Hahahaha ja de veerkampjes hebben jullie wel gemist Nou heeeerlijk geknoeid hahaha Ze is wel al opgeknapt, vandaag niet overgegeven en redelijk goed gegeten, haar minst favoriete groente: bloemkool hahaha... Bij de laatste hapjes ging ze in staking, maar ik heb het gemengd met appel fruithapje en dat ging er wel in hahaha... Zo heeft ze toch haar groenten binnengekregen Ohhh k ben helemaal verliefd op die eetstoel, morgen moet Iman er de hele dag inzitten hahahaha... Mijn man zegt: het is een mooie stoel, maar kun je er nu over ophouden haha
Ik ben ff ONM kijken en dan de Gouden Kooi en dan Deal or no Deal Hou het een beetje netjes hier he, niet dat ik straks terugkom en er zijn weer 10 bladen bij ! DOEII
Jaa, Lindaaaaaaaaa, Ik ga ook zo, ow ja ONM. Was t alweer bijna vergeten. Strax ANTM, dus spreek jullie denk ik morgen weer!
Maar de lasagne was lekker Je mocht het op je eigen manier doen stond in het boek, dus het was dan sowieso lekker Badring had ik idd nog gekocht.. Maar ze is er nog iets te klein voor. Misschien is het wel al goed voor Dhani Haha Lin, helemaal gek van de kinderstoel En Bellphoto is duur... Ik mag vrijdag de foto's ophalen, die van 2 euro dan . De rest mogen ze houden Of misschien neem ik er 1tje dan (haha daar begint het al..) Cyenna ligt alweer vanaf 17:15 op bed en slaapt nog steeds.. Saaai ben ik weer thuis, slaapt ze haha.
hey, ik ben vandaag met sam weeer naar de doktor geweest ze is weer zo benauwd en hoesten enz enz.. slechte nachten gehad. ze heeft nu antibiotica gekregen, dus wachten we dit weer af. Oja daar was ik ook nog benieuwd naar als jullie kindjes een jongen/meisje zou zijn geweest hoe had het kindje dan geheten sam was sil geweest. hi hi ben gewoon nieuwschierig
Sterkte voor Sam.. Hopelijk is ze gauw beter.. Wij hadden eigenlijk geen jongensnaam We wisten met 20 weken dat het een meisje zou zijn en toen hebben we geen jongensnaam meer uitgekozen.
Kwam eens ff hier kijken want bij de juli mama's is het wat stilletjes,, Janelle --> zou Rowan heten als ze een jongen was Juliën --> zou Lauret geweest zijn
Waarom komen de juli mama's niet gewoon hier ? Is wel gezellig We heten toch nog steeds mei-juni-juli mama's Oh en Loïs had waarschijnlijk Levi geheten als ze jongetje was geweest
ja dat zou natuurlijk ook kunnen maar dan moet ik nog meer op het forum zijn om alle berichten te lezen haha Wat heeft Iman weer eeeen mooie banner! Enne Mv Lois houd volgens mij van rood bekeek even het fotoalbum en alles rood hahaha Mooi meisje zeg!
Haha sorry Lin1 Maarre ik wil die foto van de veerkampjes ook wel zien Zit je nooit op msn? Lin2 weer nieuwe banner. Hij is leuk!
Thanks you Miran en Annemarie... Ja de foto van de veerkampjes was het levende bewijs van wat Lin allemaal ziet uit haar raam hihihi