Ga ff de honden uitlaten voordat dhani wakker wordt straks..is dat maar vast gebeurd.. Ben straks weer terug..dus niet weggaan he hihi
We blijven hier! @cindy fijn dat sam een rustige nacht achter de rug heeft kan je weer even bij slapen. Ik hoop echt dat ze snel opknapt Gijs hoest ook veel en heeft ook veel last met ademen maar 's nachts gaat het nu goed. We moeten over 2 weken terug komen bij de dokter en dan gaan ze hem testen op astma en bronchitus dus we wachten hier af.
Ik was ff stofzuigen en opruimen enzo want de beol versloft hier en dat is jullie schuld En even met mijn kind gespeeld, zo leuk ze kruipt het hele huis door achter de stofzuiger aan Loïsje ligt in bed nu maar ze wil nog niet slapen geloof ik. Als ze slaapt kan ik gaan douchen. Sam ik geloof ook niet dat je je gebruikersnaam meer kunt wijzigen, dan zou je een heel nieuw profiel moeten aanmaken. Mooie foto's trouwens van Sam ! Leuk om er nu een beeld bij te hebben. Suus, ik ben nog niet tevreden over de letters in de banner maar het is toch maar een voorlopige en hij staat wel mooi zo ff
Beterschap voor de zieke kindjes.... En sterkte voor de moeders met gebroken nachten. Sterkte met de tandarts... Allemaal weer leuke foto's en banners... gaaf... Valentino heeft vandaag gewoon vers fruit gegeten. Hij keek bij de eerste hapjes erg vies, maar daarna vond hij het prima. Banaan met meloen ! Dus het gaat de goede kant op, nu vanavond beginnen met groenten.
He wat goed Mamaantje, hopen dat ie het volhoudt zo met de verse hapjes Linnnnnnnnn heb je je stoel al !?
Heb twee nieuwe foto's in mijn album gezet.. Leuk muts heeft lois op....Valentino heeft hem in het blauw. Ja goed he.. komt wel goed..hihihih
laatst was die vraag volgens mij ook al gesteld Cindy bij het stukje "over deze site"..weet alleen neit meer wat het antwoord was
@Cindy..heb het voor je opgezocht over de gebruikersnaam..als je een berichtje stuurt aan Lotte(beheerder) dan kan zij de gebruikersnaam voor je wijzigen! Hopelijk heb je hier iets aan
Hij vond het zelf niet echt leuk om aan te trekken, hihihih.. Maar hij kreeg het van opa en oma voor de kerst, dus hij moest het aan. Maar er zijn wel leuke foto's van gemaakt... Daarna hebben we hem weer wat gemakkelijks aangetrokken hoor.
Mag ik ff klagen MANNENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NEEM NOU STEEF..IS EEN LIEVE VENT HOOR EN BEN STAPELGEK OP HEM..MAAR AF EN TOEEEEEEEEE....GRRRRR.... oke wat is er aan de hand..wij hebben altijd brood op dezelfde plek liggen..of in de vriezer of als we het de volgende dag eten in 1 speciale kast bij de borden zodat we het niet vergeten.. Jawel en wat doe ik net voor een vieze ontdekking toen ik een schaaltje mest pakken..jawel beschimmeld brood en dat stinkt echt..gatverdegatver..Weet zeker dat hij het heeft gedaan want hij heeft anderhalve week geleden broodje kip voor ons gemaakt en dat gedeelte van het brood was nog over..bahbahbah zoooo dat lucht op haha
ach leuke foto's van valentino. als ik bij sam met het foto toestel of de camera aan kom dan verstijfd ze en kan er geen lachje meer af, en ik maar gek doen achter de camera haha. iedere keer denk ik o nou maak ik een leuke foto. en dan meteen weg lachje