Fijn dat het zo goed gaat Miran en wat een SUPER banner ! Die foto met dat autootje is zo gaaf in elkaar gezet En fijn om te weten dat dat diksap dus niet echt hoeft.
Ik heb Loïs gisteren gewogen en ze zit al op de 8,2 kilo maar ik vind haar niet dik ofzo. Ow en Suus ik geloof dat er normaal 700 gram in zit.
Linda is toch niet dik 8,2 kilo valt wel mee hoor ze scheelt een bijna een maand met Gijs. Ik denk dat Gijs over een maand ook wel rond die koers zal zitten.
Yanouck krijgt al tandje nummer 4. Dus dat gaat wel een beetje vlug...... 7.30 uur fles 210/7 2 schepjes nutrix 10.30 uur fruithapje 12.00 uur fles 150/4 En 1,5 boterham 16.00 125 cc diksap ,maar die drinkt ze niet altijd op. Met iets van een soepstengel/liga 18.00 of 18.30 uur aardappels met groente en een toetje 19.30 of 20.00 uur fles 210/7 met 2 schepjes nutrix Ga alleen wel minderen nu met de fles s'middags normaal kreeg ze daar ook nog 210 maar vandaag krijgt zo 150cc en dat wil ik straks nog minder hebben. _________________
Mogge, Zo ff denken of ik alles nog weet....ehhh. Sonnie, succes donderdag bij de tandarts. Ik hoop voor je dat het bij jou wel vlekkeloos verloopt! Lin, heb je al bericht? Miranda, wat een gave banner! Die is echt stoer! En goeie cijfers weer bij het CB dus. Taatje, wat goed dat je nu ook internet hebt!
yep! heey tinus waarom wil je haar middagfles minderen dan? zoveel melk krijgt ze nu toch niet? miekie hoe ziet tijns voedingsschema eruit?
Ja we lagen er even uit... Grrrr ik raakte al in paniek hahaha... Gave banner Miranda! Taatje, Iman wilde eerst ook geen diksap drinken, maar toen heb ik de smaak aardbei/appel van AH biologisch gepakt, omdat me die wat zoeter lijkt, en die vind ze heeeeerlijk Verdorie, de rest weet ik niet meer, kletsers...
Ja ze heeft vandaag eerst haar boterham gehad en toen haar fles en die wil ze al bijna niet meer opdrinken. Heb met veel moeite 150cc met 5 schepjes naar binnen gekregen. En ze liet zlefs nog wat staan. Dus morgen nog een klein beetje minder. Hiij gaat er zeker nog niet af.
Jeetje al 4 tandjes, goed hoor. Heeft ze er veel last van? Tijn zn schema; 8.30 180/6+paar scheppen nutrix 10.30/11.00 meestal vers fruit of 1 potje 12.30 1bth zonder korst en 150/5 15.30 120 diksap + 1 liga 18.00 maaltijd + toetje 20.00 150/6 melk Zo ziet het er nu uit. Ik kijk meestal op www.nutriciakindervoeding.nl staan ook voedingsschema's op!
Hebben jullie al een eetstoel... Wij niet, maar ik weet precies welke ik wil hihi http://www.kidswereld.nl/Winkelen/Artik ... KLE=116003
O, dat is een mooie! Wij hebben een houten en een van plastic vd Ikea. En Tijn kon trouwens in 1 x overstappen naar voeding nr 2.
j Yanouck heeft al bijna 4 tandjes. Nummer drie is al bijna door zit al een wit puntje en nummer 4 is er ook al bijna door.
hey miekie...die van ikea is die witte toch? past daar een standaard stoelverkleinertje in? want vind hem wel leuk met die zilveren poten ennnnnn wij hadden een houten en vond ik irritanter om schoon te maken, maar hadden el plastic bekleding op het zitje, want met stof kun je er van op aan dat het er slecht uit zal gaan al die etensresten bij nutricia staat voor 6 maanden het onderstaande, maar ben een beetje kippig vandaag...hoeveel melkflessen zien jullie staan en hoeveel ml in totaal? en hoeveel sap in totaal? haha laat jullie gewoon optellen Ontbijt: Pap van 200 ml borstvoeding/ opvolgmelk (Nutrilon Standaard 2) met Nutrix. Tussendoor (ochtend): Bambix Rijstwafeltje + Olvarit DrinkFruit 125 ml Lunch: fles of beker van 200 ml borstvoeding/ opvolgmelk (Nutrilon 2) Tussendoor (middag): Olvarit fruit Warme maaltijd: Olvarit maaltijd (150 of 200 gram) Voor het slapen(avond): Fles of beker met 200 ml borstvoeding / opvolgmelk (Nutrilon Standaard 2)
Ja wel een beetje te snel. Maar goed dat zit denk ik bij ons in familie. Mijn zusje had met 1 jaar al 12 tanden en kiezen samen. Dus ze kan dat ook nog halen.... haha Wel een mooie kinderstoel lin..... Wij hebben een gekregen waar ze straks ook een tafel en een stoel van kan maken.