zal dhani dan vannacht komen voor nog een flesje denk je of zal hij door slapen. sam wordt nu inderdaad om het half uur wakker omdat ze zo hoest en dan is haar speentje uit, maar dat is dan weer goede beweging voor mama. nu ik toch aan het lijnen ben
hier ook nog geen autostoel Juliën is 7800 gram! maar hij is al 72 cm en zijn hoofdje komt er al aardig bovenuit! nog even volhouden en dan toch met verkleiner in de autostoel!
Nou we hebben wel een auto stoel gekocht vandaag, en ze heeft er ook ff ingezeten maar doe het ook nog niet hoor. Maar ja we vonden het wel een mooie stoel. Zitten kan ze wel maar met hulp nog. Verder Yanouck is ook nog geen 9 maanden en ook nog geen 9 kilo dus nog ff tjes geduld maar goed het eet geen brood dus het staat rustig op zolder
Helllloooo Son gecondoleerd Heftig zeg! Hier natuurlijk ook nog geen grote autostoel hihi Iman is maar een mini, die zit achter een half jaar nog in de MC Ik laat de MC nu wel vaker in de auto staan hoor, dan pak ik haar gewoon op de arm! Veel makkelijker en een stuk lichter! Lag Iman eindelijk lekker te slapen komt Simo thuis met een vriend, gaat hij die vriend Iman even laten zien, Iman gelijk wakker en huilen... GRRRRRRRRRRR ik was boos ! Nu maar weer een flesje gegeven, want ze bleef jengelen in bed, en nu ligt ze er weer in.
Ja vergeet ik helemaal... Gecondoleerd Son.. Wat erg Heel veel sterkte voor jullie. Oh lekker dan, Iman weer wakker... Cyenna ligt alweer 3 kwartier op bed. Vandaag niet veel gezien . Morgen inhalen hihi.
@mama van Sam..heb geen idee of hij komt..met dhani weet je het tegenwoordig toch niet we wachten het gewoon af Hoe heet je eigenlijk..staat zo gek om mama van sam neer te zetten..tenzij je je echte naam natuurlijk niet wilt neerzetten WAt voor stoel heb je gekocht Tinus? fotooooo hihi
Zo ga ook stoppen voor vandaag. Morgen weer een dag. Nu nog ff de was doen en dan lekker op bed.... slapen
Thanx meiden..mn vriendin heeft me vanavond al zeven keer huilend op gebeld vind het zo zielig..maar ja kan zo weinig doen voor dr..behalve haar steunen en zo veel mogelijk helpen..maar blijft moeilijk.. Ga ANTM kijken..byebye...
Jullie gaan vroeg Ik wilde eigenlijk ANTM kijken, maar hier staat darten nu op en heb eigenlijk geen zin om tv te kijken hihi. Alvast doei Tinus!
geinige stoel Tinus Die rijke meiden zijn nog op met hun programma..dus sonnie is ff back kan ik nog ff bijblijven voordat ik straks mega veel pagina's terug moet lezen
o ik ben zo blij SUUSJE heeft me geholpen met de foto's, dan kunnen jullie sam ook eindelijk zien. en dat het mij gelukt is ben trots op mezelf
owja CB vertelde ook dat als dhani zeven maandjes is ik mag beginnen met het geven van broodkorstjes en als dat goed gaat mag ik binnenste gedeelte geven met beetje margarine erop en smeerleverkaas..hihi grappig..ben benieuwd hoe hij dat gaat vinden..maar goed zijn we zeker drie a vier weekies verder voordat dat gaat gebeuren