman te klein was. Ze zeggen dat achter de bestuurdersstoel de veiligste plek is.
He lin2... hier vandaan ook sterkte en dikke knuff voor jullie! Gelukkig voel je je vandaag weer wat beter. Jaa ik heb de badstoel, bij Prenatal was ie op, dus nog naar andere babyzaak geweest en daar hadden ze er nog 1, dus kon niet kiezen hihi. Maar het is volgens mij wel dezelfde als die jij hebt Suus. Hij is wit met blauw. Had ook nog gekeken voor een autostoel bij Prenatal, die Maxi Cosi Tobi is echt mooi, maar ook erg duur Dus we denken er nog wel ff over na welke we willen. Miekie jij had toch een andere in gedachten? Staat die ook ergens op internet? Oh lekker Miekie patatjes Eet smakelijk alvast Moeten z0 nog ff wat boodschapjes doen, maar m'n man heeft geen zin en ik ook niet Nou ja nog ff uitvechten hihi.
O jee, dat wist ik niet...maar goed dat Iman iig bleef zitten tot 38 weken! Maar wel vervelend natuurlijk dat het zo is gelopen! Waarom achter de bestuurdersstoel?
Ik zou liever achter de bijrijdersstoel doen, dan kun je hem nog een beetje zien met rijden Maar als dat minder veilig is ja dan zou ik em achter de bestuurdersstoel plaatsen.
Ik heb de Baby Cool van het merk Baby Relax. Moet je maar eens googelen, dan kun je m vast wel vinden. Hij kostte 109 euro. Ik kijk ook altijd op www.kieskeurig.nl Daar staat oa recenties van anderen, cijfers, info en waar je het artikel het goedkoopst kan krijgen. Dit geldt voor koelkasten, tv's, autostoeltjes enz enz. Vrienden van ons hebben deze stoel ook en bevalt prima. Heeft alleen niet zo'n grote naam als maxi cosi of Romer king oid. Maar wel een prima stoel en betaalbaar!
Mooie foto trouwens Miranda! Fijn dat je nog net de laatste hebt gevonden! Ja, lekker patatjes! Vanaf mandag gaan we er vol tegenaan. Dus nu nog ff genieten. Doe je weekends ook aan SB?