Oh en Lin ik heb het ook ! Ik ben net zo koopziek als jij en ik koop alleen voor Loïs, vrijwel niets meer voor mezelf ! Dat had niemand ooit gedacht ha ha. Dus we schamen ons dan wel samen
Ben eindelijk een beetje bij. Dacht eerst niet alles te gaan lezen maar helaas kwam ik dingen tegen in de stappen die ik nam die ik dan niet meer begreep. Denk dat ik maar stop met werken om alles bij te kunnen lezen. Cindy wat een lieve foto's van Sam. Tinus, mooie autostoel. Iman staan ook weer prachtig op de foto. Ivan zou Sterre geheten hebben als hij een meisje zou zijn geweest. Lin en Lois heel veel sterkte met de medicijnen en Lois misschien wel met de Pepti. Ook ik heb vroige week veel kleertjes voor ivan gekocht bij de HEMA. Wie weet waar en wanneer er weer is Huggies in de aanbieding komen want ik durf na de rupsflex getest te hebben geen pampers meer te kopen. Etos luiers lekken ook door. Dus iok ben wel even klaar met uitproberen. BAH. IK WIL HUGGIES!@! Voor de rest hier alles goed. Ivan wil eigenlijk niet meer slapen overdag en gaat pas na zijn laatste fles (20.00 uur) wee naar bed. Pfffffffff soms wel vermoeiend. Dikke knuffffffffffffffffffffff
Hello ladies, hier ben ik ff om te zeggen dat ik even gauw foto's van gijs in mijn album heb gezet. Moet morgen pas sporten was er even niet bij vandaag
Vergeet ik helemaal... Lin hopelijk gaan je medicijnen helpen. En hopelijk gaat Loïs de pepti lekker vinden.. Cyenna slaapt weer eens. Ze moet nog de laatste fles, maar ligt al sinds kwart over 6 ofzo op bed... Heb net nog ff boodschapjes gedaan en naar bieb geweest.
Jaa Lin je banner is super hihi en Elmo erbij Ik kijk nu deal or no deal op de pc Handig, kan ik forummen en tv kijken
Miran, dan ben je echt verslaafd hoor hihi Maar laat ik maar nix zeggen ik zit te typen en dan omgedraaid te kijken steeds met een half oog
Gijs ligt ook heerlijk te slapen die zien we morgenochtend weer terug (hopelijk : als hij niet besluit een dhanie-nacht te houden hihi)
geweldige banner Lindaaa met Elmo haha OOk ik raak errug verslaafd hier zat net te bekijken dat k al over de 450 berichten zit achjaaa Leuke foto;s van Gijs
Wat n schatje die Gijs! Wat voor sport ga je doen Taatje? Ik ga morgen hier ook weer even sporten. Leuke banner Lindaaa, Elmo rulezzzz! Wil je ook 1 voor mij maken? Ik wil Koekiemonster!
Hey mvjanelle, ik zie nu pas je banner goed. Je bent dus zwanger! Gefeliciteerd! Voel je je een beetje goed?
@miekie keek ff in je album en zag dat je de box nog hoog had staan heb je hem nog steeds hoog en ben je niet bang dat ie eruit kiept met staan? En dat autostoeltje wat voor stoeltje is dat ? en was Tijn al 9 kg toen hij erin kwam? Sorry voor de vele vragen maar ben ff nieuwschierig Om je vraag te beantwoorden jaaa ben zwanger morgen al weer 22 wkn hahaha maare met mij gaat het goed helaas met de kleine niet zo maar heb morgen weer onderzoeken ,,
Lin leuke banner joh met Elmo Leuke foto's van Gijs..vind die wangetjes zo schattig..lachebekkie Miekie ben je er al uit of je een moederfiets gaat kopen of niet? Dhani ligt lekker vanaf zeven uur op bed..ik liet hem ff staan aan zn bedje..ging hij de spijlen vast houden..was wel schattig om te zien..heb hem wel ff duidelijk gemaakt dat ik neit wil dat hij al te snel gaat lopen omdathij anders te snel groot wordt hihi..hij brabbelde wat dus zal het wel begrepen hebben 8)
Hier staat ook nog alles hoog. Cyenna moet nog dr laatste fles, dus ze moet nog wakker worden haha. Hopelijk zijn de onderzoeken goed van de kleine mvanjanelle!
Hey Son, we zijn nog bezig met die fietsen. Peter wil ook een nieuwe, hij kan dit regelen met zn werk, fietsplan. Dus we gaan binnenkort even kijken. Mvjanelle, O jee, hopenlijk niet iets ernstigs met de kleine?! Tijn staat nog niet hoor, ligt er nog braaf in en rolt soms wat. Die autostoel hebben we vorige week gekocht. Hij heeft er nu 1 x in gezeten. Vorige CB bezoek was begin december toen woog hij 8805gram. De maxi cosi (chico eigenlijk) is wat krap aan het worden en hij vindt dat ook niet leuk meer. Hij past goed in de stoel en hebben nu 1 ritje gehad, hij vindt het super!
Lindaaa, heb je je boek nou al verkocht? Ik heb een foto van Tijn voor een banner. Wil jij die wel maken? ? ?
nou ernstig ernstig ,, ze is veeel te klein door een tekort aan voedingstoffen die ze krijgt via de navelstreng! morgen krijg ik een navelstreng punctie om te kijken of haar bloed in orde is Enne Juliën is nu 7800 gram maar ik vinde de cosi ook erg krapjes ,, nog even wachten maar wij willen ook eigenlijk over op een autostoel! O omdat hij stond op die foto en Juliën zit en kruipt en heb de box omlaag gedaan ,, veel te bang dat hij eruit valt of wat dan ook