Inderdaad Tinus, gewoon doen wat je zelf wilt! En wat groeit Yanouck hard zeg! En wat een stoere schoenen van Dhani! Echt lieff! Charissa is ook een schatje zeg! Lief gezichtje heeft ze. Mensi, ik gebruik ook al nummer 2 van de luiers hoor en Cyenna weegt nu denk ik ongeveer 4500 gram. De 1 zaten ook gewoon te strak bij haar. Steven groeit ook super zeg! Cyenna is dan echt nog een klein babietje met hem vergeleken Ik doe haar om de dag in bad. Of onder de douche of in de tummy. Onder de douche vindt ze heerlijk. Vanmorgen hebben opa en oma een uurtje opgepast En dat ging super goed.
Ha ha die foto van Dhani met zijn Adidas schoenen en de fles bier is echt gaaf En ook die van Charissa onder de douche Echt liefff. Ik doe Loïs ook om de dag in bad of neem dr mee onder de douche want ook zij heeft een heel droog huidje. Heb nog niet met dr gezwommen maar ik heb wel zwembroekjes kado gekregen. Hier is het echt rotweer, het regent al vanaf vanmorgen dat we wakker werden aan 1 stuk
Oh ja Christel, gefeliciteerd, het duurde even maar dan heb je ook wat En Tinus, hoe ging het met het eerste flesje ?
Tinus, succes met de flesvoeding! Wat een gezeur ja over dat kolven! Je zal toch zeker zelf uitmaken wat je doet! :x Mooie foto's Sonnie!! En idd erg leuke schoentjes! Christel gefeliciteerd met je meissie! Mensi, veel plezier. Hopelijk kunnen jullie met de kids wandelen! Vera, fijne vakantie! Geniet ervan! Wat vlot dat Charissa haar tandjes al krijgt! Mooie foto hoor weer met haar onder de douche! Net ff bij de hema geweest, even een ribbroekje en 2 shirtjes gekocht! Nog fotolijstjes gekocht voor de familieleden. Die geven we aan iedereen met een mooie foto van Tijn erin! ik zal onze auto eens even uitmesten en schoonmaken. Weer lekker nuttig!!
Worden jullie ook steeds platgebeld voor spaarplannen en andere aanbiedingen enz. Dat komt allemaal door die gratis babydozen. Onze gegevens worden doorverkocht aan anderen. Ben al tig x gebeld, wordt er echt schijtziek van. Heb me dus net laten blokkeren. Als jullie er ook vanaf willen, laat je dan blokkeren op www.infofilter.nl Misschien een tip?!
handige site Miekie..heb er gelukkig ook nog geen last van *ff afkloppen* Waar is Roos trouwens..al een tijd niks van haar gehoord of heb ik iets gemist ofzo dat ze met vakantie is?? Oja werd vandaag eindelijk teruggebeld door mn werkgever en we hebben afgesproken dat ik nu per 10 sept. uit dienst ga..dus dat is ook weer opgelost gelukkig..
Goedzo Sonnie dat het uiteindelijk dan toch nog goed is gekomen. Ons kleine mannetje gaat ook om de dag in bad. Aangezien hij ook een erg gevoelig en droog huidje heeft. Onder de douche issie nog niet met ons geweest weet niet waarom isser gewoon nog niet van gekomen. Zodadelijk komt schoonpaps die komt erg vaak moet ik zeggen nu de kleine er is en dat terwijl ze voor mij al 7 jaar geen contact meer hadden he Vind het echt leuk!!
Gezellig Keejbie..stom is dat he..wat een baby al niet kan veroorzaken he Helaas willen mijn schoonouders nog steeds geen contact met ons..ze hebben Dhani nog nooit gezien..mn schoonzusje ook niet.. van haar hebben we wel een kaartje ontvangen maar verder niks..van mn schoonouders helemaal niks..terwijl het hun bloedeigen kleinzoon is
Nou het eerste flesje ging helemaal geweldig. Ze heeft er ruim 5 uur mee gedaan. Kleein beetje gespuugt. Maar een drupje dus dat beviel haar wel. Alleen toen ze de fles in de mond kreeg moest ze wel ff wennen en begon ze eerst te spelen. Toen duwde ze het uit. En meteen daarna begon Yanouck te huilen. Weer in haar mond gedaan en toen was het goed. Voor mij was het wel wat minder. Want had haar om 8 uur voeding gegeven ( Bv). Dus om 4 uur s middags stonden mijn borsten op springen. Ben aan een tafel gaan zitten. Mijn bh los gedaan en toen liep het er zo uit. Nog even een beetje mee geholpen. En na ee half uur zo te hebben gezeten was de ergste druk eraf. Maar morgen weer een fles voeding. Weltrusten allemaal en tot morgen
Wat is het rustig hier. Nou ik werd vanmorgen wakker om 9 uur en Yanouck sliep gewoon nog. Dus is gister na de voeding gelijk op bed gegaan dat was om 11 uur en die heeft dus gewoon 10 uur geslapen. Weer bv gehad en nu slaapt ze weer. En dan als het goed is krijgt ze straks om 2 uur weer de fles.....
Fijn Tinus dat het zo goed gaat met de voedingen. Alleen vervelend dat je borsten zo op klappen staan maar dat zal toch wel snel minder worden ? Ik heb gelijk flesvoeding gegeven dus ik heb er geen ervaring mee, bij mij was het dus alleen de eerste 4 dagen stuwing na de bevalling ... Het is hier zeker rustig, is iedereen de hort op met de baby ? Ik ga vanmiddag nog even de stad in, dan doe ik Loïs bij papa in de Baby Bjorn en dat vindt ze geweldig.
Leuk he zo'n babybjorn, wij hebben er ook een, een mooie legergroene! Veel plezier Linda en niet te veel kopen he?! Tinus, fijn dat het zo goed gaat met de flesvoeding!! Sonnie, wat schandaling dat je schoonouders nog NIX van zich hebben laten horen! Echt hard!! :x Nou om 16.00 uur brengen we Tijn naar mijn schoonouders. We gaan met mijn familie uiteten omdat mijn opa morgen jarig is. daarna gaan we met vrienden stappen. Er is groot feest hier in de buurt, veel bandjes, kermis en feesttenten. En dan halen we Tijn morgen weer op! De eerste x, dus wel spannend. Ik hoop dat ik het een beetje los kan laten, vast wel, want heb ook wel weer even zin om te feesten! Fijne dag vandaag!! Liefs Annemieke.
Miekie jij een fijne avond!! En Sonnie idd schandalig! Niet te geloven toch dat die mensen die "familie" zijn niets van zich laten horen terwijl ze opa en oma zijn geworden. Wij waren vandaag lekker opstap. Ook al regende het als een gek! Maarja dat weerhield mij er niet van om naar de Prenetal te gaan hehe Heb weer nieuwe rompertjes gekocht 3 voor 7.95 geloof ik. Die legergroen kon ik toch echt niet laten hangen!! En ons draakje heeft de hele tijd als een roosje geslapen echt schattig!
Hallo dames, Ik heb even een vraagje. Mijn schoonzus wilde gisteren een spaarrekening openen voor Iman, maar dat kon niet omdat ze haar sofinummer moesten hebben. Volgens die vrouw bij de postbank heeft ze dat met de geboorte al gekregen?? Nou... ik heb nog niets gezien... En wanneer krijg je papieren voor de kinderbijslag? Groetjes
Ja mijn zoontje heeft wel een sofinummer gekregen. staat op 1 van de papieren. heb je idd nodig om een spaarrekening te openen
oh dat is goed om te weten ik wilde namelijk dit ook gaan doen maaarrr ik heb de papieren met zijn sofinummer al van de belasting gekregen