Erg he Miranda? Nee heb nog niet gestofzuigd, want ik ben nu pas weer wakker Was met Iman terug naar bed gegaan! Iman slaapt standaard van ongeveer half 7 in de avond tot 6 uur, en dan een flesje en dan tot half 10. Tussen 2 flesjes is zij anderhalf maximaal 2 uur wakker en dan gaat ze terug naar bed.
Middag, Ik heb lekker ontbijt/lunch op bed gehad, heeeerlijk! Ben eigenlijk nog ziek dus bleef ik langer liggen. Komt mn vriend en Tijn ineens met 2 bth met rosbief, koppie thee en verse jus. Lieffff he! Dus zoals het nu lijkt blijf ik morgen thuis. Ben nog steeds grieperig en koortsig. Fijn Miran dat het zo goed ging met Cyenna op verjaardag! En Eliesja, welcome back. Je hebt idd nog heeel wat te lezen.... Lin2 succes met stofzuigen, mooi lullig van m. Suiker strooien brengt toch geluk of niet?
En Roos ook weer lekker geshopt! Toch wel handig dus zo'n spiegeltje. Suus, heb je nog wat besteld? Trekpleister en Kruidvat hebben deze week de pampers in de aanbieding! 3 pakken halen 2 betalen! Ff handige tip, toch? Nou, hadden we laatst een tunneltent via Marktplaats gekocht, maar we willen m toch weer verkopen. Iemand interesse? We hebben m nog niet gebruikt, maar we gaan vh zomer verhuizen en dus gebruiken we hem dan ook niet. Als er iemand hier interesse voor heeft hoor ik het graag. Ik zet m anders op marktplaats, helaas...
Nee nog niks besteld eigenlijk... en een tunneltent heb ik niet nodig, ben niet zo tenterig meer,..misschien laterzz weer als de kids groter zijn.
dankje Miran! Ow ja Sonnie, jij vroeg me laatst wat he? Je mag met 7mnd beginnen met brood, en dat hebben we ook gedaan. Tijn eet nu elke middag 1bth, hij vindt t heerlijk! En we gebruiken geen groeipap, maar nutrixpap.
nee Tijn kokhalst niet. Eerst gaf ik alleen brood met boter en nu met beleg, maar wel zonder korsten. Het cb gaf wel als tip om het eerst in de wangzak te doen ivm kokhalzen. Ik heb t nooit in melk gesopt.
Ok dank je Miekie! Ik moet morgen naar CB en dan zal het ook nog ff vragen Haha ja dat filmpje is echt leuk
Zo, heb weer wat boeken op Marktplaats gezet. Iemand nog belang bij het boek Oei ik groei! Heb een paar blz er van gelezen en meer ook niet. Dus eigenlijk nog vrij nieuw. Heb m ook al hier op de site staan onder Te koop aangeboden. Mocht er iemand van jullie er belang bij hebben, dan hoor ik het wel. Sonnie, heb jij alles al verkocht op Marktplaats?
weet je wat ik zoek? het shirtje van de Hennes toendertijd....Milk built this body....Had je toen ook voor tijn gekocht... ik zag hem niet meer bij de H&M en hij is zo coooool