Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    morguhh...mooie foto's Lin2, wat heeft ze een ontzettend lief gezichtje...en wat een megapak bastognekoeken op de achtergrond :)

ik ga vandaag door het huis racen...heb gisteren namelijk weinig gedaan...dusss tot 13oo niet zoveel typen hoor..denktrom!

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Goedemorgen

Jullie hebben weer lekker gekletst!

Ik hoop dat ik alles goed heb onthouden:

leuke foto's van Sam Cindy!
    Lin de foto's van Iman zijn ook weer geweldig het is een lekkere lachebek.

Beterschap voor Sam hopen dat ze snel opknapt.

Tinus mooie autostoel!

Sonnie heb je geen foto van die mooie auto van jullie?

Ik zag nog een vraag staan van hoe onze kindjes zouden heten als ze een ander geslacht waren geweest nou gijs had Zoë geheten dan.

Verder weet ik het niet meer!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Zoe leuke naam Taatje!

Suus, dat viel me ook al op :confused: Maar het pak lijkt groter hoor dan dat het in werkelijkheid is hahaha.... De foto toch maar bewerken en het pak weghalen ;)

Is het je gelukt met de fotolijst?
    Ik wil er wel een maken met fotolijst voor je hoor...
    Of je moet me toevoegen op msn, zodat we een keer als je tijd hebt tegelijk de stappen kunnen ondernemen in het programma, dan kan ik het beter uitleggen! PB me maar!

Tinus, de stoel ziet er nog tiptop uit, maar vind je t toch niet een beetje eng? Ik vind dat altijd met autostoelen, ze zeggen toch dat je nooit weet of er al eens een ongeluk mee gebeurd is ofzo...

Vanmiddag krijg ik bezoek van een vriendin, dus niet teveel kletsen!

4. Niet meer actief

Morguhh..

Dhani werd wakker toen we net in bed lagen..half 12..meteen papfles gegeven en we zijn net half uurtje wakker..gek kind hihi..

Leuke naam ook Zoë..vind Gijs ook zo'n leuke naam..gewoon echt hollands hihi ;)

Koopie dan Tinus.. ;) Knipse vandaag..

Suus..schoonmaakse dan maar he.. ;)

Oja Taatje hebben nog geen foto van de auto..is ook elke keer bagger weer om foto te maken..zodra we een foto hebben laat ik hem zien :D

Verder weinig te melden eigenlijk..moet ff naar het postkantoor..is 20 min. lopen maar waait zo erg.. :(

5. Niet meer actief

nee heb er wel vertouwen in. Waren nette keurige mensen. Je kunt ook wel zien als er iets mee gebeurd is denk ik. Maar alles functioneert nog prima.

En ja we vonden het ook belangrijk dat het wel een beetje een kleur is die straks als een nog eentje bij komt ook nog gebruikt kan worden.

6. Niet meer actief

Vind ik ook eng hoor linda met autostoelen van marktplaats..je weet nooit wat er mee gebeurd is..maar hoor wel vaker dat mensen dat van marktplaats halen..ook de maxi cosi enzo..
    Ik betaal liever wat meer in de winkel voor een autostoel..hebben we zowiezo garantie en hij is nieuw..
    Maar ja dat is mijn persoonlijke mening hihi :) :p

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ben het met jou eens sonnie maar wat als je net als wij 2 autostoelen nodig hebt dan is het wel een hele prijzige aangelegenheid hoor!

Wij kopen 1 nieuwe voor bij mijn manneke in de auto en een tweedehands voor bij mij in de auto. De grootste stukken rijden we toch in zijn auto.

8. Niet meer actief

Èr zijn ook mensen die wel te vertrouwen zijn op internet.

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Of we moeten ergens een super aanbieding vinden voor een nieuwe want dan wordt het een nieuwe!

10. Niet meer actief

tuurlijk zijn er mensen wel te vertrouwen..maar dan nog..
    Ze haddden leuke aanbiedingen bij ik dacht superstore..voor 159 euro een maxi cosi (weet niet priori of die andere hoor) maar dat vind ik wel meevallen..is ie wel nieuw en je hebt garantie..wij hebben er ook twee nodig..maar worden toch echt twee nieuwe..in de gezamelijke auto komt er eentje die waarschijnlijk wat duurder is en een mooie kleur( dat is onze nieuwe auto) en die andere een aanbieding..
    Maar goed, nogmaals mijn mening he..iedereen moet doen waar hij zich goed bij voelt ;)

11. sweetangel100

Zijn jullie nu alweer allemaal weg hihi

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Goeiemorgen !

Zo, we hadden weer een mini-Dhani nacht, ze werd 1 keer wakker om half 4 en heeft toen een uur liggen kraaien en brabbelen. Keihard :) Gewoon klaarwakker was ze. Druppies gegeven voor de tandjes maar na een uur toch maar weer een klein flesje gegeven en toen sliep ze eindelijk weer om 5 uur ... gaaaap. Son, bij jou duurde de niet-slaap- periode een week of 3 ? Was je toen niet helemaal gesloopt ;) Ik ben ook bang dat ze dalijk aan die nachtfles gaat wennen maar bij Dhani was het ineens weer over toch ?

Over die autostoel geef ik toch ook nog maar even mijn mening .... ik zou zelf ook geen gebruikte autostoel kopen en niet omdat mensen niet te vertrouwen zijn maar omdat je 3 jaar met zo'n ding moet doen en je weet inderdaad niet of er iets mee gebeurd is, ook al is het maar een kleine aanrijding ofzo. Bijna alles kun je prima 2e hands kopen maar met die stoelen raden ze het af. Maar iedereen moet dat uiteraard zelf beslissen en ik wil ook niet als moraalridder overkomen hoor Tinus ;)

Lin wat zijn de nieuwe foto's van Iman mooi wat is het toch een prachtig meiske !

Vanmiddag om 3 uur moet ik in het ziekenhuis zijn en mijn moeder past dan even op Loïs. Verder niet veel plannen vandaag.

13. sweetangel100

Zo Suus het pak bastognes is weg hihi

Lin, waarvoor moet je naar het ZH?

Ik moet morgenochtend gaan voor de bijstand aan te vragen :(
    Heb een brief van het UWV gekregen dat mijn klacht in onderzoek is... We zullen zien...

Tinus, ik bedoelde het ook niet als betweter of zo he... Niet dat het zo overkomt!

14. Niet meer actief

Nee het is al goed

15. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Goeiemorgen!

Kan tegenwoordig niet meer forummen met Cyenna op schoot... ze wil dan allemaal maar slaan op het toetsenbord hihi, tijd voor haar eigen pc :p

Wat een leuke foto's van Iman! Echt een schatje!

Wij wilden Cyenna ook heel lang Zoë noemen, maar op het laatst toch nog veranderd hihi.

Ik ga niet veel doen vandaag... Om 1 uur ff Cyenna naar m'n schoonmoeder brengen en dan kan ik naar de tandarts...

Fijne dag allemaal ;)
    Veel plezier vanmiddag met je vriendin Lin2!

Hier waait het trouwens ook zo hard Son :(

16. sweetangel100

Hahaha die Cyenna!
    Al net zo verslaafd als wij allemaal ;)

Moet je gewoon controle bij de tandarts?

Ik was het even vergeten maar VANDAAG KOMT DE STOEL hahahahaha
    Als mijn man dalijk uit bed rolt hem nog wat gek maken ermee ;)

17. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Nee, moet 2 gaatjes vullen :(. Maar ja met verdoven is het wel te doen ;)

Arme man van jou :p

18. sweetangel100

Hahaha wacht maar tot de stoel er is, dan bombardeer ik jullie met foto's hahaha

Succes bij de tandarts!

19. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    We kunnen niet wachten lin! haha

20. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005