Nou ik heb vanmiddag ruzie gehad met mijn man... Toen heeft hij van gif het deurtje uit het keukenkastje getrokken en de suikerpot kapotgegooid En ik heb de hele middag verdrietig zitten wezen op msn met Saraah... Leuke dag he
En ik heb de keuken er lekker zo bij laten liggen... Maar vrees dat ik het morgen toch zelf op moet ruimen
Ah klote zeg! nou hij mag het mooi zelf opruimen.. is het kastje nog te maken? en waarom was hij zo boos dan?
Hij was boos omdat hij iets verkeerd begrepen had wat ik zei... Gifkikker... Nee het is eruit gescheurd... Maar hopelijk kan mijn vader er een plaatje opzetten... Overal ligt suiker en ondertussen door het hele huis omdat ik het heb laten liggen Morgen stofzuigen en het is weg! Tis ondertussen wel weer goed hoor, maar wat een eikel is hij soms!
haha welnee, stuur hem maar hierheen..of uhh nehhh toch maar niet hahahaha wil mijn kastjes nog ff houden en mijn suikerpotje ook
Tis niet meer bij te lezen... Maar ik ben dr weer, lekker vroeg ook op de zondag! Maar het was heel erg leuk, geen sneeuw gehad helaas alleen lag er sneeuw helemaal bovenin de bergen in kahlen asten (ofzoiets), dus heb gelukkig nog wel paar foto´s van ons in de sneeuw.. We wilden er een tweede keer naar toe, maar toen was de sneeuw daar ook al weg, we hebben echt alleen maar regen gehad! En de klap op de vuurpijl, was ik ook nog geworden..pff, maar verder was het wel gezellig! Heb dus ook niet kunnen zwemmen en Alyssa is ook niet wezen zwemmen, want die is nog steeds erg verkouden! Blijft wel erg lang hangen trouwens.. zal paar foto´s in album zetten..
Suuuuuus kom uit die lounge! Eliesja, leuke foto's! Wel jammer dat er en geen sneeuw lag en dat Alyssa zo verkouden was! Tsja en de rode duivels zijn altijd vervelend, waar je ze ook krijgt!
Koekoek! leuke foto's eliesja en wat zit alyssa mooi en die op de draaimolen is erg leuk! shit was ik weer gespot!
Ja erg he! niet normaal.... maarruh...is het op andere momenten wel erg dan wat ik typ in de lounge? hihi...
Zo dames.. jullie zijn er weer vroeg bij. En er was weer zoveel bij te lezen, dat ik dat later wel doe. Valentino slaapt ook zo veel. Hij gaat meestal rond half negen naar bed en komt om half tien voor de eerste fles en daarna is meneertje steeds 1,5 a 2 uur wakker en dan moet hij echt weer gaan tukken. Hebben meer kleintjes dit, ik vind het wel erg veel. Verder gaat alles goed, qua eten, groei, ontwikkeling enz. Maandag naar het CB toch maar eens vragen... @ Suusje en Sweetangel... hoeveel slapen jullie kleintjes dan ?
hai mamaantje quinten slaapt van 1900 uur tot (op schooldagen) 07.30 en anders 08.30 uur. dan is hij even wakker slaapt rond 10.00 weer... dan weer wakker om.11.30 om 13.00 weer naar bed 15.30 eruit en dan rond 17.30 weer een tukkie... 18.30 badje en fles en weer naar bed 3 slaapjes dus op een dag
Goeiemorgen! Verjaardag was gister gezellig. Cyenna half 9 op bed gelegd en ze is gelijk gaan slapen En thuis sliep ze ook gelijk weer door. Lekker hoor. Cyenna slaapt ook nog wel na elke fles. Het is wel verschillend hoe lang, maar meestal zeker een uur. Meestal dus ook langer. En van slapen groeien ze, dus het is heus niet erg Sonnie waar ben je eigenlijk ? En al gestofzuigd Lin2 ? Suus, wat was er weer in de lounge? Word ik weer nieuwsgierig hihi. Vanmorgen Cyenna in die badring gezet, maar ze is er toch nog iets te klein voor, dus we proberen het over een paar weekjes weer. Ze zakt helemaal onderuit, lijkt me niet echt fijn zitten hihi. Eliesja, welcome back! Jammer dat er geen sneeuw lag en wat een leuke foto's van Alyssa! En al zelf zitten, goed zeg! Vanmiddag naar m'n ouders, aangezien m'n zusje vandaag jarig is. 19 alweer, gaat ook hard haha. Fijne dag allemaal