Ik ben helemaal los met die banners haha het is TE erg, lig gewoon soms ineens wakker in de nacht en dan krijg ik nieuwe ideeen die helemaal niet eens gemaakt kunnen worden. Ik ga nu zelfs dingen maken voor de website van mijn vriend want ik doe het nu beter dan hij ( zegt ie ) Wel slim van hem natuurlijk om ff te slijmen en het dan mij te laten doen Ik had dat vroeger met mijn werk ook dan lag ik dat in de nacht nog allemaal te verwerken en nieuwe dingen in mijn hoofd door te nemen
Ja Linn dat heb ik ook altijd! Dat ik er niet van kan slapen! Goh we lijken wel veel op elkaar met alles
geeft niks hoor miekie..denk niet dat steef het heel erg vind hihi hij heeft het druk zat met zn werk.. Nou dan ga ik toch gewoon ff naar de hema goeie reden toch
Ja Son, en voor mij een goede reden om juist NIET te gaan haha... Want ik weet zeker dat het niet bij 1 rompertje blijft dan!
Wat zijn wij een stel kletskousen he...pfff... Hey Miran, ik probeerde vandaag de site van SB maar die doet t niet ofzo? Of heb ik de verkeerde site, weet jij dat? sonjabakker.nl toch?
zal voor jullie allemaal wel ff kijken..geef jullie boodschappenlijstje maar door..sonnie gaat wel shoppuh hoor Bij mij blijft het ook niet bij 1 ding..weet ik wel heeeellll zeker haha