Ja das ook waar, jij hebt ze al lang Taat en als je geen last hebt ... ik vind het ook mooi staan hoor grote eh borsten Inderdaad weleens lastig met blousjes, dan moet je een paar maten groter anders springen de knoopjes er af
Ja morgen in huis, en geen verzendkosten ik ga me zelf ophalen bij de praxis (DHL point) een straat verderop! Vind m zooooo leuk... Hij is limegroen... Mijn man vroeg waar het voor nodig is... Ik zeg tegen hem de hele wipper hangt onder de groente van madam... Hahahaha... is ook wel zo, maar had gerust nog n maandje kunnen wachten
Heb je toen ook gelijk in een striptent gewerkt lin? Even laten showen?! Heb net de nieuwe wehkamp binnen.....
Ik denk dat ik strax de kinderstoel maar even in elkaar ga zetten. Ik zal nu Tijn even van bedje halen.
JA ze eet al mee aan tafel. Zet haar in de stoel en wij gaan dan aan tafel zitten. En dan lekker eten. Jammie....... En dat vind ze ook leuk
O, wat goed ja Tinus. Wij gaan het vanavond maar eens proberen dan. Hopenlijk past de verkleiner. Ik zal er wel foto's van maken.