Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Suus, dat doe ik met fotolijst toevoegen...

Lin, nel veerkamp die is leuk hihihi

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nee nee neeeeeee zo makkelijk kom je niet van me af lin2... ik moet precies weten vanaf de eerste stap hoe... please!:) ik zie dat hele fotolijst toevoegen niet trouwens

3. sweetangel100

Welk programma heb je Suus? PSP?

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ok gevonden! maar die lijst krijg ik alleen middenin ...hoe kan ik het naar rechts of links schuiven?

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
  6. sweetangel100

Ja die krijg je ook alleen middenin... Je moet je foto bijsnijden tot wat je in de lijst wil hebben...

7. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ze heeft weeeeer die tijgerjas aan Lin :)

8. sweetangel100

Hahahahaha ik vind haar cool

9. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Haha, de Veerkampjes, Nel weer met een peuk zeker?

Wat n sufferds daar bij de Leenbakker zeg...pffff.

Zo, heb net ff gestofzogen, afwas gedaan en was gevouwen + droger gevuld, goed he?

10. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Hhahaa, maak ff een foto Lin!

11. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Valentino krijgt het ook altijd op een schaaltje..
    maar de structuur is anders.. hij vertikt het al.
    Ik was met een potje begonnen en na een week probeerde ik vers, maar hij gaat zitten kokhalzen, terwijl ik het door de blender doe.
    Op het cb zei ze dat het waarschijnlijk kwam omdat de smaak van een potje veel minder sterk is dan vers, dus hun tip was om het potje te vermengen met vers en steeds minder potje te doen.

Gister ook gedaan met een banaan, alleen banaan gaat hij kokhalzen.
    En wanneer ik er fruithap door doe, dan vindt meneer het lekker.
    AAAHHHHH.

Flesjes zijn trouwens geen probleem meer, hij had waarschijnlijk pijn in zijn mond met zuigen doordat zijn tandjes door kwamen.

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Het is echt al een eigenwijsje die Valentino hihi hij is duidelijk niet voor 1 gat te vangen :)

Ik heb een foto gemaakt Miekie maar ze staan net ff te ver weg denk ik, ga hem even op de comp zetten en dan kijken :)

13. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    wacht ff hoor....
    kun je mij ff een pb sturen met wat je doet als je een lijstje rechts op je banner wilt hebben...en als je er daarna weer eentje links wilt hebben

en wat ik ook elke keer weer zoeken vind is als ik de banner een kleur wil geven... bij paint heb je gewoon een kwast of verblik en klik je een kleur in en hoppa geverfd, maar hier met psp kan ik het nooit 1 2 3 vinden... stuur je me svp wat tips? of als je nog een handige les van het forum hebt via de mail? ik wil vanavond effe aan de slag namelijk.
    en nuuuuuuuuuu
    ga ik echt de vaat in de vaatwasser doen ..of erop eigenlijk, want mijn vriend doet de vaatwasser altijd, maar staat in een bergkast, dus dan is mijn aanrecht weer netjes en de wasmachine aan...vientje en evt aanhang van school halen...naar de leenbakker (stomme grieten) en dan blij wezen hoop ik met de gordijnen...of vloeken als ik voor niks dat eind ben gereden

14. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Jeetje wat gaan jullie weer snel!

Ik kan het niet bijhouden we liggen er even uit en we zijn terug en jullie schrijven er 5 pagina's bij niet normaal.

15. sweetangel100

Pffff Suus, echt serieus, dat weet ik niet... Je kan alleen een fotolijst doen om de hele foto... Zo handig ben ik er ook niet mee!

16. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    ah wacht denk dat ik je snap...

17. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Ja, sorry Taatje, ik was anders op mn werk, dat had weer wat berichten gescheeld.

18. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ze staan er goed op, zie foto in mijn album, ik haal de foto weer weg als je em gezien hebt :)

19. sweetangel100

Ik zie geen foto? :(

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Die Valentino onze flinke vent haha Lekker toch ! Gijs is ook z'on lekkere vent. :)

Wij hebben ook die stoel van ikea voor vakantie's en bij opa's en oma's etc. en we hebben een triptrap stoel met baby verkleiner is wel handig kunnen ze lekker mee mee groeien.

Ik zie toch dat de meeste van jullie 3 flessen geven op een dag. Daar wil gijs echt nog niet aan we zijn al blij dat hij er MAAR 4 drinkt.

Verder weet ik niet wat er geschreven is. :oops: was gewoon te veel ;)

Deel Deze Pagina