Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hahaha Taatje, dat is grappig!
    Hier nog geen tand te bekennen, maar ja zij is ook de jongste en kleinste van het stel hier ;)

Ik gebruik toch al een soort papspeen, omdat iman friso comfort krijgt en die is ook dikker. Ik ga gewoon over op de comfort 2.

Iman's schema momenteel:

6 uur 180cc/6
    10 uur 150cc/5
    12:30 uur Fruithapje en dixsap
    15 uur 150cc/5
    18 uur groentehapje en dixsap

Als ze erg hongerig is krijgt ze erna nog wat melk, want soms blijft ze bleren haha...
    En dan voordat ik zelf naar bed ga maak ik haar een fles 150cc/5 eventueel met nutrix, maar die drinkt ze niet helemaal leeg. Als ik haar die niet geef, blijft ze snachts komen :( ... MAar ja ze is ook maar klein, is nog altijd een inhaalslag aan het maken :)

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Zij drinkt dus wel diksap! Gijs wil niets anders drinken dan melk is wel lastig hoor

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik geef sinds ze vaste voeding eet nog maar 3 flessen per 24 uur en dat gaat goed. Is dat dan niet te weinig ? Ze krijgt dan 240/7 omdat ze geen andere sappies lust dus 240 i.p.v. 210 cc

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hier ook geen tand te bekennen... nou ja, hoeft ie ook niet naar de tandarts :D \:D/

5. TellMe

TellMe Niet meer actief

Loïs lust ook niets anders Taatje, lastig he. Ik denk dat steeds dat ze te weinig vocht krijgt maar ze heeft genoeg plasluiers en poept wel gewoon.

6. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    3 flessen kan wel hoor... wat zei het cb?
    ik moet morgen...en dan zouden we even over voeding praten

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hier ook luiers genoeg dus dat zal ook wel goed zijn maar je twijfelt zo snel bij die kleintjes

8. TellMe

TellMe Niet meer actief

Oh en Lin ik ben niet gelijk overgestapt naar de opvolgmelk, de dietiste zei dat ik het in een week geleidelijk moest omzetten, steeds een schepje minder 1 en meer 2. Maar dat moest ik natuurlijk doen vanwege de allergie en eczeem die ik heb en waar Loïs ook een beetje last van heeft.

Bij mij is de opvolgmelk ook dikker, ik gebruikt NAN hypoallergeen van Nestle.

9. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ben benieuwd of mijn broek vandaag binnenkomt. Had er eentje besteld bij Esprit.

10. TellMe

TellMe Niet meer actief

Vidn je toch niet erg he Son het nieuwe woord 'Dhani-nacht' voor de Dikke van Dale ;) Kvond em wel leuk.

Kunnen we niet nog een paar van die nieuwe woorden verzinnen ?

Suus het zou wel fijn zijn als ie de kies gewoon kan vullen, misschien heb je geluk !

11. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    hey dat heb ik hier nog staan een proefverpakking voor 6 flessen...tot 5 mei 2007 geldig...zit in een dichte doos, maar misschien als ik hem open doe dat de binnenverpakking vrij plat is en door de brievenbus past..zo ja dan stuur ik je hem wel op lin

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik heb het niet gevraagd bij het CB Suus van die 3 flessen :oops:
    Ik zag het op het pak staan als richtlijn en ben het gaan proberen en het gaat goed, ze heeft geen honger want ze huilt niet ( althans, niet om eten haha ) Ze krijst eigenlijk alleen moord en brand bij het aan- en uitkleden, is dat bij jullie larfjes ook ?

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    haha...meer bij het aankleden na het badje

14. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ow das fijn Suus, want hij is duurrrr, 12,85 per pak. De NAN1 was ook al zo duur. Maar ze doet het er zo goed op dus dan stap je niet over. Dan betaal ik de verzendkosten :)

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Vooral als we zijn shirt over zijn hoofd doen. En tijdens luier verschonen als het te lang duurt voor meneer.

En als hij niet huilt doet hij zijn uiterste best om constant op zijn buik te draaien ook heel handig

16. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ja dat is hier ook, is zo lastig dat gedraai tijdens het omdoen van een luier ! En sterk dat ze is !

17. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Maar hoeveel zit er in zo'n pak dan...deze is maar 200 gram.. op de binnenverpakking staat trouwens geen datum, maar op de buitenverpakking wel ...o5-2007... dus dan weet je dat vast..
    moetv je me wel ff opnieuw je adres pb-en

18. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Hee!

Hoe vinden jullie m'n nieuwe banner? Hij is gaaaaaaf he :D
    Nogmaals bedankt Steef!

Ik ben vmo naar CB geweest en ze woog alweer 7.485 gram en was 67 cm. Anderhalve maand terug was ze nog 62 cm. Echt gegroeid dus!
    En ik geef dit nu:

fles 180/6
    fles 180/6 met helft als Nutrixpap
    fruit
    groente + danoontje
    fles 180/6

En dit was goed, alleen moet ik 's ochtends ook Nutrix erbij gaan doen. En je hoeft helemaal geen extra drinken te geven. Ze krijgen al genoeg aan de melk en fruit. Volgens mijn cb drogen ze pas uit als ze diarree hebben en alles uitspugen. Dus hoef helemaal geen extra's (diksap) te geven.
    Brood mag ik proberen, maar als ze blijft kokhalzen moet ik gewoon stoppen en het over een tijdje weer proberen. Dan is ze er gewoon nog niet aan toe.

Was weer ff verhelderd gesprekje bij CB hihi.

Ga nu weer ff aan het werk ;)

19. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    gave banner Miranda!

Oh fijn dat ze niets extra's nodig hebben want hij hoeft het echt niet.

Wij mogen volgende maand beginnen met brood ben benieuwd.

Ben 21-12 bij het CB geweest met Gijs en was toen 7410 gram en 66 cm dus vrij normaal voor een kereltje van 6 maanden.

20. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    gave banner miran!

Deel Deze Pagina