ik mag de kleur van de autostoel niet kiezen van steef hij wil nl een kleur dat past bij de auto Mannen en auto's pff..maar goed ga toch mee om autostoel uit te zoeken en hij kent me..dus hij weet ook dat ik ook inspraak heb haha
hihi praat makkelijker Cindy Ja hoor lin hou je wel op de hoogte..ze hebben nu allemaal nieuwe kapsels gehad..ik mag die Jade echt niet..bah..maar die kan wel weer voor leuke discussies of ruzies zorgen
Doeii Miran! NIEUWE FOTO'S VAN MIJN PRINSESJE IN MIJN ALBUM Ik ben ook weg, ik ga film kijken, DEJA VU... Doeiii Welterusten!
Ja sam is echt een schatje om te zien Cindy...Past goed in deze groep hahaha... nou truste allemaal toedeloe...en lindaaa misschien vraag ik je toch om er eentje voor me te maken tot ik het zelf kan. en lin2 lekker dan zeg! iman wakker...Ik had het laatst met mij broer. Ik was bij mijn moeder thuis viskoekjes aan het maken met mijn moeder en Mr Q lag er net een uurtje in.. kwam een vriend van mijn broer dus de trotse oom gaat Quinten showen, en die werd wakker dus hij haalt hem eruit, mee naar de woonkamer....even showen en toen... uhm kan ik hem er gewoon weer in leggen? hahaha Mijn moeder: jah denk je nou echt dat hij nu weer gaat slapen slimmerd! hahaha...nou goed, was wel effe een grappige situatie...nou truste!
Leuke foto's van Iman Lin.. Wij gaan honden uitlaten en ook naar bed toe..dhani is nog niet geweest voor zn fles dus we merken het wel vannacht Trusten allemaal..[/i]
Goedemorgen... En sonnie is dhani vanacht nog wakker geworden? En ja we hebben de stoel echt van markplaats af. We hebben er 80 euro voor betaald. Het is een maxi cosi priori xp....... Nou verder heb ik weinig te vertellen. Ga straks nog ff knippen en dan boodschappen doen.