Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja weinig te beleven allemaal......

2. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    of weggewaaid!

3. Niet meer actief

ja die optie hebben we ook nog voor vandaag. Trouwens mooie banner suus

4. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou ik ga nog even gauw wat drinken en dan vien van school halen.

5. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    dank je wel.... niet zelf gemaakt hoor! heeft lindaaa gemaakt.. :)

6. Niet meer actief

ja dat doe maar... ik doe ook nog een kopje thee denk ik......

7. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ok..tot laterzz

8. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Welk programma heb je nodig om banners te maken?

Misschien kan ik dan thuis ook wat freubelen!

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Tinus heb je niets te vertellen ik zie wel steeds staan maar je zegt niets!

ik ook niet hoor hahaha

heb alleen maar onzin te melden krijg je als je al een hele dag alleen op kantoor zit.

10. Niet meer actief

ik heb ook niet zoveel te vertellen. Heb bij yanouck net een beetje dentinox op gedaan. Dan heeft ze minder last van de tandjes hoop ik. Ja en verder, heb een beetje gehakt voor haar klaar gemaakt. Verder niet.

Oh ja een vriendin van ons gaat morgen voor het eerst naa de vk dus ben benieuwd.

Heb je er trouwens ook last van dat iedereen vraagt wannneer nummer twee komt....?
    Ga ff vlug stofzuigen ben er zo weer

11. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Nee, maar ik wil zelf wel heel graag over een maand of 3 weer gaan beginnen voor nummer 2

de vorige keer duurde het ook even dus we willen op tijd beginnen.

Maar de meeste mensen schrikken bij mij als ik dat zeg. Ik krijg allemaal van die opmerkingen van kun je niet beter wachten geniet nog even van gijs alsof ik dat anders niet zou doen. Ik vind het gewoon fijn als er niet zoveel tijd tussen de kindjes zit.

Maar het moet ons natuurlijk maar gegeven zijn om nog een tweede kindje te krijgen en binnen de tijd dat wij willen. We wachten gewoon af en zien wel hoe het loopt.

Ik heb alleen wel een verhoogde kans op een tweeling dus wie weet zijn het er dan meteen 2 en dat is het enige dat ons een beetje tegenhoud.

12. Niet meer actief

ben zo naar huis gewaaid zeg op de terugweg hihi..we zijn weer veilig binnen..lekker warm, alhoewel het is niet koud buiten..dhani slaapt en son zit aan een lekkere beker thee en op het forumpie :D

Suus wat heb je een flitsende banner joh ;)

Volgens mij was het miranda waarvan haar schoonmoeder kooktte of die deed in ieder geval het huishouden voor dr dacht ik..

wij eten vanavond spercibonen en krieltjes met een schnitzeltje..jammie..

oja stond ik bij appie daarstraks in de rij..vrouw achter me..zit over die wagen heen te kijken..zegt ze knoeit wel he..dhani zat nl aan een bambixkoekje..dus ik ja nou en? zegt ze die van mij krijgt dat echt niet hoor in de wagen, moet je kijken wat voor kliederboel het wordt..ik zeg ach daar heb ik toch een wasmachine voor, maakt mij dat nou uit..
    Vroeg ze..hoe oud is hij..dus ik zes maanden..ow die van mij is zeven maanden maar die eet al met de pot mee hoor, die at al potjes toen hij 3 1/2 maand was..ik zeg ach ja je hebt altijd mensen die hun kinderen groot kijken he :( ..ik zei hij zit pas twee weekies aan de potjes, daarvoor af en toe..laat hem daar eerst maar even aan wennen..het gaat al zo snel allemaal..toen zei ze niks meer..pfff sommige mensen :rolleyes:

13. Niet meer actief

hey spannend taatje dat je al voor tweede wil beginnen over drie maandjes..ach wat is snel toch ;)
    Persoonlijk wil ik zelf wachten totdat dhani wat groter is..maar ook dat is weer mijn mening :D
    Of krijg ik nu ook een pb en wordt vervolgens weer gewist hihi :p

14. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hahaha geweldig heb je dat echt gezegd! Wat kunnen mensen zich toch bemoeien met anderen. Heb ik z'on hekel aan!

Wij eten (heb net hubbie gesproken) boomstammetjes met aardappeltjes en boontjes.

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    ? hoe bedoel je pb?

16. Niet meer actief

Iedereen vraagt het wel aan mijn m'n baas een collega. Ook wel een aantal kennissen. Maar wij hebben gezegd dat we liever wachten nu tot dat ik een vast contract heb. Want heb geen zin om straks weer zonder werk te zitten.

Ach ja sonnie sommige mensen denkenen kijken hun kinderen vaak groot... Maar... als jij je gevoel maar volgt.

17. Niet meer actief

Maar wel spannend taatje een tweede en hopelijk gaat het ook goed......

En ja van Gijs geniet je toch wel. Ook al ben je zwanger van de tweede

18. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Eerst maar eens zien of we nog een keer zwanger mogen worden idd!

Jullie volgen vanzelf met de 2e wanneer jullie daar aan toe zijn.

19. Niet meer actief

kreeg vanmorgen een pbtje taatje maar die was al vrij snel voor ik hem dus had geopend gewist volgens een mod..en ik denk te weten van wie die komt..dussuh ik dacht als ik mijn mening nu geef over kids wanneer beginnen enzo dat ik weer een pbtje zou krijgen van iemand hihi ;)

20. Niet meer actief

ik wil ook wachten totdat dhani zelfstandiger is..dus in ieder geval kan lopen..aangezien ik bij dhani ook bekkeninstabiliteit had is de kans best groot dat ik het weer krijg omdat ik er nog steeds last van heb..zie het dus dan niet zitten met twee kleintjes..snappie haha

Deel Deze Pagina