Loïs probeert trouwens steeds te gaan staan in de box. En dan na 5 minuten aan de spijlen hangen dondert ze neer en best hard. Zij geeft dan geen kick en ik schrik me steeds lam
ja dat is zeker makkelijk. Alles gewoon proberen anders weet je het niet.En heb altijd wel een potje in huis voor de zekerheid.
Ik maak wel vers maar ze eet daar wel veel minder van dan uit een potje. Ze lust het wel maar ze zit niet echt te juichen zegmaar. Vers fruit vindt ze wel lekkerder dan de potjes maar vers avond eten dus ietsje minder.
ben gestopt met bijlezen haha..schiet niet op met jullie Net bij cb geweest.. Dhani weegt 7750..is 70 cm lang en hoofdomtrek was 45 cm.. Ze waren tevreden..met eten doen we het ook goed.. Die vrouw zei op een gegeven moment..ik geef je dit boekje maar mee want dat zal je met hem wel nodig hebben ..dus ik kijk naar het boekje..is het veilig groot worden hihi.. Ow en suus heb dat boekje met richtlijnen ook gehad Weet je jullie gaan afvallen..ga ik aankomen oke..i kga nu beginnen met een milka reep hihi..sorry meiden.. Ojee mannetje vind het niet leuk meer op de grond..ga ff met hem spelen.. toedelsss
ladies ik spreek jullie morgen weer mss heb ik vanavond nog effe tijd maar er wacht nog een berg strijk dus denk het niet!
Jullie mogen allemaal komen eten hihi Lin, ik ben ook niet goed in de keuken, ben soms een ramp hahhaa... Soms zijn mijn ideeen ook gewoon op, pfff elke dag weer wat anders te voorschijn toveren! Oeh, dan vanavond nog snel een zonnebankje pikken Lin hahaha... Anders zie ik zo wit in mijn bikini op het balkon Ga nu koken, hou het rustig en tot straks!
heb een keer marokaans gegeten..was best lekker maar wel apart.. Linda stoere kinderstoel heeft Lois..zag net foto in je album
Bizar hoor zo warm in de winter... Zouden we nog koude krijgen, van mij hoeft het niet maar normaal is het niet... Volgende zomer worden onze kleintjes opgegeten door de muggen.
Jeetje..belt net een vriendin van me dat haar vader is omgekomen bij een autoongeluk pff..het was zo'n lieve goeie vent..vind het echt heel erg..
Getsie... das minder... Gecondoleerd.... Bij mij op mijn werk hebben drie van de tien collega's iemand verloren in 10 dagen tijd. Twee hun schoonmoeder en vandaag een haar vader.
Hier is de inspiratie 'wat te eten' ook vaak op, Lin. Ik doe dan maar 1 x per week Turkse pizza hier beneden halen, dat scheelt alweer Maar je kunt hier in de straat ook Thais of Roti kopen. Maar er is natuurlijk ook gewoon een AH