Ik heb m idd ja en Taatje ook weet ik, maat 74. Ze hebben nu weer nieuwe collectie. Of 1 laten maken op rainbowbabies.nl Heb er wel n foto van in mn album.
oh ik kan hem idd ook laten maken ja..goede tip1, maar ik vond die kleurencombi zo vet! Ik ben alleen momenteel alleen kleding in maat 80 aan het kopen.. want hij draagt nu boven 74
Zooo, nu al bijna maat 80? Wat eet die jongen? Hahaa, grote vent hoor. Ik blijf morgen nog lekker thuis heb ik maar besloten.
nee hij heeft nu 74 hihi maar daar heeft hij genoeg kleren van dus ben nu alvast aan het kopen in de volgende maat snapperdeflap. vandaag had hij een 6 maandenpotje aardappelschotel met kip Vientje was altijd gek op hutspot met kaas...is ook een 6 maandenpotje. Ik koop altijd van het merk Bebirix ( hebben leuke combinaties vind ik) en vanag 8 maanden hebben ze lasagna en spaggethi hihi...vond vien ook altijd lekker
Tijn had gister aardappelschotel met kip. Hutspot met kaas valt hier ook aardig in de smaak. Ik koop ook vaak van beberix, is ook wat goed koper he?! De 8mnd potjes is Tijn nog niet zo gek op, met die stukjes die erin zitten. Wortel, kip en rijst vindt hij ook lekker. Ja leuk strax spaghetti en lasagne enzo proberen!
Ik denk dat ik m morgen even kennis ga laten maken met bietjes! Was Peter vroeger ook altijd zo gek op.
Gezellig he Miekie in the lounge hahaha Boh Suus, al maat 74 Kom ik aan, Iman broekjes maat 56 (62 als ze klein vallen) en truitjes maat 62...
Iman is ziek vandaag... Ze geeft de hele tijd over Ze is er niet down onder of zo... Mijn nichtje Yasmina heeft het ook en de dokter had gezegd dat ze een virus heeft... Misschien is Iman aangestoken...
Het heerst idd wel weer, griep en buikgriep. Ikzelf heb ook griep. Wat zielig voor Iman zeg. Kun je er wat tegen doen? Beterschap, hoepnlijk is het gauw over!
Zo, ben weer bijgelezen. Wat goed Miekie dat je het boek nu al kwijt bent, ik denk dat ik de mijne ook maar hier te koop zet, ik kijk er ook bijna nooit in. Wat sneu voor Iman dat ze zo spuugt Sonnie, woon je in de nieuwe auto ? Ik heb je nog helemaal niet gezien hier vandaag lol: Die hutspot met kaas is hier ook al favoriet, alleen bij mijn AH hebben ze dat merk niet. Moet er altijd voor naar een grote AH winkel. Gisteren ook weer luiers ingeslagen bij Etos, daar waren ze ook in de aanbieding, 3 halen 2 betalen. Verder niet veel nieuws hier, ik heb weer last van een allergie heb rode ogen en mond, helemaal vurig en schilferig Misschien van de pindakaas ... ik zou anders niet weten waar dit van kan komen. Dinsdag WEER een afspraak in het ziekenhuis en dan maar weer vragen wat dit nou weer kan zijn. ZUCHT ... heb er zo'n genoeg van dat klote eczeem. Zo, dat moest er ff uit
Jeetje Lin, alweeer last. Echt vervelend voor je hoor! Ben je voor zoveel dingen dan allergisch? Ik hoop dat ze je bij het ziekenhuis weer kunnen helpen, sterkte meid! Dus het eten met Lois gaat al beter?! Wat goed dat ze dat ook al allemaal eet!
Lindaaa, ik heb iemand voor je die je Oei ik groei! boek wel wilt kopen! Dus ga maar ff online, dan kan ik je meer vertellen.
beterschap voor miekie , iman en lindaaa en bebirix is er wel altijd bij de c1000 ...tenminste daar haal ik het! is idd ook wat goedkoper dan die andere en je hebt ook dubbele verpakkingen dat het weer iets extra scheelt, maar niet veel hoor
Dankje Suus! Ow ja, ook dubbele verpakkingen? Heb ik nog niet gezien, wel vh kruidvatmerk. Ik haal ze bij Super de Boer, daar halen wij de boodschappen.
heey misschien als we heeeeel hard roepen komt sonja te voorschijn..net als met sinterklaas. ok gaat ie: SONJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA