Heel veel sterkte Miran, ik hoop dat het bij jou meevalt, ik moet volgende week en jullie verhalen hebben me zo bang gemaakt ale:
uhhh lin..bij dhani duurde het twee maanden die slapeloze nachten Sterkteeeeeeee Succes in het ZH vanmiddag..lekker dat je moeder op lois komt passen.. Succes miran bij de tandarts Leuk andere Lin de stoel vandaag..kom maar op met die foto's straks hihi.. Dhani heeft zn hele ritme in de war gegooid voor vandaag haha..hij ligt nu nl al vanaf 10 uur te slapen..hij was zo moe..krijg je he als je de nacht doorslaapt Terwijl hij normaal slaapt van 12 tot ongeveer 2 a 3 uur..naja ga nu straks maar naar postkantoor met hem..hopelijk waaien we niet weg. Wil met de buggy gaan want dan kan ik die regenhoes eromheen doen..heeft hij hopelijk niet zoveel last van de wind..
T is heel vaag he...kreeg daarstraks mail dat ik een privebericht had..dus ik open mn mailbox hier op het forum..heb ik geen mail dus wie van jullie heeft me gemaild hihi en weer snel gewist
goeiemorgen allemaal of voor wie er is! hier een redelijk rustige nacht gehad. ze had moeite met in slaap komen. heb er maar een paar keer uit gemoeten voor haar speen, heb haar vanmorgen om 9.15 toch maar wakker gemaakt. en ze ligt nu dus weer te slapen, ze is denk slaap aan het inhalen haha. Dan heeft dahni het toch goed gedaan, fijn is dat he miranda succes bij de tandarts linda succes in het ziekenhuis
heb trouwens mn antwoord gekregen op mail dat ik pb heb gehad maar niet inbox te vinden is..diegene die mij wat heeft gestuurd heeft bericht weer weggehaald.. Ik heb al zo'n flauw vermoeden wie dat geweest is..