O lachen Taatje daar met die kerels! Wat goed van je dat je met kerst al rustig aan hebt gedaan. Ik dus niet dus daar zit ook weer wat van bij, helaas. Maar heb nog wel even genoten!
Ik ook wel hoor, maar dacht als ik het nu niet doe dan heb ik altijd wel een smoes. heb net een verjaardagen weekend achter de rug dus moet nog even afwachten wat de schade is volgens mij valt het mee.
Ik heb met de kerst niet veel gegeten.. had griep en kon niet veel binnen houden....maar dat was ook geen pretje hoor...
En weet je wat nu het mooie is als het er af is ben ik misschien wel weer zwanger haha. (eind van het jaar pas hoor! als het goed is)
Haha, ja wie weet Taatje! Anders zitten die kg er nog bij aan, das ook nix he. Dan wordt t alleen maar moeilijker om het er dan nog eens af te krijgen. Vooral na 2 zwangerschappen.
Ik hoef eigenlijk niet meer af te vallen maar ik ben ECHT tevreden bij 64 kilo. Nu weeg ik 67. Is volgens mij een prima gewicht bij 1.73 en ik ben ook al een lijk van 37 natuurlijk Dus ik doe dan toch maar een beetje mee voor die laatste 3 kilo Ik drink in ieder geval weer veel water. Roken doe ik alleen heel soms met uitgaan. Toen ik zwanger was niet maar nu vind ik het zo fijn met een drankje erbij. En ach, ik ga bijna nooit meer weg dus wat maakt het uit die 3 peukjes per maand Die 64 moet ik wegen om in die ene superstrakke broek maat 36 te passen Op deze ene broek na pas ik alles ( maat 38 gewoon of 29 van spijkerbroek ) van voor de zwangerschap weer.
Zo denk ik er ook over! En ik ben t ook gewoon zat, dit figuur! En als je het zat bent, moet je er wat aan doen! Ik praat even tegen mezelf hoor, hi hi.
Niet schrikken dan Linda maar ik weeg op dit moment 87 kilo en dat was na Gijs 93 kilo. Dus ik vind mezelf een aardige walrus Naar mijn mening dan he. Ik ben tevreden als ik in maat 40 pas en neem genoegen met maat 42 maar er moet nu echt wat af. Als ik weer 79 kilo weeg ben ik tevreden. Ik Heb nog een behoorlijke voorgevel 75 HH wat er voor zorgt dat ik niet te licht moet worden anders krijg ik rugklachten en ik wil er niet aan geopereerd worden.