Ohh die zijn ook leuk Tinus! Maar ik had deze in Kinderen geloof ik zien staan en was gelijk verliefd hahaha... Dat je m in verschillende standen kan zetten enz maakt het helemaal compleet... Ik zie bij mijn schoonzusje nu dat Yasmina er ook zelf inklimt als je m op de laagste stand zet om tv te kijken enz... Dus multifunctioneel Suus, die van ikea heeft mijn schoonmoeder bij haar thuis voor Yasmina... Je kan er ook een stoelverkleiner bij kopen volgens mij, kost niets...
We lagen eruit en ik kan er weer als laatste in volgens mij wat jullie hebben alweer zoveel getypt Ik heb een rode kinderstoel gekregen voor kerst van mijn moeder, zal ff foto plaatsen waar ze er al in zit. Ik doe nu : 7.30 fles 240/7 10.30 vers fruit of fruitpotje 13.30 fles 240/7 16.30 verse groente of maaltijd in potje 19.00 fles 240/7 tussendoor nog een rijstwafeltje of broodkorst maar daar zit na het eten meer van in de wipstoel dan in haar mond haha
Hahaha Suus wilde ik net zeggen Van die kinderstoel wat ik wil heb je ook een 70-uitvoering met stippen, die wil ik eigenlijk, maar die hebben ze op die site niet hihi
Apart ja, een rooie...ha ha. We hadden toen bij de Ikea die stoel al eens gekocht. Leek ons ook wel makkelijk voor bv op de camping oid. En mn ouders hebben een houten van mn tante te leen, dus die staat daar. Ik heb ook een stoelverkleiner. Weet eigenlijk nog niet of die past. Misschien zetten we Tijn vanavond wel voor t eerst in zn stoel aan tafel. Ik zal eens kijken. Fijn Tinus, dat je weer opgeknapt bent. Ik voel me ook al een stuk beter nu en ga morgen weer aan het werk. Nu even aan de schoonmaak.
zometeen even naar de leenbakker.... daar hebben ze de gordijnen die ik al een eeuwigheid zoek altijd overal uitverkocht hmmm ik zal ze eerst maar even bellen stomme winkel trouwens...leuke dingen staan boven, maar is een hele hoge trap...ik een tijd terug met de kinderwagen...mr q lag te slapen, kon die wagen niet mee naar boven
Hahahaha Nee hij is er niet in het Rood geloof ik hahahaha.... Alleen lime, seventees uitvoering en turqouise...
Oh ja en op de achtergrond van die foto met de kinderstoel zie je het dak van die winkel naast ons waar de inbreker bezig was, wij sliepen toen nog onder dat raam... DICHTBIJ he brrrr
Lin waar heb je trouwens dat schattige roze maillootje ( schrijf je dat zo ? ) vandaan voor Iman met die vlinders ?
mooie stoel Linda...... Ja heb zaterdag al weer gewerkt. Ben vrijdag middag naar huis gegaan. Kon niet meer. Maar ben nog wat verkouden en af en toe wat hoesten maar dat gaat wel weer over.