Goedemorgen ! Jij was er vroeg bij Lin ! Leuk Taatje, eindelijk Internet thuis Nu verwachten we natuurlijk wel dat je je iedere dag meldt haha Miekie, thanx voor je berichtje, ik heb haar gelijk een mail gestuurd dat ik het boek ook in de verkoop gooi. Ik keek er ook vaak in maar ik heb het al maanden niet meer gebruikt. Vind ik zonde dus weg ermee Ik heb ook nog een boek over regelmaat en inbakeren, had ik erg veel aan de eerste maanden maar nu ook niet meer nodig. Ga ik eens even opzoeken en dan ook verkopen. Lekker opruimen en dan het geld besteden op de H&M site hihi Son hoeveel kilometers heb je al gemaakt Suus trok je het een beetje vanmorgen, vroeg op weer he
En beterschap voor Iman roept Loïs vanuit de box Loïs had een Dhani nacht ze is 4 x wakker geweest en nog 1 keer voor een extra fles. BIj jou is dat nu weer klaar toch Sonnie ? Slaapt ie weer beter ?
Iman zegt bedankt iedereen. ik voel me alweer wat beter Hahahahaha een Dhani-nacht.... Zullen we dat uitroepen als algemeen begrip? Misschien wordt het wel opgenomen in de dikke van dale
Zo zeg Lois is helemaal vlot, kan al kruipen en roept nu ook al volledige zinnen hahaha Hee Lin viel idd niet mee vanmorgen, maar een douche doet wonderen wel stil in huis nu zeg pffff en was gewoon nog donker toen we gingen taatjuhhhhh leuk man... kun je vaker komen kletsen nou afspraak tandarts staat...op 17 januari 10 uur smorgens..maarrrr...nu zei hij tegen mijn vriend die vanmorgen moest, dat het misschien geen kanaalbehandeling hoeft te worden, Hij gaat eerst kijken of hij het kan vullen (hij had de foto's eens beter bekeken) grrrrrr die onzekerheid blehhhhhhh dus nu gaat hij de 17e eerst proberen te vullen... gaat dat niet, dan doet hij een noodvulling en moet ik terug komen voor die zenuwbehandeling...gedoe! waarom reserveert hij niet gewoon de hele ochtend voor me hoef ik ook niet meer terug te komen hahaha.
Hahaha Suus, bel je tandarats op en vraag of hij dat kan regelen, een hele Suus-morgen Ik had een vraagje he... Hier gaat het nu heel goed met het fruithapje en groentehapje, maar ik heb het gevoel/idee dat Iman het niet echt ziet als iet s dat vult zeg maar hahaha... Als ze echt honger heeft wil ze namelijk geen groente of fruit, maar blijft ze mekkeren totdat ze de fles krijgt... En hebben jullie ook dat ze het op een potje minder uren volhouden dan op een fles? Hoop dat het te volgens is hihi
Een dhani-nacht die hebben wij vorige week ook een paar keer gehad. Maar hebben nu besloten om hem 1 nacht te laten door huilen en wat wil het nu doet hij het niet meer. Hij zal wel gedacht hebben heeft toch geen zin. @sweetangel: dat is bij gijs ook zo die wil ook geen fruit of groentehapje als hij echt hongerig is of hij begint daarna direct te bleren. Ik moet wel zeggen dat sinds gijs de melk voor 6 maanden krijgt hij in een keer genoegen neemt met 4 flessen EINDELIJK! en veel minder hongerig is. Ik denk dat hij niet genoeg binnen kreeg met die andere voeding. Nu is hij veel meer tevreden.
Suusje succes bij de tandarts! ik heb 2 weken geleden een kies moeten laten trekken en gaatjes laten vullen. BLEH! Heb 2 dagen niet kunnen eten ! Maar dat zal bij jou wel mee vallen hoor
Nou Taatje, ben al blij dat ik niet de enige ben waar dat voorkomt! Nog 2 weken dan stap ik bij Iman ook over op 6 maanden melk... Zijn jullie gewoon in 1 x overgestapt?
Morguh allemaal. Ja idd Lin had je verteld toen ik bij je was in limburg..was gezellig he..en we hebben ff lekker geraced he haha een Dhani nacht..nou sterkte ermee dan Ow suus dat scheelt weer geen wkb 8) ik moet donderdag naar de tandarts..zie er nu al tegen op..maar goed hoeven maar twee verstandskiezen verwijderd te worden..zo gepiept natuurlijk..maar zie zo op tegen verdoving..vorige keer leek het net of ik ging stikken door die verdoving, omdat ze zover achterin moesten verdoven..maar ja kwam misschein ook omdat ik ook al verdoving had voor wkb..ach we zien het wel..meot toch gebeuren.. Dhani gaat mee ter versterking Vanmiddag moet ik naar het CB..ben zo benieuwd hoe zwaar hij nu weegt..moet er om 14.40 wezen.. Yesss Taatje..eindelijk internet thuis..gezellig.. Beter hoor dat Gijs nu niet meer komt 's nachts..hebben wij ook 1 keer geprobeerd om hem te laten huilen..niet gelukt.. Ga ff verder met mn brinta papje..en ff verder op forum spitten Oja Linda..dhani had ook niet echt genoeg aan die potjes hoor..toen hij nog die vier maanden potjes kreeg gaf ik hem vrij snel daarna gewoon zn fles..nu krijgt hij die zes maanden potjes en red hij het wel..
We hebben eerst die andere voeding opgemaakt en toen in een keer overgestapt. Het is wel een dikkere melk dus ik weet niet welk speennummer je gebruikt maar nummer 3 gaat net we hebben nu speennummer 4 gekocht en dat gaat een stuk beter voor gijs althans en zeker met de papfles.
we hebben trouwens weer iets nieuws hier met dhani en 1 vd honden.. Onze jongste labrador Bodhi legt, als dhani in zn wipper zit, een tennisbal op zn schoot..dhani vind dat bere interessant dus pakt die bal..en gooit die bal dan per ongeluk weg..want je maakt mij niet wijs dat hij dat bewust doet haha..maar goed dat vind bodhi dus wel grappig dus dei blijft het doen en dhani blijft gooien..is echt lachuh..
Succes donderdag Sonnie! bij mij was het trekken van de kies helaas niet zo gepiept met als gevolg dat ik dus 2 dagen niet kon eten. Ik hoop dat het jou beter vergaat. Die verdovingsspuiten zijn zo gemeen he :x
huh hier is de voeding niet dikker..Welke voeding geef jij Taatje? ojee ik ruik stinkie stinkie..ff iemand verschonen
Nutrilon standaard nr. 2 Hoe is jullie voedingschema nu? bij gijs: (op mijn vrije dagen) 8.00 uur fles 180/6 12.00 uur fles 180/6 13.00 uur fruit 16.00 uur fles 180/6 18.00 of 18.30 uur groente 19.30 of 20.00 uur fles 180/6 met 2 scheppen pap
Had ik al verteld dat gijs 2 tandjes heeft! Is wel grappig hij blijft er met zijn tong overheen gaan. Hij snapt er niets van.