Mei, juni & Juli 2006 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door eliesja, 19 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou miekie je hebt inderdaad lekker geshopt. Tenminste van wat ik hier lees.

Nou keejbie veel succes ermee. Hopelijk is alle ellende met je moeder snel opgelost. Want zo kan het niet meer.

Vervelend van je werkgever sonnie.

Zo Yanouck is gister weer lekker verwent door het kraambezoek wat is geweest. Jurkje truitje vestje en een jasje en een whinnie the pooy ding.
    Vanavond gaan we wat drinken bij vrienden van ons. En morgen gaan we ff naar het cb want dan wil ik gaan beginnen met flesvoeding.
    Zo ik ga beginnen met het eten.

2. TellMe

TellMe Niet meer actief

Hey Miekie, ik liep gewoon op de wallen hoor haha maar ik zag je niet ;)
    Gaaf joh voor je dat je zo lekker hebt geshopt ! Goed geslaagd dus ...

Leuke fotoos weer van alle kindjes zeg, wat een mooie wezentjes hebben we toch met z'n allen :)

Keejbie, ik hoop echt dat het binnenkort beter gaat voor jullie, wat een pech steeds zeg, bah. Je moeder werkt dus ook niet echt mee ze zou jullie juist moeten steunen !

Het verhaal van Petra is echt zo verdrietig, ik heb echt zitten janken toen ik het zat te lezen.

3. TellMe

TellMe Niet meer actief

Sonnie, wat klote voor je en wat een rotstreek van je werkgever ! Dit kunnen ze toch niet maken, hopelijk kan de werkgever van je partner er iets tegen doen door jou goed advies te geven.

4. Niet meer actief

Leuke foto miekie van Tijn..heeft het tuinpakje aan wat je voor hem gekocht hebt? Stoer dat haar zo..

Dus je kleine meid is weer lekker verwend Tinus ;)

Eigenlijk ff niks te melden..lekker saai he..ben ff wezen shop met dhani..ff langs de prenatal, nog ff paar pyamaatjes bijgekocht..sokjes en nog een truitje..toen langs zeeman.. daar hadden ze ook wel paar leuke dingetjes en toen nog ff eten gehaald..we eten vanavond spaghetti..jammie..
    Zo suf, dhani ligt te slapen..honden worden op dit moment uitgelaten door de buurjongen dus duurt wel uurtje voor ze terug zijn en ik zit me gewoon te vervelen haha

nou meiden eetse

5. Miekie

Miekie Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Nee dit tuinbroekje had ik begin dit jaar al gekocht. Vond het zo mooi, legergroen met rib.
    Hij heeft hem wel voor het eerst aan vandaag.

Heb een spijkertuinbroekie maat 74 van de H&M gekocht, daar komt deze trouwens ook weg.
    Maatje 62 heeft is nu, dus kan nog ff.

Nou we gaan zo ff eten!
    Eetze!!

6. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Vandaag ook weer geshopt hihi.
    Heb ook m'n blije doos opgehaald bij Prenatal.
    Zat een leuke bijtring in :)

@Sonnie, ik heb ook die pyjama van de Prenatal. Leuk zijn die he :D en wat een rotstreek van je werkgever :evil:

Leuke foto's weer bij iedereen! Vanmiddag moest Cyenna ook weer ff fotomodel spelen voor me hihi. Zo heerlijk lachen kan ze :)

7. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hallo ladies,

Zo ben weer effe bijgelezen.
    Ik heb wel even een traantje gelaten bij het verhaal van Petra, want aangezien mijn placenta was losgelaten had mij dit ook kunnen overkomen.
    Gelukkig is bij mij de bevalling spontaan opgang gekomen anders was mijn kleine meid er ook niet goed vanaf gekomen.
    Dat is echt het ergste wat je kan overkomen je kindje verliezen.

Ik ben vandaag weer bij het CB geweest met Charissa, ze is inmiddels 59 cm en weegt 5350 gram en helemaal ongeloofelijk haar tandjes komen al door ??!! :(: :) Vond wel dat ze veel kwijlde maar dacht dat haar speekselklieren gewoon aan het ontwikkelen waren. Echt Bizar! :confused:

Wij gaan morgen op vakantie tot volgende week vrijdag, zal wel een hoop moeten bijlezen als we thuis komen ;) , dan nog een weekend thuis en dan weer werken (21 augustus) :(

Veel liefs Vera & Charissa

8. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Spijkenisse
    Heb nog effe een foto in mijn album geplaats.

Liefs Veer

9. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Idd een rotstreek Sonnie!!

Jeetje ken dat verhaal niet lezen hoor. Ik heb best veel angst in me zwangerschap gehad omdat ik altijd bang was dat er iets mis zou gaan.

Bij me zus is dat gebeurd met 25 weken en dat heb ik allemaal heel bewust meegemaakt. Die verdriet zit me nog veel te dichtbij en dan te bedenken dat er iets met je eigen kindje zou gebeuren.

Ik leef echt met der mee, en kan der verdriet van der voelen maar kan echt niet het verhaal lezen:(

Ivo is morgen lekker vrij. Hij is nu al vanaf dinsdag elke dag aan het lessen, dus ben benieuwd wanneer die zijn rijbewijs heeft ;)

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo... ik ben ook eindelijk mama... op 7 aug.. mijn vehaal staat bij bevalingen.. maar ik zou eigenlijk een juli mama moeten zijn :( maar ja ze liet even op zich wachten...

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hallo dames,
    Lekker bijna weekend, m'n nichtje komt morgen op visite met de kleine en haar man,ze schelen elkaar 12 dagen.
    Hopelijk is het een beetje mooi weer kunnen we lekker wandelen.
    Ga straks even een paar kleertjes erbij kopen, maat 56 is echt te klein,
    en 62 heb ik heel veel kort spul in gekregen, en dat is nu wel te koud.
    Ik vond het vannacht ook zo koud brrrrrrrrrrrrrr.
    Ik ga naar de zeeman, hebben ze vast wel leuk spul, en anders wandel ik door naar de hema.Het lijkt me wel fijn als ik straks weer kan werken, tis toch maar 12 uur ( 2x een halve dag) dus dat is te doen,
    het is wel leuk hoor zo thuis, maar wat anders te doen lijkt me ook wel fijn, heb je ook wat te vertellen aan je man.
    Ik had trouwens een pakket vd plusmarkt gekregen daar zaten huggy luiers in, wat een :cry: luiers, elke keer is de broek nat, of heeft hij er naast gepoept, ik koop straks maar weer gewoon pampers of die van de kruidvat...dit is niks.
    Hebben jullie nu ook mini nr 2? want new born vond ik al veel te strak zitten, is ook tot 3 kilo, Steven is 5 kilo dus.
    Oja heeft er al iemand met de baby gezwommen, in een zwembad?
    en wat doe je hun dan aan?,gewoon een luier?
    Ik heb een heel schattig zwembroekje gekregen, maar die kan hij al haast aan, dus ik wou wel een keer gaan.
    Oja Sonnie wat een :evil: werk gever, je moet blij zijn dat je er straks af bent, hou de eer aan jezelf.
    M'n chef is wel op kraamvisite geweest, m'n baas heeft alleen een kaartje gestuurd,bij bijna iedereen ging hij langs met een cadeau, nou ik heb hem hier nog niet gezien, hij heeft ook niet gebeld...
    Nou tot mails en een zonnige dag vandaag, hier schijnt de zon 8)

12. Niet meer actief

Veertje wat een lekker lachebekkie :) Lieve foto ;) en een hele fijne vakantie

Christel..Gefeliciteerd met je dochtertje en welkom hier :)

Mensi..haha zonnige dag..uhhh nou hier blijft het regenen..heb zo mn twijfels of die zon wel door gaat komen :p
    Ik heb voor Dhani twee gewone zwembroekjes van rainbowbabies en ik heb nog een zwembroekje van nijntje en daar zit een wat dikker stoffie in voor als ie gaat plassen of poepen..heb wel ff gekeken voor van die speciale zwemluiers, maar tot nu toe niet gevonden in zijn maat..
    Ach er zijn meer kindjes die plassen in het water toch :oops: Alleen poepen hmm ja dat lijkt me niet echt fijn als ie dat in het water doet..Gelukkig zien we als dhani gaat poepen dus kunnen we hem op tijd uit het water halen..

Dhani heeft ook al maat 62 maar alleen van de shirtjes..broekjes zijn nog te groot...
    Gisteren is dhani voor het eerst aan het bier geweest haha..zn opa leert hem nu al slechte dingen..
    Hij had gisteren ook voor het eerst zn adidasschoentjes aan..stond echt gaaf..bij de prenetal vroegen veel vrouwen waar ik die gekocht had..uhh in noorwegen..haha..maar je kan ze hier ook vast krijgen..

Ga ff fotootje in mn album plaatsen met zn schoentjes en biertjuhh..

fijne dag meiden..

13. Niet meer actief

Hoe vinden jullie ukkies het eigenlijk om in bad te gaan? En doen jullie ze 's morgens in bad of 's avonds? en elke dag of niet?
    Gaan ze ook wel eens mee onder de douche?

Uhh wat een vraagjes weer van sonnie he :oops: maar vind het wel leuk om te weten hoe jullie het doen..

Dhani gaat bijna elke avond in bad..zo rond negen uur..aansluitend zn flesje en dan naar bedje..en slaapt meneer heerlijk door tot ongeveer half 6-6 uur 's morgens..
    Hij vind het helemaal geweldig en beweegt behoorlijk zodat het lekker spettert allemaal :)
    In het weekend gaat hij meestal met mn vriend mee onder de douche..vind hij ook helemaal geweldig..

Wij zijn zelf ook waterratten en hebben wel het idee dat dhani dat ook gaat worden :)

14. Niet meer actief

oja Mensi bij Zeeman hebben ze best leuke kleertjes hoor..ben ik gisteren ook geweest..heb leuk stoer shirtje gekocht..kostte maar 1.29 euro..is toch geen geld en nog een setje was geloof ik 5,95 euro..

shopse..

Nu ga ik echt ff dit verslavende forum verlaten :oops: en ff douchen..

15. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Spijkenisse
    Sonnie,

Ik doe Charissa om de dag in bad, nou ja ze gaat meer mee onder de douche dan in haar eigen badje. (zal foto plaatsen)
    Ze gaat om de dag omdat ze een heel droog huidje heeft.

Heb gisteren ook veel kleertje gekocht bij zeeman, 2 spijkerbroeken, 2 shirts en 2 bodywarmers voor totaal 16 euro, haha.

Weet niet of er bij jullie een Wibra in de buurt zit, daar hebben ze vaak leuke shirts voor 1,99, echt lachen!

Tot volgende week.

Veel liefs Vera

16. Niet meer actief

goedemorgen dames,

Wat weer leuke foto's van de kids.....

Zo kom net van de wijk vandaan. Yanouck is nu 8 weekjes en weegt nu 6320 gram.
    En heb het toen gelijk gehad met haar over de voedingen. Nou als ze om de 5 uur kwam was in principe geen probleem alleen ze vondt nog wel een beetje vroeg. Nou en fles voeding kan wel maar zult het niet eerst ff proberen met afgekolfde melk van u zo went ze ook aan het flesje.
    Toen zei ik dat ik daar al vaak over na had gedacht en dat ik dat absoluut niet wou. Ja zei ze toen probeer het dan maar. En begin dan maar met 180 ml. Dus straks om een uurtje of 12 a 1 krijgt mevrouw haar eerste flesvoeding. Ben benieuwd.

17. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi Tinus,

Veel succes met de eerste flesvoeding ben benieuwd hoe het gaat, ik lees het wel als ik terug ben van vakantie.

Vind het trouwens wel raar dat je ondanks dat je het niet wilt toch moet gaan kolven, ik wilde het ook absoluut niet, ben geen koe, ik had alleen geen keus omdat Charissa in het begin voeding kreeg door een sonde.
    Gelukkig kreeg ze in het ziekenhuis later ook al de fles met flesvoeding dus bij ons was het overschakelen van borst naar fles geen enkel probleem.

Veel liefs Vera

18. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Spijkenisse
    Haha als ik zo het gewicht van Yanouck zie is Charissa nog maar mini.
    Ze was afgelopen woensdag 16 weken en weegt nog maar 5350 gram.
    Wel komen haar 1e tandjes al langzaam door, ook erg vroeg!

Veel liefs Vera

19. Niet meer actief

Nou ze verplichten mij nog net niet omdat te gaan doen. Maar ze zouden het wel fijn vinden als ik dat ging doen.
    Maar dit vrouwtje heb ik al eerder gehad. En ik zei ook tegen haar. Dat ik dit zelf beslis en daar met 200% achter sta. En ik heb vanaf dag 1 gezegd ik geef max. maar 4 weken bv. En dat is nu al verdubbelt. En dat wist ze want zij is bij mij thuis geweest voor de intace en toen heb ik dat ook gezegd. Maar goed ga me er niet druk om maken ik doe wat wat ik denk dat goed voor haar is. En als ze tevreden is waarom zou ik dan anders gaan doen......

20. Niet meer actief

Leuke foto Veertje..

Ze groeit lekker he Tinus.. :) Wat hameren ze toch altijd op die borstvoeding bij het cb..je mag toch zelf wel weten hoe of wat pff..

Wat is het stil hier trouwens :p

Deel Deze Pagina